به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۵۴۶۴۰

هزینه تعمیر یخچال؛ از شارژ گاز تا تعمیر فریزر سامسونگ، الکترواستیل و ال جی

گروه کسب و کار: محاسبه دستمزد(کارمزد) با توجه به نرخ و قیمت قطعات و نوع خدمات یخچال ممکن است متغییر باشد، شاید دریافت هزینه تعمیر یخچال طبق نرخ اتحادیه یک مورد کاملا رایج باشد اما بسیاری از تعمیرکاران ترجیح می‌دهند با کاهش تعرفه‌ها یا دستمزد خدمات تعمیر یخچال فریزر، کار خود را تبلیغ کنند و بلعکس شاید هم برخی از تعمیرکاران یخچال با افزایش بی مورد قیمت ایاب و ذهاب سعی در افزایش قیمت خارج از تعرفه رسمی داشته باشند!
هزینه تعمیر یخچال؛ از شارژ گاز تا تعمیر فریزر سامسونگ، الکترواستیل و ال جی
بنابراین اطلاع از قیمت تعمیر یخچال فریزر قبل از اقدام به اعزام تعمیرکار بسیار مهم می‌باشد ما در اینجا ابتدا به مواردی مانند دستمزد و هزینه گاز یخچال که دارای گستردگی قیمت بسیار است، اشاره خواهیم کرد سپس به دیگر هزینه‌های مربوط به تعمیر یخچال می‌پردازیم.
 
جدول محاسبه هزینه تعمیر یخچال
نرخ تعمیرات یخچال به عواملی نظیر نوع خرابی یا مشکل یخچال، نوع یخچال، تعمیر یا تعویض قطعه معیوب و هزینه ایاب و ذهاب یا دستمزد تعمیرکار یخچال بستگی دارد. از این جهت می‌توانید با توجه به قیمت خدمات تعمیر یخچال به همراه هزینه دستمزد ، نرخ نهایی را محاسبه کنید.

در جدول زیر به هزینه متداولترین خدمات یخچال فریزر اشاره شده است:
نوع خدمت یخچال قیمت
قیمت شارژ گاز یخچال 950.000 – 450.000
قیمت تعمیر فن یخچال 2.000.000 – 150.000
هزینه تعمیر کمپرسور یخچال 250.000 – 150.000
هزینه تعمیر نشتی گاز یخچال 200.000 – 150.000
تعرفه تعویض نوار دور درب یخچال 900.000 – 350.000
قیمت نصب یخچال فریزر 400.000 – 250.000
 
  در جدول بالا هزینه تعمیر یخچال فریزر بر حسب تومان درج شده است. البته قیمت رفع مشکل یخچال به هزینه‌ خدمات جزئی‌تری تقسیم می‌شود، به عنوان مثال هزینه تعمیر برد یخچال، سنسور یخچال، رفع بوق، رگلاژ درب ... . پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر از تعرفه‌ها به سایت کاری تی مراجعه نمایید.
 
بررسی هزینه شارژ گاز یخچال فریزر
هر یخچال فریزر حجم گاز منحصر به فردی دارد. از همین رو اگر دو یخچال از یک نوع گاز مبرد در سیکل خود برخوردار باشند، نمی‌توان ادعا کرد قیمت شارژ گاز در هر دو یخچال یکسان است.
بنابراین می‌توان ادعا کرد علاوه بر نوع گاز مبرد، حجم گاز مبرد یخچال فریزر نیز تاثیر بسزایی در هزینه شارژ گاز دارد. اگر نیاز به اطلاعات جامع‌تری درباره قیمت شارژ گاز یخچال دارید، کافی است عبارت "هزینه شارژ گاز یخچال کاری تی" را در گوگل سرچ کنید یا اینکه مستقیما به آدرس https://kariti.ir/article/fridge-gas-charging-price/ مراجعه نمایید.



شما در سایت تبلیغاتی یا سایت درج آگهی کاری تی، که یک پلتفرم مناسب جهت تبلیع کسب و کار و دریافت اطلاعات انواع علامت‌ها، علائم خرابی دستگاه‌ها و .. می‌باشد، می‌توانید به طور کامل از هزینه شارژ کردن گاز مبرد یخچال فریزر مطلع شوید.
 
بررسی هزینه تعمیر یخچال فریزر سامسونگ
قیمت تعمیر یخچال سامسونگ به موارد بسیاری بستگی دارد به عنوان مثال به اینکه کدام قطعه از یخچال فریزر آسیب دیده و اینکه باید تعویض شود یا این که حتی امکان تعمیر آن وجود دارد، تعمیر و تعویض آن چقدر تخصصی است و ... . که با توجه به نوع خرابی یخچال ایاب و ذهاب یا دستمزد رفع مشکل یخچال سامسونگ مشخص خواهد شد.

در لیست زیر هزینه برخی از خدمات تعمیر یخچال فریزر سامسونگ آورده شده است:
•    تعرفه تعمیر فن یخچال سامسونگ: 2.000.000 الی 150.000
•    هزینه تعمیر برد یخچال سامسونگ: 1.000.000 الی 450.000
•    هزینه تعمیر موتور یخچال سامسونگ: 250.000 الی 150.000
•    قیمت تعمیر آبریزی یخچال سامسونگ: 390.000 الی 150.000
•    هزینه رگلاژ درب یخچال سامسونگ: 45.000 الی 70.000
از رایجترین خرابی‌های یخچال فریزرهای سامسونگ، میتوان به خرابی یخ ساز، نشت آب، دربهای نامتقارن، سردکردن بیش از حد یا سرد نکردن، صدای موتور یا روشن نشدن اشاره کرد.
بررسی قیمت تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل
قیمت تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل هم به نوع خرابی، قطعه معیوب، تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده و حتی کیفیت قطعات تعویضی بستگی دارد.



در لیست زیر به قیمت انواع خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل اشاره شده است:
•    تعرفه تعمیر فن یخچال سامسونگ: 2.000.000 الی 150.000
•    هزینه تعمیر برد یخچال سامسونگ: 1.000.000 الی 450.000
•    هزینه تعمیر موتور یخچال سامسونگ: 250.000 الی 150.000
•    قیمت تعمیر آبریزی یخچال سامسونگ: 390.000 الی 150.000
•    هزینه رگلاژ درب یخچال سامسونگ: 45.000 الی 70.000
تعمیر کار یخچال فریزر الکترو استیل با دانش و تخصص خود پس از بررسی‌های لازم نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد کرد. اگر می‌خواهید به همین سرعت یخچال شما تعمیر شود، باید از نمایندگی تعمیرات الکترو استیل درخواست خود را پیگیری کنید.
 
بررسی قیمت تعمیر یخچال فریزر ال جی
در یخچال فریزر LG نیز، دستمزد و هزینه تعمیر یخچال تحت تاثیر علت خرابی، قطعه معیوب، کیفیت قطعه تعویضی و ... وابسته است.

در ادامه به خدمات و هزینه تعمیر یخچال ال‌جی اشاره شده است:
•    هزینه تعمیر برد یخچال الکترواستیل: 1.000.000 الی 450.000
•    قیمت تعویض نوار دور درب یخچال الکترواستیل: 900.000 الی 350.000
•    هزینه تعمیر موتور یخچال الکترواستیل: 250.000 الی 150.000
•    تعرفه تعمیر آبسردکن یخچال الکترواستیل: 390.000 الی 150.000
•    هزینه تعمیر فن یخچال الکترواستیل: 2.000.000 الی 150.000
تعمیرات یخچال ال جی به موارد مختلفی مربوط می‌شود. شاید سیستم سرمایش یخچال مشکل پیدا کرده، شاید هم یکی از قطعات داخلی دچار خرابی شده است.

کارمزد، تعرفه یا هزینه تعمیر یخچال فریزر؛ معرفی منبع
اطلاع از تعرفه و قیمت تعمیر یخچال فریزر قبل از اقدام به اعزام تعمیرکار بسیار مهم است، خصوصا اگر به تازگی یخچال فریزر شما دچار خرابی شده باشد، به احتمال زیاد تمایل دارید تا ابتدا از تعرفه تعمیرات یخچال فریزر مطلع شوید، سپس سفارش خود را جهت اعزام تعمیرکار ثبت نمایید. برای این کار می‌توانید قبل از درخواست تعمیرکار با نمایندگی مورد نظر تماس گرفته و از آنها بخواهید قیمت حدودی را اعلام نمایند ... در این حالت به دلیل مشخص نبودن مشکل یخچال ممکن است باز قیمت بسیار متفاوت باشد!
اما ما در اینجا به شما یک منبع خوب و معتبر به نام سایت کاری تی را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید به آدرس https://kariti.ir/article/fridge-repair-cost/ مراجعه کنید و از قیمت تعمیر انواع خرابی در یخچال فریزر مطلع شود. این همان کاری است که خود ما نیز در زمان مواجهه با خرابی یخچال فریزر انجام می‌دهیم.

کاهش هزینه تعمیر یخچال با مراجعه به تعمیرگاه معتبر
اما محاسبه قیمت تعمیر یخچال فریزر کافی نیست! شاید با مراجعه به یک نمایندگی معتبر یا مرکز تعمیر یخچال مجاز دیگر به بررسی هزینه تعمیر یخچال نیازی نباشد. چرا که موضوع تعمیرات یخچال بسیار پیچیده است بسیاری از تعمیرکاران علاوه بر نرخ تعمیرات یخچال، مواردی مانند قیمت قطعات، ایاب و ذهاب، دستمزد تعمیرات و ... را نیز محاسبه می‌کنند که در این مورد نیز علارغم اطلاع از هزینه‌های تعمیر یخچال باز هم شاید نتوان تعرفه نهایی را محاسبه کرد!!!
پیشنهاد ما این است که در این مواقع به یک تعمیرکار یخچال معتبر مراجعه نمایید از این جهت برای رفع مشکلات، دریافت انواع خدمات، رفع خرابی یخچال با مراجعه به صفحه تعمیر یخچال در سایت کاری تی می‌توانید لیستی از تعمیرکارن و نمایندگان تعمیرات انواع یخچال فریزر در انواع برند ایرانی و خارجی را مشاهده و جهت دریافت خدمات مطابق با مشکل یخچال با آنها تماس بگیرید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها