به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۴۵۸۰۶

سقوط دلار به کانال ۴۹ هزار تومانی

سقوط دلار به کانال ۴۹ هزار تومانی
گروه اقتصادی: قیمت دلار امروز در مسیر کاهشی آغاز شد و دوباره در کانال 49 هزار تومانی قرار گرفت. این در حالی است که قیمت دلار در بازار پشت خطی با رشدی خفیف روبروست که نشان می‌دهد افزایشی‌ها در تلاش هستند قیمت را به کانال 50 هزار تومانی بازگردانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز کاهشی است و در کانال 49 هزار تومانی قرار گرفته است. در حالی که قیمت دلار از ابتدای بازگشایی بازار روی رقم 49 هزار و 800 تومان قرار گرفته اما در بازار پشت خطی، افزایشی‌ها تلاش می‌کنند قیمت دلار را به کریدور پنجم بازگردانند.در بازار پشت خطی قیمت دلار با افزایش‌های 10 تومانی و 20 تومانی، اکنون به رقم 49 هزار و 850 تومان رسیده است. این روندی است که از روز گذشته آغاز شده و قیمت دلار را با نوسان مواجه کرده است.

به نظر می‌رسد بازارساز با همه توان در حال کنترل قیمت دلار و ارزهای شاخص دیگر است. در مرکز مبادله طلا و ارز که قیمت‌های مدیریت‌شده را اعلام می‌کند، قیمت دلار اسکناس دو روز است که در آستانه ورود به کانال بالاتر یعنی 43 هزار تومان قرار گرفته و قیمت دلار حواله هم موفق شده کانال 39 هزار تومانی را فتح کند.کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بانک مرکزی در تلاش است تا با استفاده از فرصت پیش‌آمده، قیمت نرخ‌های مختلف ارز را به هم نزدیک کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها