به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۵۵۴۶۸

یخچال دوو بهتره یا هیمالیا ( مقایسه دقیق و معرفی مدل های برتر)

گروه کسب و کار: : یخچال دوو بهتره یا هیمالیا؟ بررسی دقیق یخچال های برند دوو و هیمالیا, برسی مزایا و معایب یخچال های دوو و هیمالیا, آشنایی با مدل های برتر دوو و هیمالیا
یخچال دوو بهتره یا هیمالیا ( مقایسه دقیق و معرفی مدل های برتر)
خرید یخچال یک فرایند پیچیده است. از این نظر این فرایند را پیچیده می دانیم که یخچال یک وسیله با قسمت های مختلف است و زمانی ارزش خرید را دارد که بتواند در تمامی این قسمت ها نمره ی قبولی را از لحاظ کیفیت و کارایی کسب کند. کما اینکه برند های مختلف یخچال هر کدام از یک لحاظ می توانند امتیاز خوب و از یک لحاظ دیگر می توانند نمره ی منفی بگیرند و این مساله خرید یخچال را بیش از پیش سخت و دشوار می کند. در نتیجه ما باید یخچالی را تهیه کنیم که امتیازهای مثبت آن نسبت به امتیازهای منفی آن بیشتر باشد.
برندهای دوو و هیمالیا نیز از جمله برندهای مطرح و شاخص در حوزه ی تولید یخچال فریزر می باشند. به همین مناسبت ما در این نوشته به موضوع یخچال دوو بهتره یا هیمالیا می پردازیم و محصولات این دو برند را با یکدیگر مقایسه می کنیم. در ادامه نیز مدل های برتر این محصول را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

ویژگی ها و مشخصات یخچال دوو
دوو یکی از بهترین برندهایی است که ما می توانیم آن را در زمینه ی خرید لوازم خانگی به شما معرفی کنیم. بسیاری از افراد دوو را با عنوان یک برند کره ای می شناسند و این تصور اشتباهی نیست چون شرکت دوو در سال 1967 برای بار اول در شهر سئول کره جنوبی تاسیس شد. و از همان ابتدا شروع به تولید لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر کرد. گفتنی است محصولاتی که توسط این برند تولید شده اند همگی همواره از لحاظ کیفیت رتبه ی A را داشته اند. به عنوان مثال یخچال و فریزرهای دوو همگی همیشه از کیفیت بسیار عالی بهره مند بوده اند و به همین دلیل از محبوب ترین تولیدات این شرکت معتبر به حساب آمده اند.
در حال حاضر اما خط تولید محصولات این برند در کشورمان و در شهر اصفهان راه اندازی شده است.
مدل های مختلف یخچال دوو طراحی زیبایی داشته و علاوه بر این کیفیت عالی نیز دارند. یخچال های این برند بسیار جادار هستند و علاوه بر این طبقات متعددی نیز دارند.

در ادامه و برای پاسخ به سوال یخچال دوو بهتره یا هیمالیا از ویژگی های یخچال دوو بیشتر خواهیم گفت:
•    یخچال های تولید شده توسط برند دوو ( Daewoo) رتبه ی A+ را دارند. از اینرو مصرف انرژی در این گروه از محصولات بسیار پایین است. پس مصرف کنندگان دیگر در رابطه با هزینه های برق نگرانی نخواهند داشت.
•    مجهز بودن به سیستم گردش هوای سه بعدی, کمپرسور هوشمند از نوع inverter با ضمانت 124 ماه و... از دیگر قابلیت های یخچال و فریزر دوو است.
•    قابلیت no frost یا ضد برفک نیز از دیگر مزایای یخچال و فریزر دوو به حساب می آید. این قابلیت کمک می کند تا یخچال یخ نزند و ضمن افزایش بهره وری به تازه و سالم ماندن مواد غذایی کمک ویژه ای می کند.
•    فیلتر ضد بو, یخساز و آبریز اتوماتیک و فناوری SUPERR REFRIGERATOR یا سرمایش سریع از دیگر قابلیت های مفیدی است که یخچال دوو را به گزینه ای عالی برای خرید تبدیل می کند.
•    وجود سامانه ی هشدار برای باز بودن درب یخچال و همچنین سامانه ی کنترل سرمایش نیز از دیگر قابلیت هایی است که ارزش خرید یخچال و فریزر دوو را افزایش می دهد.
•    قیمت مناسب و عالی از دیگر ویژگی های یخچال دوو است. امکانات زیاد, کیفیت خوب و قیمت عالی این یخچال را به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل کرده اند.
•    در طراحی بعضی از بهترین یخچال و فریزرهای دوو صفحه نمایشگر LED لمسی وجود دارد. این آپشن علاوه بر اینکه کار کردن با دستگاه را آسان می کند جذابیت آن را نیز چندین برابر می سازد.
•    در داخل یخچال های برند دوو لامپ ال ای دی وجود دارد که فضای یخچال را به خوبی روشن می سازد.

ویژگی ها و مشخصات یخچال هیمالیا
اگر بخواهیم چند برند خوب و با کیفیت ایرانی در زمینه تولید یخچال و فریزر را به شما معرفی کنیم قطعا هیمالیا یکی از آنها خواهد بود. این برند با سابقه ای بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ی تولید لوازم خانگی یکی از بهترین ها است. محصولات تهیه شده توسط این برند به قدری مرغوب و با کیفیت هستند که ارزش خرید را دارند. هیمالیا همواره در تلاش بوده تا کالای خوب و با کیفیت را در مدل های مختلف به دست مشتری برساند.
با این تفاسیر می توان محصولات هیمالیا را یک رقیب جدی برای محصولات سایر برندها به حساب آورد.
در ادامه از ویژگی ها و مشخصات یخچال هیمالیا خواهیم گفت تا در نهایت بررسی کنیم که آیا یخچال دوو بهتره یا هیمالیا.
•    یخچال و فریزرهای این برند به سامانه ی هشدار باز ماندن درب یخچال مجهز هستند. این قابلیت مانع مصرف انرژی شده و در افزایش طول عمر یخچال موثر می باشد.
•    در رابطه با مصرف انرژی نیز باید گفت که این یخچال رده ی A را به خوش اختصاص می دهد. از اینرو مصرف برق در این یخچال تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.
•    سیستم عیب یاب هوشمند از دیگر قابلیت های این یخچال است که به مصرف کنندگان کمک می کند به محض ایجاد هرگونه ایراد در یخچال آن را شناسایی کرده و در رفع آن بکوشند.
•    فیلتر تصفیه آب نیز از دیگر آپشن های یخچال هیمالیا است.
•    این محصول سیستم سرمایش دوگانه دارد. وجود این سیستم باعث می شود تا یخچال و فریزر به صورت جداگانه خنک شوند. از اینرو هوایی بین بخش یخچال و بخش فریزر در جریان نخواهد بود. لذا بو و رایحه ی مواد غذایی که در بخش یخچال است تاثیری بر فریزر نخواهد داشت و بالعکس.
•    یخچال فریزرهای هیمالیا به لاستیک دور درب ضد باکتری مجهز هستند. وجود این آیتم کمک می کند تا از ورود هر نوع میکروب به یخچال جلوگیری شود. از اینرو مواد غذایی سالم تر باقی خواهند ماند.

قیمت یخچال دوو بهتره یا هیمالیا؟
برای اینکه بدانیم یخچال دوو بهتره یا هیمالیا باید قیمت این دو محصول را با یکدیگر مقایسه کنیم. برای بررسی این نکته ابتدا لازم است تا بدانیم که هر دو این برندها ایرانی هستند و محصولاتشان را در یک رنج قیمت تولید می کنند. با اینحال اما چون هیمالیا بیشتر در زمینه تولید یخچال های دوقلو و ساید فعالیت می کند طبیعی است که قیمت محصولاتش قدری بیشتر باشند. البته گفتنی است که نمونه ی ساید بای ساید دوو هم از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است.
در کل قیمت یخچال بسته به نوع آن و همچنین قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد متفاوت می باشد.

رتبه ی مصرف انرژی یخچال دوو بهتره یا هیمالیا؟
در ادامه مقایسه یخچال دوو و هیمالیا باید گفت که مصرف انرژی در محصولات دوو رتبه ی A+ را دارد و این در حالی است که این رتبه در رابطه با محصولات هیمالیا A است. البته باید گفت که مصرف انرژی در محصولات مختلف رتبه های متفاوتی را دارد. با اینحال اما اکثر محصولات دوو با رتبه ی A+ و اکثر محصولات هیمالیا با رتبه ی A به فروش می رسند.
این مساله ما را به این نتیجه می رساند که مصرف برق در رابطه با محصولات هیمالیا بسیار بیشتر از سرانه ی مصرف برق در محصولات دوو است. شما با خرید محصولات برند دوو بیشتر می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید.

گنجایش یخچال دوو بهتره یا هیمالیا؟
هر دو این برندها ظرفیت و گنجایش خوبی را برای یخچال هایشان در نظر گرفته اند. با این حال اما باید گفت که گنجایش یخچال هیمالیا نسبت به یخچال های دوو قدری بیشتر است و این محصول مواد غذایی بیشتری را در خوش جای می دهد.

خرید یخچال دوو چه مزایایی دارد؟
•    یخچال های دوو نسبت به محصولات هم رده از طول عمر بالاتری برخوردار هستند.
•    در تولید محصولات دوو از قطعات با کیفیت استفاده می شود.
•    طراحی محصولات دوو بسیار زیبا است.
•    محصولات این برند لرزش و همچنین صدای بسیار کمی دارند.
•    این یخچال به قابلیت های جدید مجهز است و مطابق با تکنونولوژی روز می باشد.
•    این یخچال از قابلیت کنترل دما برخوردار است.
•    یخچال دوو کشوی مخصوص نگهداری از سبزیجات دارد که باعث می شود سبزیجات تازه و سالم باقی بمانند.
یخچال دوو بهتره یا هیمالیا?

خرید یخچال هیمالیا چه مزایایی دارد؟
•    یخچال های هیمالیا به تکنولوژی های مدرن مجهز هستند.
•    در طراحی یخچال های هیمالیا فضای زیادی تعبیه شده است از اینرو این یخچال ها بسیار جادار می باشند.
•    در تولید یخچال های هیمالیا از تکنولوژی پلاسما استفاده شده است. این تکنولوژی به رفع بوی نامطبوع یخچال کمک می کند.
•    یخچال های برند هیمالیا گارانتی درازمدت و معتبری دارند.
•    یخچال های هیمالیا زیبا و جادار هستند.

موتور یخچال دوو بهتره یا هیمالیا؟
معمولا تولیدکنندگان ایرانی موتور محصولات برقی از جمله یخچال و فریزر را از کشورهای خارجی در دسترس تهیه می کنند. معمولا این موتور ها از کشورهای چین و کره به ایران وارد می شوند. گفته می شود که این موتورها بسیار با کیفیت بوده همچنین بسیار بهینه, کم صدا و کم مصرف می باشند.
گفتنی است که اکثر این موتورها نیز با گارانتی معتبر به ایران وارد می شوند.
در همین باره ناگفته نماند که هم برند هیمالیا و هم برند دوو موتور یخچال فریزرهایشان را از شرکت های خارجی تهیه کرده و موتور این وسایل چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ کارایی در یک سطح قرار دارند.

بهترین مدل های یخچال دوو
برای اینکه بررسی کنیم و ببینیم که آیا یخچال دوو بهتره یا هیمالیا لازم است تا بهترین مدل های این دو یخچال را با یکدیگر مقایسه کنیم. در ادامه چند مدل از بهترین یخچال های Daewoo را به شما معرفی می کنیم:

•    یخچال و فریزر ساید بای ساید 29 فوت مدل D5S-2915SS
این تولید شرکت دوو از لحاظ کیفیت و دوام حرف های زیادی برای گفتن دارد. کما اینکه به دلیل ظرفیت عالی نیز برای یک خانواده پر جمعیت بسیار مناسب و کاربردی است. لازم به ذکر است که این یخچال مناسب خانواده هایی با جمعیت 2 الی 7 نفر است.
همچنین باید گفت که امکانات و قابلیت های متعدد نیز از دیگر ویژگی هایی است که استفاده از این یخچال را برای خانواده ها و کاربران آسان و لذت بخش می سازد.
سیستم برفک زدایی نوفراست از دیگر قابلیت های این یخچال است که باعث می شود نیاز به برفک زدایی بطور کامل از بین برود. این قابلیت ضمن افزایش کارایی و بهره وری یخچال به تازه تر و سالم تر و با طراوت تر باقی ماندن مواد غذایی کمک ویژه ای می کند.
این یخچال همچنین به سیستم سرد کننده سریع, فیلتر برای تصفیه آب, هوم بار, سیستم سرمایش یکنواخت و... نیز مجهز است که همه ی این قابلیت ها از این یخچال یک گزینه مناسب و کاربردی ساخته اند.

•    یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل D2S-3133SS
این یخچال 32 فوت ظرفیت دارد. این محصول که از سری پرایم است از جمله تولیدات جدید و با کیفیت شرکت دوو می باشد. همچنین باید گفت که این محصول طراحی زیبا و مدرنی دارد و به همین دلیل توانسته است نظر مثبت مصرف کنندگان را جلب نماید.

•    این یخچال به سیستم کنترل دمای هوشمند مجهز است: یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل D2S-3133SS به سنسور کنترل دما مجهز است. این سنسور قادر است دمای محیط داخلی و محیط خارجی یخچال را تشخیص داده و آن را به کمپرسور منتقل کند. کمپرسور نیز بعد از این فرایند با یک عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز خودش را تامین خواهد کرد. این سیستم در نهایت کمک می کند تا مواد غذایی و پروتئینی تازه و سالم باقی بماند.

•    این یخچال یخساز و آبسردکن اتوماتیک دارد: این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا هر زمان که مایل بودند به آب خنک دسترسی داشته باشند.

•    این دستگاه طراحی زیبا و مدرنی دارد: سطوح این یخچال کاملا مسطح بوده و بدون قاب است. این ویژگی باعث می شود تا زیبایی محیط آشپزخانه شما چند برابر شود.
بنابراین اگر خانواده شما پرجمعیت است و به دنبال یک یخچال با کیفیت با قابلیت های فراوان هستید یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS یک انتخاب خوب و عالی برای شما خواهد بود.

•    یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028GW
حالا که داریم یخچال های دوو را به شما معرفی می کنیم بد نیست در میان تمامی محصولات یک مدل کمبی پرطرفدار را نیز به شما معرفی کنیم. این مدل از نوع یخچال فریزر پایین است.
مجهز بودن به سیستم کنترل سرمایش اتوماتیک, یخساز اتوماتیک و همچنین سیستم ضد برفک نوفراست همگی در کنار هم باعث شده اند تا این مدل جزو مدل های با کیفیت و پرفروش یخچال دوو به حساب آید. ناگفته نماند که یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028GW به دلیل برخورداری از طراحی زیبا و مدرن در دسته ی محصولات درجه یک و مدرن قرار می گیرد.
یخچال دوو بخریم یا هیمالیا
بهترین مدل های یخچال هیمالیا
در ادامه مطلب یخچال دوو بهتره یا هیمالیا, بهترین مدل های یخچال هیمالیا را به شما معرفی خواهیم کرد:

•    یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل امگاپلاس HRFN60501
این یخچال علاوه بر برخورداری از کیفیت, امکانات فراوانی را نیز به مشتریان ارائه می کند. از اینرو اگر خانواده ی پرجمعیتی دارید و یا استفاده ی شما از یخچال زیاد است و قصد دارید مواد غذایی نسبتا زیادی را در یخچال قرار دهید پیشنهاد ما به شما این است که یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل امگاپلاس HRFN60501 را تهیه بفرمایید. این یخچال با توجه به امکاناتش قادر است نیاز خانواده ی شما را به خوبی برآورده سازد.
از نظر ظرفیت باید گفت که این یخچال 605 لیتر ظرفیت دارد که حدودا 400 لیتر آن مربوط به یخچال و 190 لیتر آن به فضای فریزر اختصاص می یابد.

از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این یخچال و فریزر می توان به:
•    سیستم NOFROST
•    یخساز تمام اتومات
•    سامانه انجماد سریع
•    کمپرسور INVERTER
و طراحی مدرن و زیبا اشاره نمود. گفتنی است اگر به یک یخچال و فریزر با قابلیت های زیاد و قیمت مناسب نیاز دارید حتما مدل امگاپلاس HRFN60501 یخچال هیمالیا را در لیست گزینه های انتخابی خودتان قرار دهید.

یخچال و فریزر SIDE BY SIDE هیمالیا مدل تسلا کامپکت پلاس
این یخچال 28 فوتی رتبه مصرف انرژی A پلاس را دارد و در رنگ های استیل دودی, استیل روشن, و سفید متالیک طراحی شده و به بازار عرضه می گردد.
از اینرو اگر یک محصول بی نظیر با قابلیت های فراوان می خواهید یخچال هیمالیا مدل تسلا کامپکت پلاس بهترین است. گفتنی است که این محصول با برخورداری از مشخصات فنی برجسته و همچنین ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته در طول این سالها جایگاه بسیار خوبی را در بازار پیدا کند.
این محصول با برخورداری از رتبه ی مصرف انرژی A+ باعث می شود تا شما به عنوان مصرف کننده صرفه جویی بیشتری در مصرف برق داشته باشید و اینگونه هزینه های خودتان را به نحوه ی مطلوبی کاهش بدهید.
لازم به ذکر است که این مدل یخچال هیمالیا با متریال بسیار مقاومی ساخته شده, جنس بدنه ی آن عالی است و جنس بدنه ی عالی باعث می شود تا یخچال در برابر انواع ضربه مقاوم باشد.
گفتنی است که این محصول با ظرفیت 610 لیتر بسیار جادار و بزرگ است و به همین خاطر دیگر نیاز نیست تا شما از بابت کمبود جا نگرانی داشته باشید. این یخچال ساید بای ساید 3 طبقه در قسمت یخچال و 6 کشو در قسمت فریزر دارد و همه ی اینها به شما امکان می دهند تا بتوانید به خوبی از مواد غذایی نگهداری کنید.
مجهز بودن به لامپ LED, قفل کودک, اخطار باز ماندن درب یخچال, و سیستم نوفراست همگی باعث شده اند تا سلامت مواد غذایی به حداکثر برسد و این یخچال عنوان یک گزینه ی خوب برای خرید را داشته باشد.

•    یخچال و فریزر دوقلو 27 فوت HIMALIA مدل دلتا NR440d+ – +N
این یخچال زیبا و جادار علاوه بر طراحی مدرن از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. شما می توانید با تهیه این یخچال دو قلو 27 فوتی نیاز خانواده خودتان به داشتن یک یخچال با ظرفیت زیاد را به خوبی پاسخ دهید. بطور کلی این محصول 710 لیتر گنجایش دارد که 420 لیتر آن مربوط به فضای یخچال و 290 لیتر آن به فضای فریزر اختصاص می یابد.
گفتنی است که سیستم نوفراست, آبسردکن اتوماتیک, سامانه ی انجماد سریع, و کمپرسور INVERTER, از جمله ویژگی های بارز این محصول به حساب می آیند.
لازم به ذکر است که مدل دلتا NR440d+ – +N یخچال هیمالیا با قیمت بسیار مناسب در بازار موجود است. از اینرو اگر به یک یخچال خوب و با کیفیت با قیمت مناسب نیاز دارید می توانید روی این مدل حساب باز کنید.

یخچال دوو بخریم یا هیمالیا؟
ما می توانیم تا بی نهایت برند دوو و هیمالیا را با یکدیگر مقایسه کنیم و ویژگی های مثبت و منفی هر کدام را بیان نماییم. اما در نهایت آنچه که ما به آن احتیاج داریم رسیدن به یک جواب قطعی است. یخچال دوو بهتره یا هیمالیا؟ در جواب تنها مجازیم تا نام فقط یکی از این برندها را قید کنیم.
در پاسخ اما باید گفت که چنین چیزی وجود ندارد و ما نمی توانیم یک پاسخ قطعی و 100 درصد درست را ارائه کنیم. چیزی تحت عنوان بهترین برند وجود ندارد و بهترین تنها بر اساس خواست, نیاز, هدف و بودجه ی ما تعیین می شود.
به عنوان مثال ممکن است یک مصرف کننده نوع و کیفیت موتور برایش مهم تر باشد در حالی که مصرف کننده ی دیگر به ظرفیت بیشتر نیاز داشته باشد و این در حالی باشد که مصرف کننده ی سوم نه به موتور اهمیت دهد و نه به ظرفیت و تنها قیمت را ملاک خرید قرار دهد. از اینرو نمی توان به سوال بهترین یخچال کدام است پاسخ قطعی داد.
با این تفاسیر اما باید گفت که در حالت کلی محصولات برند دوو از محصولات برند هیمالیا بهتر هستند و نمره ی بالاتری را دریافت می کنند و اینکه دوو یک برند با قطعات خارجی است که در ایران مونتاژ می شود. همچنین محصولات این برند از خدمات پس از فروش بسیار خوبی نیز بهره می برند که تمامی این موارد در کنار هم باعث می شوند تا برند دوو چند پله بالاتر از برند هیمالیا قرار بگیرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها