به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۵۰۰۱۵

جنجال دعوای ستاره فوتبال با همسرش

جنجال دعوای ستاره فوتبال با همسرش
گروه ورزشی:آنی کیلنر، همسر کایل واکر، تصمیم گرفته است از او جدا شود و اجازه حضور این بازیکن در خانه را به او نمی‌دهد.به گزارش ورزش سه،واکر در چند هفته اخیر با شایعات بسیاری درباره زندگی خصوصی و درگیری با همسرش روبرو بوده است و بسیاری از رسانه‌ها خبرهایی را مبنی بر جدایی او منتشر کرده بودند. 
 
این بازیکن چند هفته قبل در گفت‌وگویی مدعی شده بود که تمامی این شایعات اشتباه است و او و همسرش فقط بر سر بعضی از مسائل با هم اختلاف نظر ندارند و دعوای مختصری داشته‌اند و خبری از طلاق و جدایی و درگیری جدی نیست. اما حالا روزنامه دیلی میل خبر داده که آنی کیلنر به دلیل خیانت واکر به او تصمیمش را برای ترک این ستاره انگلیسی منچسترسیتی گرفته و دیگر حاضر نیست در کنارش زندگی کند. 

او در حال حاضر به همراه سه پسرش در عمارت مجلل‌ 2.8 میلیون یورویی‌شان در منچستر زندگی می‌کند و واکر مجبور به ترک این خانه شده چون همسرش دیگر حاضر نیست در کنار او باشد و به نظر می‎‌رسد که این بار بحث جدایی کاملا جدی است. 

یکی از نزدیکان این زوج هم در گفت‌وگو با دیلی میل تایید کرده که همسر واکر به شدت از رفتارهای او و خصوصا خیانتی که کرده عصبانی و ناراحت است و شاید در حال حاضر ازدواج‌شان صددرصد تمام نشده باشد، اما احتمال بازگشت این دو نفر خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها