به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۶۹۲۲۸

توماس مولر: موفقیت‌های رئال تصادفی نیست

توماس مولر: موفقیت‌های رئال تصادفی نیست
گروه ورزشی:توماس مولر با اعلام اینکه تیمش شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را دارد عنوان کرد موفقیت‌های رئال مادرید در سال‌های قبل تصادفی نبوده است.به گزارش ایسنا، توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ نقاط قوت رئال مادرید را قبل از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو ذکر کرد.
 
توماس مولر در صحبت‌هایی قبل از این دیدار گفت: رئال مادرید نقاط قوت خاص خودش را دارد. آن‌ها می‌توانند در بازی‌هایشان عقب نشینی کنند و بدون هیچ مشکلی دفاع کنند ولی در عین حال می‌دانند که بازیکنان سریعی در جلو دارند که می‌توانند ضدحمله بزنند. رئال روی ضدحملات تیم قدرتمندی است. تصادفی نیست که رئال مادرید در سال‌های اخیر به طور مداوم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. رئال حریف بسیار خطرناکی است اما ما هم شانس خودمان را داریم.

برای رسیدن به این مرحله، ضربه سر یوزوآ کیمیش کافی بود تا بایرن با برتری یک بر صفر در بازی برگشت و سه بر دو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل آرسنال راهی نیمه‌نهایی شود.تیم کارلو آنچلوتی نیز پس از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی - قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا - موفق شد به این مرحله برسد. دیدار رفت دو تیم در مونیخ با تساوی دو بر دو به پایان رسید و حالا دو تیم باید چهارشنبه شب در مادرید به مصاف هم بروند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها