به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۴۰۵۶۵

کاپیتان منچستریونایتد بازیکن‌‌یاب شد!

کاپیتان منچستریونایتد بازیکن‌‌یاب شد!
گروه ورزشی: یونایتد در حال بررسی جذب ژوائو نوس، ستاره 19 ساله بنفیکا و در تلاش برای تقویت خط میانی خود است. برونو، کاپیتان یونایتد در مورد توانایی‌های هموطنش برای بازی در این تیم صحبت کرده است. این نوجوان در حال حاضر به یک ملی پوش مطمئن تبدیل شده است و 38 بازی برای بنفیکا در لیگ انجام داده است و هم در هافبک مرکزی و هم در خط دفاعی بازی می‌کند. نوس از سیستم قراردادی جوانان بنفیکا استفاده کرده است و قراردادی تا سال 2028 دارد، به این معنی که باشگاه عجله‌ای برای فروش او نخواهد داشت. آنها همچنین در موقعیت مذاکره قوی قرار دارند و بعید است که اجازه دهند این استعداد جوان به قیمتی ارزان تیم را ترک کند.
از برونو فرناندز در مورد احتمال خرید این بازیکن توسط یونایتد پرسیده شد و او پاسخ داد: "مربی من در یونایتد باید بگوید که آیا او جایی در تیم دارد یا نه. او بازیکن بزرگی است، نمی‌دانم جایی خواهد داشت یا نه. بستگی به مربی و ایده‌های او دارد.
اما او یک بازیکن عالی و یک بچه بسیار حرفه‌ای است، او هر کجا که برود آینده درخشانی خواهد داشت. من دوست دارم او را در کنار خود در باشگاه ببینم. زیرا او کیفیت و آینده درخشانی خواهد داشت. تصمیم به خودش بستگی دارد. من بهترین‌ها را برایش می‌خواهم."
یونایتد می‌تواند به دنبال پیشنهادی برای این ستاره جوان در ژانویه هم باشد، اما به نظر می‌رسد قرارداد تابستانی با او محتمل‌تر است. اریک تن‌هاخ در این فصل برای یافتن تعادل در خط میانی به مشکل خورده است و خریدهای جدید سفیان امرابط و میسون مانت هنوز در تلاش برای نشان دادن جای خود در اولدترافورد هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها