به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۴۰۴۵۳

«چهارشگفت‌انگیز» با بازیگران تازه

«چهارشگفت‌انگیز» با بازیگران تازه
گروه فرهنگی:قسمت تازه‌ای از اکشن «چهارشگفت‌انگیز» با حضور بازیگران تازه‌ای جلوی دوربین فیلمبرداری قرار می‌گیرد.به گزارش صبا، این فیلم قرار است به احیای داستان وحال و هوای این فرانچایز ابرقهرمانانه بپردازد. در اولین اخبار منتشر شده در این رابطه، شنیده می‌شود پدرو پاسکال در نقش کاراکتر آقای فانتزی بازی می‌کند.
آقای فانتزی شخصیت اصلی و محوری داستان کمیک استریپی «چهارشگفت‌انگیز» است که همراه سه دوست ابرقهرمان خود، یک تیم چهار نفره شکست ناپذیر را تاسیس کرده است.

این کاراکتر دووجهی در حالت طبیعی با نام رید ریچاردز در جامعه زندگی می‌کند که یک دانشمند بسیار ماهر و موفق است. او در مقام یک ابرقهرمان توانایی این را دارد که بدن خود را کش دهد و به حالات و اشکال گوناگون درآورد.قسمت تازه مجموعه «چهارشگفت‌انگیز» با همان نام قدیمی خود جلوی دوربین می‌رود و عدد یا نام اضافه‌ای با خود به همراه ندارد.

این فیلم را مت شاکمن کارگردانی خواهد کرد که قبل از این سریال ابرقهرمانانه «وانداویژن» را کارگردانی کرده است. قبل از این قرار بود جان واتز سازنده تریلوژی «اسپایدرمن/ مرد عنکبوتی» با بازی «تان هالند» کارگردان «چهارشگفت‌انگیز» تازه باشد. به دلایلی که برای کسی مشخص نیست، واتز در دقیقه نود از پروژه «چهارشگفت‌انگیز» جدید کنار گذاشته شد.

در حالی که هنوز معلوم نیست قسمت تازه «چهارشگفت‌انگیز» چه زمانی کلید می‌خورد، تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ به عنوان زمان اکران عمومی آن انتخاب شده است. شرکت مارول در شرایطی این نسخه احیا شده را تولید می‌کند که چند فیلم ابرقهرمانانه تازه‌اش در جدول گیشه نمایش سینماها فروش خوب و بالایی نداشته و حتی شکست تجاری را نیز تجربه کرده‌اند.

از آنجا که شرکت مارول و متعلقاتش زیرمجموعه کمپانی والت دیزنی است، این کمپانی هم در تولید «چهارشگفت‌انگیز» جدید همکاری خواهد داشت.سه قسمت قبلی «چهارشگفت‌انگیز» سال‌های ۲۰۰۵، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۵ تولید شدند که این آخری به احیای داستان آن پرداخته بود و چندان مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار نگرفت.

در این سه گانه لون گروفود در قالب کاراکتر رید ریچاردز ظاهر شد. کریس ایوانز، جسیکا آلبا و مایکل چیکلیس سه بازیگر و ابرقهرمان دیگر این مجموعه فیلم بودند. تماشاگران سینما و تلویزیون پدرو پاسکال را برای ایفای نقش پرنس اوبرین مارتل در سریال جنجالی و پربیننده «بازی تاج و تخت» می‌شناسند.

او نقش اصلی سریال «ماندالورین» را نیز بازی کرده که اولین مجموعه تلویزیونی است که براساس داستان و کاراکترهای اکشن علمی تخیلی «جنگ ستارگان» تولید شده است.پاسکال ۴۸ ساله سال قبل درام علمی تخیلی پربیننده «آخرین ما» را در شبکه اچ بی او داشت که به خاطر آن نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد مراسم امی (اسکار تلویزیونی) شد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها