به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۶۲۹۳۱

فلوک نتورکز : عیب‌یابی آسان شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی

گروه کسب و کار: فلوک نتورکز : عیب‌یابی آسان شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی-از آنجایی که تجهیزات فلوک نقش بسیار مهمی در اداره و بهبود عملکرد شبکه‌ها ایفا می‌کنند. میتواند به عنوان یکی از انتخابات حیاتی در این زمینه، در نظر گرفته شود.
فلوک نتورکز : عیب‌یابی آسان شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی
مقدمه
شبکه‌های کامپیوتری در دنیای امروز، به یکی از عناصر حیاتی تمامی سازمانها و کسب و کارها تبدیل شده‌اند. بنابراین عملکرد صحیح و بدون نقص این شبکه‌ها، نقشی اساسی در ارتقای راندمان، بهره‌وری و سودآوری ایفا می‌نماید. از این رو، تجهیز شبکه به ابزارها و تجهیزات تست و اندازه‌گیری دقیق و باکیفیت، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
 
فلوک نتوکز Fluke Networks
از آنجایی که تجهیزات فلوک نقش بسیار مهمی در اداره و بهبود عملکرد شبکه‌ها ایفا می‌کنند. میتواند به عنوان یکی از انتخابات حیاتی در این زمینه، در نظر گرفته شود.
 
چرا تجهیزات فلوک نتورکز؟
برند محصولات شبکهFluke  که از دیرباز یکی از ابزارهای تست شبکه و داده برای متخصصان مجرب فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است. تسترهای Fluke Networks که برای استفاده در کابل‌کشی داده، انواع شبکه‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌های مخابراتی طراحی شده‌اند، دارای رابط‌های ساده ای هستند، که به راحتی برای مدیریت و تجزیه تحلیل پروژه  مورد استفاده قرار میگیرند.
بطور کلی تجهیزات Fluke برای سهولت عیب یابی شبکه‌های ارتباطی طراحی شده اند. این ابزارهای تست شبکه هم برای کابل‌های مسی و فیبر نوری و هم برای کابل‌های مخابراتی مورد توجه عمومی و ویژه هستند. شما ابزارهای تست بهتری از ابزارهای Fluke Networks پیدا نخواهید کرد، و در واقع (آخرین ابزار تست شبکه ای که خواهید خرید!)

تجهیزات شبکه فلوک در سرتاسر دنیا و به خصوص ایران طرفداران و مشتریان ثابت زیادی دارد. تسترهای شبکه، فیبر نوری و تلفنی از بهترین محصولات حرفه ای در صنعت خود هستند که همگی توسط کمپانی فلوک نتورکز تولید و عرضه می‌شوند.
 ابزارها و تجهیزات برند پرطرفدار فلوک نتورکز که نامی آشنا در دنیای تجهیزات تست و اندازه‌گیری شبکه دارند ، با ارائه طیف گسترده‌ای از ابزارها و تجهیزات، به متخصصان IT در سراسر جهان کمک می‌کند تا شبکه‌های خود را به طور کارآمد و بهینه اجرا و مدیریت کنند.
 
برخی از مزایای استفاده از تجهیزات فلوک نتورکز عبارتند از:
•    افزایش دقت و سرعت در عیب‌یابی و رفع مشکلات شبکه
•    کاهش هزینه‌های عملیاتی و نگهداری شبکه
•    بهبود عملکرد و پایداری شبکه
•    افزایش رضایت کاربران شبکه
•    عیب یابی جامع طیف وسیعی از مشکلات شبکه
•    رابط کاربری آسان و ساده
•    کارایی بالا و کاملا مقرون به صرفه

تجهیزات پرفروش تستر فلوک
در اینجا به معرفی برخی از تجهیزات پرفروش تسترفلوک میپردازیم:
•    تستر فلوک Fluke Networks DSX-8000 Cable
•    تستر شبکه و کابل یاب فلوک اینتلیتون مدل IntelliTone Pro 200
•    تستر فلوک DSX-5000 Cable Analyzer
•    تستر فلوک شبکه DTX-1800
•    تستر فلوک شبکهDTX FIBER MODULE
•    تستر کابل DTX Compact OTDR
•    قلم فیبر نوری فلوک VisiFault
•    قلم کانکتور شبکه fluke prob pic
•    کیت تمیزکننده فیبر نوری فلوک نتورکز مدل NFC-KIT-CASE-E
•    مولتی متر دیجیتال فلوک مدل Fluke 707
و….

کاربردهای تجهیزات فلوک
1.    عیب‌یابی کابل‌ها و اتصالات
2.    تأیید عملکرد شبکه
3.    شناسایی و حل مشکلات شبکه
4.    مستندسازی شبکه


 
بررسی انواع تسترهای کابل شبکه
انواع تسترهای کابل شبکه فلوک از نظر کاربرد به سه دسته تقسیم میشوند:
1.    تستر گواهینامه: برای نصب‌های جدید کابل کشی و برای تأیید اینکه کابل با ضمانت سازنده مطابقت دارد، استفاده می‌شود.
2.    تستر صلاحیت: برای عیب‌یابی مشکلات کابل و برای تأیید اینکه کابل برای یک برنامه خاص مناسب است، استفاده می‌شود.
3.    تستر تأیید: برای تأیید اینکه کابل به درستی نصب شده است، استفاده می‌شود.

نکات کلیدی:
•    هر نوع تستر کابل شبکه مزایا و معایب خاص خود را دارد.
•    انتخاب تستر مناسب به نیازهای شما بستگی دارد.
•    تسترهای کابل شبکه می‌توانند ابزارهای ارزشمندی برای عیب‌یابی مشکلات کابل و تأیید اینکه کابل به درستی نصب شده است، باشند.

نمایندگی فلوک: بهانه‌ای برای اطمینان
یکی از عوامل مهم در خرید تجهیزات فلوک نتورکز، یافتن یک نمایندگی معتبر است. نمایندگی فلوک مسئولیت اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات را بر عهده دارد.لازم بذکر است که شرکت پیشروشبکه پایا، نماینده انحصاری برند فلوک آمریکا در ایران، عرضه کننده تجهیزات الکتریکی و فیزیکی زیر برند فلوک است.
 
درباره شرکت پیشرو شبکه
در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگی معتبری برای خرید این محصولات در ایران وجود دارد میتوان گفت؛ شرکت پیشر‌وشبکه پایا یکی از نمایندگی‌های معتبر خرید تجهیزات فلوک نتورکز میباشد که قدمت بالایی در بین  سایر نمایندگی‌های همکار دارد، این شرکت با سابقه درخشان در زمینه ارائه تنوع بالا وبا کیفت تجهیزات شبکه، به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای تأمین نیازهای شبکه‌های مدرن ثابت کرده است.
 شرکت پیشرو شبکه، به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه ارائه تجهیزات شبکه و مخابراتی میباشد،این شرکت مفتخر است به عنوان نماینده رسمی فلوک نتورکز، برند نام آشنا و شناخته شده در دنیای تجهیزات تست و اندازه‌گیری شبکه، در ایران فعالیت کند.



مزایای خرید تجهیزات فلوک نتورکز از شرکت پیشرو شبکه
اصالت و کیفیت: پیشرو شبکه با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، اصالت و کیفیت محصولات فلوک نتورکز را تضمین می‌کند.
تنوع: پیشرو شبکه طیف کاملی از محصولات فلوک نتورکز، اعم از تسترهای کابل، فیبر نوری، مولتی مترها و تجهیزات تست مخابراتی را ارائه می‌دهد.
قیمت مناسب: این شرکت با ارائه قیمت‌های رقابتی و منصفانه، امکان خرید تجهیزات فلوک نتورکز را برای طیف وسیعی از متخصصان IT فراهم کرده است.
مشاوره تخصصی: کارشناسان مجرب پیشرو شبکه با ارائه مشاوره تخصصی، شما را در انتخاب بهترین تجهیزات متناسب با نیازتان راهنمایی می‌کنند.
 
** اگر به دنبال ابزارهای تست شبکه دقیق، قابل اعتماد و آسان برای استفاده هستید، تجهیزات Fluke Networks بهترین انتخاب برای شما هستند.**
 
 در آخر اینکه..
تست کابل شبکه سطحی از اطمینان را فراهم می‌کند که پیوندهای کابل کشی نصب شده قابلیت انتقال مورد نظر را برای پشتیبانی از ارتباطات داده مورد نظر کاربران فراهم می‌کند. تستر کابل شبکه یک دستگاه انقلابی است که به طور خاص برای آزمایش و قابلیت اطمینان اتصالات کابل ساخته شده است. بنابراین، برای تکنسین‌های شبکه، آزمایش کنندگان شبکه و سایر زمینه‌های کاری مرتبط ضروری است.
خرید تجهیزات فلوک نتورکز از شرکت پیشرو شبکه، سرمایه‌گذاری مطمئن در دنیای پرچالش شبکه است.
منبع: pishroshabakeh.com
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها