به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۷۰۱۴۷

بهترین آزمایشگاه های شیراز برای آزمایش ازدواج

گروه کسب و کار: ازدواج می‌تواند از جمله شیرین‌ترین اتفاقات در زندگی هر شخص باشد؛ اما قبل از آن لازم است که مراحل مهمی طی شود تا همه چیز به بهترین شکل انجام شود. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید قبل از ازدواج انجام داد، آزمایش‌های مربوط به آن است. در آزمایش ازدواج جنبه‌های مختلف سلامتی زوجین را بررسی می‌کنند تا آن‌ها بتوانند بدون نگرانی از بابت مشکل خاصی، خانواده خود را تشکیل دهند.
بهترین آزمایشگاه های شیراز برای آزمایش ازدواج
اگر قصد ازدواج دارید و به دنبال بهترین آزمایش‌های شیراز برای آزمایش ازدواج می‌گردید، این مطلب برای شماست. در این مطلب ابتدا به سراغ چیستی آزمایش‌های قبل از ازدواج می‌رویم و سپس 3 تا از برترین مراکز آزمایشگاهی شیراز را برای انجام این دسته از آزمایش‌ها به شما معرفی خواهیم کرد. در همین ابتدا بگویمم که این مراکز عبارتند از :
•    آزمایشگاه دکتر صالحی
•    آزمایشگاه  دانشبد
•    آزمایشگاه  فرزانگان

 بهترین آزمایشگاه‌های شیراز برای آزمایش قبل از ازدواج
اگر در شهر شیراز زندگی می‌کنید و برای آزمایش‌های قبل از ازدواج به دنبال یک مرکز خوب می‌گردید، این بخش برای شماست. هرچند که در شهر شیراز آزمایشگاه‌های بزرگ و خوبی وجود دارد، اما این 3 آزمایشگاه زیر را می‌توان از برترین‌ها دانست:

1.    آزمایشگاه دکتر صالحی
به جرئت می‌توان گفت که آزمایشگاه دکتر صالحی بهترین آزمایشگاه در شهر شیراز است. این مرکز شهرت زیادی دارد و همچنین میزان محبوبیت آن بسیار بالاست. در تازه‌ترین آمار، میزان رضایت از این مرکز به اوج خود در چند سال اخیر رسیده است. این مرکز در سال 79 تاسیس شده و از جمله قدیمی‌ترین آزمایشگاه‌های شهر شیراز به حساب می‌آید. این آزمایشگاه در سال 95 نوسازی شد و توانست در محیطی تازه و مدرن، به خدمت‌رسانی خود ادامه دهد.
اطلاعات تماس آزمایشگاه دکتر صالحی
•    آدرس: شیراز، بلوار زند، حد فاصل خیابان فلسطین و هفت تیر، رو به روی هتل پارس، کوچه شماره 47
•    تلفن تماس: 32352223 – 22309486

آزمایشگاه دکتر صالحی آزمایش ازدواج

 همچنین آزمایش چکاپ کامل در شیراز را می توانید در آزمایشگاه دکتر صالحی انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و قیمت چکاپ کامل هم می‌توانید به سایت دکتر صالحی مراجعه کنید.

مهم‌ترین مزایای مراجعه به آزمایشگاه دکتر صالحی
•    گرفتن نمونه در محل برای بیمارانی که امکان حضور برایشان میسر نیست
•    گرفتن نمونه تخصصی از نوزادان و کودکان در محیط مخصوص سن آن‌ها
•    گرفتن نمونه برای انواع تست‌های ساده و سرپایی در کمترین زمان
•    گرفتن نمونه دسته جمعی برای سازمان‌ها و مراکز مهمی اداری
•    گرفتن نمونه دسته جمعی برای مدارس شهر یا مهدکودک‌های ان
•    امکان عقد قرارداد برای گرفتن از بیمارانی که بیماری‌هایی مانند دیابت دارند
•    جوابدهی اینترنتی یا حضوری در سریع‌ترین زمان ممکن
•    کادری بسیار باتجربه، مدیریت پاسخگو و کارمندان مسئولیت‌پذیر
•    فضایی مدرن با تمامی امکانات رفاهی مخصوص بیماران بدحال
شما می‌توانید تمامی آزمایش‌های قبل از ازدواج را به صورت کامل در این مرکز انجام دهید. همچنین شما می‌توانید سایر آزمایش‌های تخصصی سلامت را نیز در همین مرکز تجربه کنید. همچنین این آزمایشگاه را می توان یکی از بهترین آزمایشگاه برای آزمایش اسپرم شیراز دانست. 

2.    آزمایشگاه فرزانگان
دومین عضو حاضر در این فهرست، آزمایشگاه فرزانگان است. این مرکز در سال 90 تاسیس شده است و به همین دلیل می‌توان آن را از جدیدترین مراکز در شهر شیراز دانست. این مرکز با همکاری برخی از نخبگان علوم آزمایشگاهی به سرپرستی دکتر محمد جعفر شرفا تاسیس شده است و همین خود مهر تاییدی است بر کیفیت خدمات آن. کادری کارآزموده و مدیریت حرفه‌ای، دو عامل بسیار مهم در موفقیت و محبوبیت این مجموعه به شمار می‌روند.
در این مرکز می‌توانید تمامی آزمایش‌های قبل از ازدواج را به صورت کامل و با بالاترین میزان دقت انجام دهید و به واسطه آن، زندگی شادی را آغاز نمایید. همچنین می‌توانید در کنار آن مهم‌ترین آزمایش‌های تخصصی را نیز در همین مرکز با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و تکنولوژي‌ها انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید:
•    آدرس: شیراز، خیابان هفت تیر، خیابان هدایت غربی، جنب کوچه 10، ساختمان فرزانگان
•    تلفن تماس: 07132360095 – 07123260096
 
آزمایشگاه فرزانگان شیراز

3.    آزمایشگاه دکتر دانشبد
در آخر، بد نیست که آزمایشگاه دکتر دانشبد را نیز به عنوان دیگر آزمایشگاه برتر شیراز برای آزمایش‌های قبل از ازدواج به شما معرفی کنیم. این آزمایشگاه از سال 64 تاسیس شده است و از همین جهت می‌توان آن را از جمله قدیمی‌ترین آزمایشگاه‌های جنوب کشور دانست. این مرکز در سال 85 توانست که از سوی آلمان گواهینامه ایزو 9001 دریافت کند. همچنین از دیگر افتخارات آن می‌توان به گواهینامه‌های معتبر کیفی اهدا شده از سوی وزارت بهداشت ایران نیز اشاره کرد.
این مرکز را می‌توان اولین آزمایشگاه در ایران دانست که خدمات جوابدهی اینترنتی را برای مراجعان خود راه‌اندازی کرده است. اگر قصد دارید آزمایش‌های قبل ازدواج خود را در مرکزی معتبر و مطمئن انجام دهید، بدون شک آزمایشگاه دکتر دانشبد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما عزیزان باشد. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با این مرکز تماس بگیرید:
•    آدرس: شیراز، اردیبهشت شرقی – آزمایشگاه پاتوبیولوژی دانشبد
•    تلفن تماس: 3278-071

شاید بتوان گفت در این لیست جای آزمایشگاه پیوند هم خالی بود. این آزمایشگاه را هم می توان از جمله بهترین آزمایشگاه های برای آزمایش‌های قبل از ازدواج دانست.
آزمایش قبل از ازدواج چیست؟
به طور کلی می‌توان گفت که آزمایش‌های قبل از ازدواج نوعی غربالگری است که می‌تواند آزمایش‌های متعددی را شامل شود. در این آزمایش‌ها می‌توان مشکلات مربوط به باوری، بیماری‌های مقاربتی، بیماری‌های ژنتیکی و همین‌طور سلامت عمومی بدن را مورد بررسی قرار داد. این آزمایش‌ها می‌توانند شما را برای شروع یک زندگی مشترک بدون دغدغه حاضر کنند و از بسیاری از مشکلات پس از ازدواج جلوگیری کنند.

آزمایش‌هایی که قبل از ازدواج در مراکز آزمایشگاهی معتبر انجام می‌شوند شامل موارد زیر هستند:
•    ارزیابی سلامت عمومی بدن؛ که شامل بررسی قد، وزن، فشارخون، عملکرد تنفسی، عملکرد سیستم قلبی و عروقی، معاینه سینه و معاینه شکم می‌شود.
•    آزمایش خون؛ که شامل تشخیص گروه خونی، آزمایش فاویسم، بررسی بیماری‌های ارثی، بیماری‌های مقاربتی و بیماری‌های مانند هپاتیت و ایدز می‌شود.
•    آزمایش عدم اعتیاد؛ که با آزمایش ادرار انجام شده و می‌تواند هرگونه اعتیاد زوجین را به‌خوبی نشان دهد.
•    معاینه‌های مربوط به بیماری‌های بانوان؛ که بیشتر برای بانوانی انجام می‌شود که قصد ازدواج مجدد دارند.
 
چرا آزمایش قبل از ازدواج مهم است؟
آزمایش‌های قبل ازدواج از جهات بسیاری می‌توانند حائز اهمیت باشند. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، باید چنین عرض کنیم که انجام این آزمایش‌ها می‌تواند شما را برای پیشرفت در مرحله بعدی زندگی‌تان آماده کند. به‌علاوه اگر خدای ناکرده مشکلی داشته باشید، این آزمایش‌ها آن‌ها را به‌موقع تشخیص می‌دهند و به شما برای درمان آن‌ها، فرصت کافی را می‌دهند. از جمله دیگر مزایای این آزمایش‌ها می‌توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم:
•    بررسی آمادگی زن و مرد برای فرزندآوری
•    بررسی وجود مشکلاتی که می‌تواند بر بارداری و سلامت جنین تاثیر بگذارد
•    بالابردن امکان باروری زوجین با درمان و راهکارهای مناسب
•    امکان برنامه‌ریزی برای استفاده از روش‌های جایگزین بارداری مانند لقاح مصنوعی


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها