به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۴۰۵۵۷
اندریک فقط رئال را می‌خواست

نه به پیشنهاد دو برابر پی‌اس‌جی به عشق رئال

نه به پیشنهاد دو برابر پی‌اس‌جی به عشق رئال
گروه ورزشی: اندریک سال گذشته از پالمیراس با قراردادی 31 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و قرار شد تا تابستان 2024 یعنی زمانی که 18 ساله خواهد شد، برای باشگاه برزیلی بازی کند. در قرارداد او بندهایی وجود دارد که رقم نهایی انتقال را به 60 میلیون یورو نیز خواهد رساند.
1954117
در همین رابطه فابریتزیو رومانو فاش کرد، قبل از اینکه اندریک با رئال به توافق نهایی برسد، دو پیشنهاد خوب دیگر نیز گرفته بود و به‌خصوص پیشنهاد پی اس جی بسیار بهتر از رئال بود. 
رومانو ادعا کرده است که پی اس جی برای اندریک 58 میلیون یورو به پالمیراس پیشنهاد داده بود و 35 میلیون یورو نیز برای خرید مسینیو پرداخت می‌کرد اما در نهایت اندریک پاسخ رد داد و پالمیراس نیز حاضر نشد با 35 میلیون یورو مسینیو را واگذار کند.

1956002
اندریک همچنین پیشنهاد چلسی را نیز داشت و باشگاه انگلیسی از او و خانواده‌اش برای حضور در تمرینات باشگاه و مشاهده کمپ‌های تمرینی دعوت کرده بود. 
در انتقال اندریک به رئال نقش جونی کالافات تعیین کننده بود و مرد شماره یک نقل و انتقالات رئال بار دیگر توانست توانایی‌هایش را اثبات کند. پدیده 17 ساله حالا در چند دهه اخیر، جوان‌ترین بازیکنی است که برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها