به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۷۰۵۹۹

چرا‌همه دنبال تمدید‌قرارداد پرسپولیسی‌ها‌هستند؟

چرا‌همه دنبال تمدید‌قرارداد پرسپولیسی‌ها‌هستند؟
گروه ورزشی:معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: برایم جالب است که چرا همه دنبال این هستند که بازیکنان پرسپولیس قرارداد خود را تمدید می‌کنند یا نه.به گزارش ایرنا، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر هوادار تهران اظهار داشت: دو تیم نمایش خوبی داشتند و به نظرم یکی از زیباترین بازی‌های این فصل لیگ بود. خدارا شکر در پایان موفق شدیم به سه امتیاز ارزشمند و حیاتی این بازی دست پیدا کنیم. هر چند من فکر می‌کردم در این بازی راحت‌تر به برتری برسیم و گل‌های بیشتری بزنیم اما این اتفاق رخ نداد. امیدواریم روند خوب تیم تا انتهای فصل ادامه داشته باشد و به چیزی که شایستگی آن را داریم برسیم.
 
وی در واکنش به این سوال که چرا اوستون اورنوف و گئورگی گولسیانی ایران را ترک کردند گفت: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جام حذفی، با نظر کادرفنی تمرینات ۴۸ ساعت تعطیل شد. از همین این دو بازیکن برای انجام امور شخصی به کشور خود بازگشتند و به زودی به ایران باز می‌گردند تا در تمرینات حضار شوند.
 
 
 
معاون ورزشی باشگاه درباره روند تمدید قرارداد بازیکنان این تیم تصریح کرد: برایم جالب است که چرا این سوال از سایر تیم‌ها مطرح نمی‌شود و همه به دنبال این هستند که بازیکنان پرسپولیس قرارداد خود را تمدید می‌کنند یا نه. مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز شده و ان‌شاالله به زودی بعد از توافقات نهایی قرارداد این بازیکنان تمدید خواهد شد.بادامکی در خصوص خبرهای منتشر شده در مورد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به ریکاردو آلوز ستاره تراکتور اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. ما سه هفته سرنوشت‌ساز را در پیش رو داریم و تمام تمرکز باشگاه و اعضای تیم به روی موفقیت پرسپولیس در این فصل است.
 
وی در مورد عملکرد اوسمار ویرا در پرسپولیس عنوان کرد: از زمانی که او هدایت تیم را برعهده گرفته است تیم نتایج خوبی کسب کرده و روند مثبتی داشته است. مذاکراتی بین این مربی و باشگاه بر سر تمدید قرارداد صورت گرفته که ان‌شاالله این اتفاق نیز به زودی رخ خواهد داد.بادامکی درباره مطالبات یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات مطالبات گل‌محمدی هنوز پرداخت نشده است. باشگاه در تلاش است تا به زودی مطالبات وی را پرداخت کند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها