به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۵۴۲۶۱

تسنیم: نمی‌دانستیم او بازیگر فیلم‌های پورن است!

تسنیم: نمی‌دانستیم او بازیگر فیلم‌های پورن است!
گوناگوناگون: خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه در مورد سفر بازیگر پورن آمریکایی به ایران مدعی شد: «ویتنی رایت» به دعوت هیچ فرد یا نهادی به ایران نیامده و شخصاً ویزا گرفته است. سیستم ویزادهی از ماهیت کاری غیراخلاقی و مستهجن او مطلع نبوده است!
این در حالیست که امروز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه، درباره سفر ویتنی رایت، بازیگر پورن آمریکایی به ایران، گفت که «من شخصا از سفر این فرد اطلاعی ندارم و سفرهای شهروندان دیگر کشورها از کانال وزارت خارجه انجام نمی‌شود اما شهروندان آمریکایی منعی برای سفر به ایران ندارند.»
بازیگر فیلم‌های مستهجن همچنان در تهران است!
گفتنی اینکه، این پورن استار (بازیگر فیلم‌های مستهجن!)  که از امریکا به ایران آمده در آخرین استوری‌اش با لحن طلبکارانه نوشته چرا مردم ایران استوری‌های من درباره سفارت امریکا را ریپورت کردند تا حذف شوند؟! او در ادامه نوشته: شماها بی شرمانه از اسراییل که نسل کشی می‌کند حمایت می‌کنید و در کامنت‌ها به من فحش دادید که به موزه (سفارت آمریکا) رفتم و از آیت الله خامنه ای پست کذاشتم که فقط گفته بود قرآن بخوانید.

 
برچسب ها: ویتنی رایت

۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۲۰:۰۸
حالا فیلم بازی کرده یا نکرده شاید نزدیک صد درصد مردم اینو نمیشناختن ، رسانه های ما بیشتر برخی مسائل را بزرگ می کنند (439205)
۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۲۲:۴۲
اوج وقاحت و شرمساری در وزارت خارجه . (439206)
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۰۰:۰۶
شاید توبه کرده (439209)
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۰۸:۳۷
تسنیم: نمی‌دانستیم او بازیگر فیلم‌های پورن است!
عاره عاره (439210)
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۲:۳۹
بی تربیت (439212)
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ۱۲:۱۸
آره ماه هم باور کردیم از،جیجی فولاد در آمریکا که بهش لقب شهید دادن بگیر تا حمایت مسئولین از میا خلیفه فقط بخاطر فلسطین؛ حرف و عمل حکومت یکی نیست (439221)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها