به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۶۳۵۸۴
پوچتینو:

مقابل یونایتد فقط برای لذت بردن بازی نمی‌‎کنیم

مقابل یونایتد فقط برای لذت بردن بازی نمی‌‎کنیم
گروه ورزشی: چلسی در بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس فرداشب میزبان منچستریونایتد خواهد بود.
مائوریسیو پوچتینو از تیمش انتظار دارد که در این بازی حساس با تمرکز بالا نمایش قابل قبولی داشته باشند و به نتیجه مناسبی هم برسند.
پوچتینو در نشست خبری در مورد آخرین وضعیت بازیکنانش برای این بازی گفت: "تروه چالوبا و گوستاوو مالو با ما تمرین کردند. آن‌ها برای حضور در ترکیب آماده خواهند بود. بن چیلول غایب بود، او را از جمعه ندیده‌ایم چون دکتر مایع زیادی از زانویش برداشت. او شنبه مریض شد. دوشنبه، سه شنبه و امروز در تمرین نبود."
تاد بولی؟
من هرگز در مورد مالکان باشگاهم صحبت نمی‌کنم. چیزی در مورد آن (نظرات تاد بولی) نمی‌توانم بگویم. آن‌ها حق دارند هر طور که می‌خواهند صحبت کنند.
تمدید آلفی گیلکریست؟
ببینید، برای بازیکنی که از آکادمی رشد کرده این خوب است. می‌توانید ببینید که او چه احساسی نسبت به پیراهن و این باشگاه دارد. به او تبریک می‌گویم.
کول پالمر؟
او بازیکنی است که خوب کار می‌کند. مدت زیادی از زمانی که او قرارداد بسته می‌گذرد، من از آماده شدن قرارداد جدید او اطلاعی ندارم. اگر باشگاه معتقد است که ما باید به یک بازیکن پاداش بدهیم، باشگاه این کار را انجام خواهد داد.
شایعات اقدام نژادپرستانه کانر گالاگر؟
این واکنش من را ناراحت می‌کند. هیچکس نمی‌خواهد چنین کاری را با این قصد انجام دهد. می‌دانم کانر یک پسر عالی و مهربان است. او به همه چیز اهمیت می‌دهد. من از افرادی که در رسانه‌های اجتماعی از این مسائل سوءاستفاده می‌کنند، متنفرم. لطفا بس کنید. همه ما مسئولیم. شما از کجا می دانید که قصد کانر نادیده گرفتن این پسربچه بود؟ این موضوع خیلی ناراحتم می‌کند؛ هیچکس شایسته چنین توهینی نیست. بیخیال شوید. مشکل امروز رسانه‌های اجتماعی هستند... بسته به فالوورهایی که دارید، شما را در مقابل جامعه قرار می‌دهند. مشکل همین است. مردم فقط به چیزهای بد علاقه دارند... این جامعه‌ای است که ما درگیر آن هستیم.
روحیه تیم؟
ما بعد از بازی با برنلی در چند روز گذشته زیاد صحبت می‌کردیم. ما چلسی هستیم اما باید مانند چلسی هم رفتار کنیم. اگر می‌خواهیم به یک باشگاه بزرگ تعلق داشته باشیم، بهانه‌ای نیست که یک بازیکن جوان باشیم. ما باید از باشگاه خود دفاع کنیم. ما باید بهتر بازی کنیم. باید انرژی بیشتری نشان دهیم تا بتوانیم بیشتر مانند یک تیم رقابت کنیم.
منچستریونایتد؟
فردا منچستریونایتد را پیش‌رو داریم. انگیزه زیادی وجود دارد. ما باید به حریف، حالا هر تیمی که باشد، احترام بگذاریم. هر بار که بازی می‌کنیم باید انگیزه داشته باشیم. چیزی که باید به شما و بازیکنان بگویم، این است که باید عملکرد خوبی داشته باشیم و روی بازی فردا تمرکز کنیم. در بسیاری از جنبه‌ها، اگر می‌خواهیم برنده شویم و انتظارات را برآورده کنیم، باید متفاوت رفتار کنیم. تیم‌هایی که می‌خواهند برنده شوند و مهم باشند، فقط این نیست که با توپ خوب بازی کنند. ما نمی‌توانیم فقط یک تیم باشیم که برای لذت بردن بازی می‌کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها