به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۴۴۰۵۵۴

رکوردها شکست: کین محبوب‌ترین بازیکن تاریخ بایرن

رکوردها شکست: کین محبوب‌ترین بازیکن تاریخ بایرن
گروه ورزشی: کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در تاتنهام پایان دهد و راهی بایرن مونیخ شود تا تجربه بازی در کشوری دیگر را هم پیدا کند. 
این ستاره انگلیسی که با مبلغ هنگفت 100 میلیون یورو راهی این باشگاه شده بود، بلافاصله پس از پیوستن به این تیم توانست مهارتش را در گلزنی به رخ هواداران و کادر فنی بایرن بکشد و نشان دهد که پرداخت این هزینه برای او بیهوده نبوده است. 
این بازیکن حالا به یکی از مهره‌های کلیدی و مورد اعتماد توماس توخل که پیش از این هم علاقه زیادی به او داشت تبدیل شده و نقش مهمی را در صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان و همچنین حضور آن‌ها در کورس قهرمانی بوندسلیگا در جایگاه دوم پس از بایرلورکوزن صدرنشین ایفا کرده است. 
حالا نشریه آلمانی کیکر خبر داده که پیراهن هری کین تا رسیدن به کریسمس بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ بایرن در کل فصل فروخته خواهد شد که رکوردی باورنکردنی برای این بازیکن است و نشان از محبوبیت بسیار زیاد او در بین هواداران بایرن دارد. 
مدیران این باشگاه انتظار دارند که نزدیک به 100 هزار پیراهن او را تا پایان این فصل به فروش برسانند که درآمد قابل توجهی را هم برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها