به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۶۳۳۷۶
چمنی که همه در آن گم می‌شوند؛

به بدترین زمین فوتبال جهان خوش آمدید!

به بدترین زمین فوتبال جهان خوش آمدید!
گروه ورزشی: هر زمین ناهموار و عجیبی که تا به امروز در جهان فوتبال دیده‌اید را فراموش کنید چون عجیب‌ترین زمین فوتبال ممکن در یک ویدیو به اهالی فوتبال معرفی شده است.
در چند ساعت گذشته ویدیویی از یک مسابقه در کشور پرو با یک ویژگی خاص در فضای مجازی منتشر شد. در نگاه اول اصلا به نظر نمی‌رسید که این زمین مربوط به رشته فوتبال باشد و بیشتر به زمین‌های کشاورزی شباهت داشت.
با این حال بازیکنان در یک زمین معمولی فوتبال بازی نمی‌کردند بلکه در وسط زمینی با علفزارهای مرتفع بازی می‌کردند و در تلاش برای کنترل توپ با دردسرهای عجیب‌تری مواجه بودند.
 
2006354
این ویدیو مربوط به ورزشگاه توپاک آمارو در سیکوانی بازی بین تیم‌های محلی اف‌سی سبولیتاس و امپرسا کومونال دِماکاری بود. در بسیاری از پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، به این موضوع اشاره شده است که این بازی مربوط به لیگ برتر پرو بوده اما اینطور نیست.
طبق گزارش رسانه‌های محلی، قبل از شروع مسابقات لیگ پرو، معمولاً مسابقاتی در سطح محلی برگزار می‌شود. این زمین مربوط به لیگ محلی فوتبال در استان ملگار بود.
اینطور به نظر می‌رسد که مسئولان برگزاری این بازی حداقل یک بار هم نام چمن‌زن به گوششان نخورده بود یا اینکه قصد داشتند با این اندازه از ارتفاع چمن‌ها سبک جدیدی از فوتبال را ابداع کنند.
2006357
کاملا مشخص است که بازیکنان هر دو تیم عملا نمی‌توانند حتی راه بروند و حتی در زیر علف‌هایی که به اندازه درختان رشد کرده‌اند، گم می‌شوند. البته تصاویر به اندازه‌ای سورئال است که با دیدن آن‌ها نمی‌شد تایید کرد که واقعیت دارد.
انتشار ویدیوی این زمین فوتبال از سوی نشریه معتبر مارکا نشان می‌دهد که واقعا چنین زمین فوتبالی وجود دارد و فوتبالیست‌های آماتور از کشور پرو در آن از فوتبال اینطور لذت می‌برند!
2006358
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها