به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۶۲۴۶۱

روبرتو مارتینز:پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است

روبرتو مارتینز:پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
گروه ورزشی:روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، اعتقاد دارد که تیمش برای یورو آماده‌تر از قبل از است ولی با این حال اسلوونی را شایسته برد در بازی دیشب می‌داند. به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال پس از 11 برد متوالی شب گذشته شکست خورد. شاگردان روبرتو مارتینز د‌ر بازی دوستانه مقابل اسلوونی قرار گرفتند و با نتیجه 2-0 شکست را پذیرفتند.

روبرتو مارتینز پس از این بازی درمورد عملکرد تیمش گفت: "البته که ما دوست نداریم ببازیم. ما همیشه برای پیروزی بازی می‌کنیم، فکر می‌کنم اکنون برای یورو آماده‌تر هستیم. تیم شرایط را به خوبی مدیریت نکرد اما نتیجه می‌توانست متفاوت باشد. ما یک توپ هم به تیر دروازه حریف زدیم. اسلوونی شایسته برد بود. ما در این بازی برنده نشدیم اما تیم را بیشتر برای یورو آماده‌ کردیم.

چرا اولین شوت پرتغال در دقیقه 60 بود؟
این را قبل از بازی می‌دانستیم و نیازی به بازی نداریم تا بدانیم بازیکنان تیم ما چقدر اهمیت دارند. امروز سعی کردیم بازیکنان دیگری را در خط میانی به کار بگیریم، ویتینیا، روبن نئوس، اوتاویو، می‌خواستم تلاش کنم، اما با وجود ایجاد موقعیت و کنترل بازی، هرگز در یک سوم دفاعی حریف نفوذی نداشتیم. فرانسیسکو کونسیسائو را در نیمه دوم خیلی دوست داشتم، این آمارها قبل از لیست نهایی قابل توجه بود.

آیا باید با دفاع 4 نفره بازی کنید؟
ساختار تیم در رابطه با بازیکنانی که استفاده می‌کنیم به حریف بستگی دارد. موضع ما روشن است: ما باید از نظر تاکتیکی یک تیم انعطاف پذیر باشیم، امروز سعی کردیم مهاجمان حریف را محدود کنیم که نقطه قوت اسلوونی بود. همه چیز به حریف بستگی دارد. نگرش رقابتی تیم خوب بود، اسلوونی خیلی خوب دفاع می‌کرد، مشکل ما تمرکز یا نگرش نبود، این نبود که بتوانیم تصمیم درستی بگیریم و به دنبال نفوذ به محوطه جریمه حریف باشیم.

اطلاعات بیشتری در این فیفادی از آمادگی بازیکنان کسب کردید؟
ما الان اطلاعات بیشتری نسبت به قبل از این فیفادی داریم، مهم‌ترین چیز این است که بدانیم آیا تعداد آن‌ها 23 یا حتی 25 یا 26 است. اکنون اطلاعات بیشتری برای آخرین انتخاب داریم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها