به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۴۷۰۸۰

خشم کلوپ از داور: هیچی از فوتبال نمی‌دانی

خشم کلوپ از داور: هیچی از فوتبال نمی‌دانی
گروه ورزشی:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از داوران بازی تیمش برابر برنلی به هیچ وجه راضی نیست.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی برنلی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

دو گل از داروین نونیز و دیوگو ژوتا باعث شد که این تیم بتواند سه امتیاز ارزشمند این بازی را به دست آورد و به طور موقت راهی صدر جدول شود و امیدوار هستند که آرسنال در بازی فردا شب برابر وستهم امتیاز از دست دهد و صدرنشینی‌شان را تثبیت کند. با وجود این که لیورپول در این بازی توانست به پیروزی برسد اما کلوپ از این که کمک داور ویدیویی گل هاروی الیوت را به دلیل قرار داشتن محمد صلاح در منطقه آفساید مردود اعلام کرد بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسد. 

این مربی آلمانی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« فقط کسی که هرگز فوتبال بازی نکرده باشد می‌توانند چنین صحنه‌ای را آفساید بگیرد. وقتی صحنه را ببینید واقعا عجیب و دیوانه‌کننده است. چرا داوران نظرات خودشان را روی هر صحنه اعمال می‌کنند؟ همه ما فوتبال تماشا می‌کنیم و به داور نیاز داریم اما نیاز داریم که آنها تفسیر درستی از قوانین داوری داشته باشند. درست مثل این که بعضی از خطاهای هند گاهی گرفته می‌شوند و گاهی نه و تمامی مواردی که از این دست وجود دارد.»
برچسب ها: لیگ برتر انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها