به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۴۲۳۱۳

ما پول اضافی نداریم به بازیکنان بدهیم

ما پول اضافی نداریم به بازیکنان بدهیم
گروه ورزشی:تایب رئیس بارسا تایید کرد که باشگاه به بازیکنانش به خاطر بازی دوستانه در آمریکا پاداش نخواهد داد و همه نیز این را درک می کنند.به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بارسا برابر پورتو از هر نظر برای بارسا و ژاوی حائز اهمیت بود. بارسا برد و ژاوی نیز از بحران خارج شد. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اگر بارسا نتواند پورتو را شکست دهد، آینده ژاوی به خطر خواهد افتاد اما حالا فشارها از روی او برداشته شده است.

رافا یوسته، نایب رئیس بارسا، در مورد این شایعات گفت: «خسته شدیم از بس تکرار کردیم به ژاوی اعتقاد داریم. خود ژاوی دیروز گفت که بارسا مثل یک حانواده است و ما تا پای جان با او خواهیم ماند. متاسفانه یکسری افراد هستند که همیشه به دنبال پیدا کردن مشکل در بارسا و بسط آن هستند اما اینها راه به جایی نخواهند برد.»

یوسته در مورد شایعات نارضایتی بازیکنان بارسا از سفر به آمریکا برای بازی دوستانه (30 آذر) و اینکه خواهان دریافت پاداش برای این بازی شده اند، گفت: «ابدا چنین چیزی صحت ندارد. همه چیز با هماهنگی ژاوی است و او با بازیکنان در این مورد حرف زده است. کسی طلب غرامت و پول اضافی برای این بازی نکرده و ما هم چنین پولی نداریم که بدهیم. باید بگویم از هر نظر این بازی برای باشگاه مهم است. هم سود اقتصادی دارد و هم ما هواداران زیادی در دالاس تگزاس داریم؛ منطقه ای که در آنجا جامعه اسپانیایی زبان گسترده است و ما می خواهیم آنها را خوشحال کنیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها