به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۴۳۶۵۴

عذرخواهی هواداران از فرگوسن: حق با او بود

عذرخواهی هواداران از فرگوسن: حق با او بود
گروه ورزشی:هواداران به گفته‌های سرالکس فرگوسن درباره استون ویلا پس از شکست ۵-۱ این تیم مقابل نیوکسل در هفته اول لیگ برتر، ایمان آوردند.به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست عجیب ۵-۱ استون ویلا مقابل نیوکسل در هفته اول لیگ برتر، کمتر کسی فکر می‌کرد همان تیم در هفته پانزدهم در رده سوم لیگ برتر قرار بگیرد. فرگوسن یکی از کسانی بود که درخشش استون ویلا در این فصل را به نوعی پیش‌بینی کرده بود.

او پس از بازی نیوکسل-استون ویلا گفت: «صادقانه بگویم. من به بازی استون ویلا دقت کردم و نمی‌توانم نتیجه را باور کنم. استون ویلا فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی کرد و در بسیاری از دقایق بازی بدشانسی آورد. سرمربی استون ویلا در اینجا کار بزرگی انجام داد. شما می‌توانید تیم‌ها را از لحاظ تاکتیکی شکست دهید اما گل نزنید و ببازید. اتفاقی که امروز برای استون ویلا افتاد.»هواداران پس از این صحبت‌ها به اسطوره منچستر یونایتد حمله کردند و او را مورد تمسخر قرار دادند. بسیاری از هواداران حتی به او توهین کردند که با واکنش‌ طرفداران یونایتد همراه بود.

در حالی‌که این موضوع به فراموشی سپرده شده بود، حالا با نمایش‌های درخشان شاگردان اونای امری در بازی‌های اخیر و شکست منچستر سیتی و رسیدن به رده سوم، تمجید فرگوسن از آن‌ها دوباره وایرال شده است اما واکنش هواداران اکنون متفاوت است.آن‌ها اکنون به دلیل اظهارات‌شان در آن زمان و تمسخر این سرمربی بازنشسته، از او عذرخواهی و از دانش و بینش او در زمینه فوتبال تمجید می‌کنند.
برچسب ها: الکس فرگوسن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها