به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۵۵۴۹۲

معرفی هتل‌های فولبرد مشهد

گروه گردشگری: اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هر بار به سفر می‌روید خودتان دست به کار رزرو هتل می‌شوید پس احتمالاً اصطلاح هتل فولبرد هم به گوشتان خورده است. اما اگر تابه‌حال چنین عبارتی را نشنیده‌اید بهتر است بدانید که عبارت فولبرد در اصطلاح خدمات هتل به مفهوم ارائه همه وعده‌های غذا در طول اقامت شامل صبحانه، ناهار و شام است. مزیت اقامت در چنین هتل‌هایی این است که دیگر در طول سفر دغدغه پیدا کردن محل خوب برای صرف غذا ندارید و از آن گذشته از نظر قیمتی هم وعده‌های غذا در این شرایط مقرون به‌صرفه‌تر هستند.
معرفی هتل‌های فولبرد مشهد
در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل‌های فولبرد مشهد بپردازیم؛ بنابراین اگر قرار است به زودی راهی سفر به این مقصد زیارتی سیاحتی شوید با ما همراه شوید.

هتل الماس ۲ مشهد
هتل الماس ۲ مشهد یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان برای اقامت در هتل‌های فولبرد مشهد انتخاب کرد. این هتل مجموعه‌ای پنج ستاره و فوق‌العاده لوکس برای اقامت در مشهد است که نه تنها کیفیت خوب رستوران‌های آن می‌تواند این تضمین را به مهمانان بدهد که خدمات فولبرد با کیفیتی را دریافت خواهند کرد؛ بلکه ویژگی‌های مثبت دیگری هم دارد. علاوه بر امکانات و خدمات مطلوب موقعیت مکانی عالی یکی از این ویژگی‌ها است. این هتل در یکی از بهترین نقاط مشهد یعنی خیابان امام رضا قرار دارد و مهمانان آن می‌توانند با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای خود را به حرم مطهر برسانند. علاوه بر آن اگر از مسافرانی باشید که با بلیط هواپیما تهران مشهد سفر می‌کنند باز هم هتل الماس ۲ گزینه مناسبی است؛ زیرا فاصله این هتل تا فرودگاه تنها ۸ کیلومتر است. گفتنی است از نظر میزان رضایت کاربران از اقامت در هتل نیز این هتل در رده بالایی قرار دارد.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۲۰

هتل ضیافت الزهرا مشهد
هتل ضیافت الزهرا مشهد یکی از تازه‌سازترین هتل‌های مشهد است که به تازگی و در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. این هتل نیز یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است که اقامت در آن را می‌توان هم به‌صورت‌هافبرد یعنی صرفاً با صبحانه و یا به‌صورت فولبرد یعنی با تمام وعده‌ها رزرو کرد. ناگفته نماند که اگر قصد رزرو این هتل به‌صورت فولبرد را داشته باشید لازم است با بخش رزرواسیون این مجموعه تماس بگیرید و درخواست رزرو فلبرد را مطرح کنید. گفتنی است یکی از ویژگی‌های خوب این مجموعه موقعیت مکانی نزدیکش به حرم است که موجب شده است تا برخی از واحدهای اقامتی آن چشم‌انداز دیدنی از حرم مطهر را داشته باشند.
آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری ۷، انتهای کوچه سمت چپ

هتل کیانا مشهد
هتل کیانا مشهد یک هتل چهار ستاره معروف در این شهر است که با امکانات خوبی که دارد توانسته است نظر بسیاری از مسافران داخلی و حتی گردشگرانی که از کشورهای حاشیه خلیج برای زیارت یا تفریح به ایران سفر می‌کنند را به دست آورد به‌طوری که بسیاری از مهمانان این هتل از گردشگرانی هستند که با بليط هواپيما سفر کرده‌اند. واحدهای اقامتی این هتل را می‌توان به‌صورت فولبرد رزرو کرد و خدمات فولبرد این مجموعه به‌صورت منوی انتخابی ارائه می‌شود؛ بنابراین مهمانانی که اقامت فولبرد را انتخاب می‌کنند در وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانند از میان فهرستی از غذاها بنا به ذائقه و سلیقه شخصی خود دست به انتخاب غذا بزنند.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا



هتل فردوس مشهد
هتل فردوس مشهد که در رده‌بندی هتل‌های چهار ستاره این شهر قرار می‌گیرد در کنار موقعیت مکانی خوب، سرویس‌دهی و امکانات مناسبش یک ویژگی برجسته دارد و آن هم کیفیت و تنوع بالای غذاهای رستوران این مجموعه است. به‌طوری که این مورد همواره یکی از اصلی‌ترین نکات مثبتی است که کاربران درباره این هتل به آن اشاره می‌کنند. در زمان رزرو اینترنتی اتاق‌های این هتل مهمانان می‌توانند اتاق‌ها را هم به صورت‌هافبرد یا هم فولبرد انتخاب کنند. ازاین‌رو می‌توان هتل فردوس را یکی از بهترین انتخاب‌ها از میان هتل‌های فولبرد مشهد به حساب آورد.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش خیابان امام رضا ۸

هتل اترک مشهد
هتل اترک مشهد یکی از هتل‌های باسابقه و البته شناخته شده این شهر است و جزو نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امام رضا (ع) نیز محسوب می‌شود. امکانات و خدمات این هتل از نظر سطح بندی هتل‌ها در دسته چهار ستاره طبقه‌بندی شده است. اما یکی از خدمات ویژه‌ای که این مجموعه به مهمانانش ارائه می‌دهد ترانسفر رایگان هم به ایستگاه راه آهن و هم به فرودگاه مشهد است که به همراه پذیرایی ویژه خوش آمد گویی انجام می‌شود؛ بنابراین اگر حتی با قطار به مشهد سفر کرده‌اید و حالا می‌خواهید در برگشت با پرواز مشهد تهران سفر کنید در هر دو مسیر از این خدمات بهرمند می‌شوید. با در نظر گرفتن همه اینها هتل اترک یکی از گزینه‌های خوب برای اقامتی آسوده و با کیفیت در شهر مشهد بشمار می‌رود. خوشبختانه این هتل هم در زمره هتل‌های فولبرد شهر مشهد قرار دارد و واحدهای اقامتی آن را می‌توان علاوه بر‌هافبرد بصورت فولبرد رزرو کرد.
آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس (فلکه آب)، اول بازار رضا

هتل سهند مشهد
هتل سهند مشهد یک هتل سه ستاره اما نسبتاً لوکس و در عین حال اقتصادی است که در دسته بهترین هتل‌های فولبرد مشهد نیز قرار دارد. این هتل روی‌هم‌رفته دارای ۶۰ واحد اقامتی به‌صورت اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است که هر کدام از آنها را می‌توان به‌صورت فولبرد رزرو کرد. خوب است بدانید که رزرو فولبرد اتاق‌های این هتل نیز به دو صورت فولبرد با منوی انتخابی و فولبرد بوفه انجام می‌شود که این امکان را به مهمانان می‌دهد تا بنا به سلیقه خود و با قیمتی مقرون به صرفه اقامت با خدمات فولبرد را تجربه کنند.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا



هتل رضویه مشهد
هتل رضویه مشهد از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است که در درست در ورودی بازار مشهور شهر یعنی بازار رضا قرار گرفته است. این هتل در رده‌بندی هتل‌های سه ستاره قرار دارد و اتاق‌های آن را علاوه بر‌هافبرد می‌توان به‌صورت فولبرد رزرو کرد. ازاین‌رو گزینه مناسبی برای آن دسته از مسافرانی است که به دنبال یک هتل اقتصادی با امکان اقامت فولبرد در شهر مشهد هستند. گفتنی است کیفیت غذاهای رستوران هتل که در سرویس فولبرد ارائه می‌شود نیز از منظر اکثر کاربران در حد مطلوب ارزیابی شده است.
آدرس: مشهد، میدان بیت‌المقدس (فلکه آب)، جنب بازار رضا

کلام آخر
هرچند اغلب هتل‌ها اقامت را صرفاً با ارائه وعده صبحانه رایگان عرضه می‌کنند؛ اما فولبرد نیز یکی از خدمات پذیرایی در هتل‌ها محسوب می‌شود که در صورت رزرو آن علاوه بر صبحانه دو وعده‌غذایی ناهار و شام نیز به مهمانان به‌صورت رایگان عرضه می‌شود. ازآنجاکه رزرو فولبرد می‌تواند یک راهکار خوب برای صرفه‌جویی در مدیریت هزینه‌های خورد و خوراک در طول سفر باشد بسیاری از مسافران به دنبال آن هستند که این دسته از هتل‌ها را برای اقامت انتخاب کنند. شهر مشهد نیز یکی از شهرهایی است بیشترین هتل‌های فولبرد را دارد. در این مطلب به معرفی هتل‌های فولبرد مشهد پرداختیم؛ اما لازم است یادآوری کنیم که تعداد این هتل‌ها بیشتر از آن چیزی است که در این مطلب آورده شده است و ما صرفاً رد این مقاله بهترین هتل‌های فولبرد را به شما معرفی کرده‌ایم.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها