به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۶۸۹۰۷

مرد تنهای جنگل شروود!

مرد تنهای جنگل شروود!
گروه فرهنگی:این بار رابین هود به شکل مرد تنهایی به تصویر کشیده خواهد شد که خودش را در دل جنگل با بدنی مجروح و روحی آزرده، در مقابل پرسش‌های متعددی می‌بیند و ظاهرا قرار است روحش به رستگاری برسد.به گزارش صبا، صنعت سینما قصد دارد رابین هود چهره افسانه ای و فانتزی دنیای ادبیات را روی پرده سینما به قتل برساند. این فیلم با نام «مرگ رابین هود» و با بازی هیو جکمن وارد مرحله تولید می شود.
 
به گفته تهیه کنندگان این درام اکشن ماجراجویانه، جکمن برای بازسازی خاطره جنگل شروود و آدمهایش آخرین قدم ها را برمی دارد.جودی کومر دیگر ستاره سرشناس این روزهای هالیوود در این اکشن فانتزی نقش مقابل جکمن را بازی می‌کند.

کارگردانی مرگ رابین هود را مایکل سارنوسکی به عهده دارد که فیلم قبلی‌اش «خوک» با تحسین منتقدان سینمایی روبرو شده و «یک مکان ساکت: روز اول» را برای تابستان پیش رو آماده نمایش دارد.گفته می‌شود خط اصلی داستان مرگ رابین هود اختصاص به خاطرات دزد معروف جنگل شروود دارد و این کاراکتر افسانه ای با به یاد آوردن گذشته و سرقتها و جنایتهایی که کرده،خود را با این پرسش روبرو می‌بیند که آیا کارنامه کاری خوب و موفقی داشته است یا نه.
سازندگان فیلم روی این نکته تاکید دارند که کاراکتر رابین هود آنها قرار نیست همان مرد شورشی و یاغی عدالت خواهی باشد که ستارگانی چون ارول فلین و کوین کاستنر پیش از این او را روی پرده سینما به تصویر کشیده‌اند.

این بار رابین هود به شکل مرد تنهایی به تصویر کشیده خواهد شد که خودش را در دل جنگل با بدنی مجروح و روحی آزرده، در مقابل پرسش های متعددی می‌بیند و ظاهرا قرار است روحش به رستگاری برسد.از این منظر، رابین هود فیلم مرگ رابین هود بیشتر نزدیک به کاراکتری است که شون کانری در سال ۱۹۷۶ در درام تحسین شده و غیرمتعارف «رابین و ماریان» به تصویر کشید. آدری هپبورن هم در این فیلم بازی داشت.

کار تولید مرگ رابین هود از فوریه ۲۰۲۵ آغاز می شود و هنوز تاریخی برای اکران عمومی آن تعیین نشده است.
تماشاگران سینما هیو جکمن را با ایفای نقش وولورین/ مرد گرگ نما در فرانچایز ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «مردان ایکس» می شناسند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها