به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۶۹۸۹۷

علیرضا جهانبخش دوست دارد به ایتالیا برود

علیرضا جهانبخش دوست دارد به ایتالیا برود
گروه ورزشی:ستاره تیم ملی ایران در گفتگو با تلویزیون هلند درباره علاقه خود به بوندسلیگا و سری‌آ ایتالیا صحبت کرد.به گزارش ورزش سه؛قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و به نظر می‌رسد همکاری طرفین به پایان خواهد رسید و ستاره تیم ملی ایران در تابستان آینده باشگاه جدید خود را انتخاب خواهد کرد.
 
در این شرایط جهانبخش در گفتگویی با تلویزیون هلند درباره علاقه خود به بوندسلیگا صحبت کرد و گفت: بوندسلیگا همیشه یکی از لیگ‌های موردعلاقه من بوده است. بازیکنان ایرانی زیادی آنجا داشتیم و آن‌ها سال‌ها در سطح بالایی در بوندسلیگا بازی کردند و من با نگاه کردن به بازی آن‌ها در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی بزرگ شدم.او در ادامه عنوان کرد: البته به لیگ ایتالیا و سری‌آ علاقه زیادی دارم، چون آنجا هم بازیکن داریم. به نظرم جالب است که آنجا هم باشم. البته آینده قابل پیش‌بینی نیست و باید ببینم چه می‌شود.
 
جهانبخش در دوران حضور خود در اروپا اغلب در لیگ هلند حضور داشته است و البته در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ در برایتون در لیگ برتر انگلیس توپ زده است.
حالا باید دید این ستاره ملی‌پوش ایرانی در تابستان و پس از ترک فاینورد موفق خواهد شد به یکی از لیگ‌های مورد علاقه خود برود یا فوتبالش را در کشور دیگری ادامه خواهد داد.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها