به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۷۰۶۴۰

برگزاری جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون در CAS

برگزاری جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون در CAS
گروه ورزشی: باشگاه سپاهان در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به دلیل عدم رعایت قوانین مربوط به سقف بودجه با جریمه انضباطی بی‌سابقه‌ای در فوتبال ایران مواجه شد که شامل کسر 4 امتیاز، اصلاح قرارداد 6 بازیکن و پرداخت جریمه 40 میلیارد تومانی بود.
سپاهانی‌ها بلافاصله به این حکم شکایت کردند و کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را با بازگرداندن 4 امتیاز کسر شده به طلایی پوشان اصفهانی شکست و البته زمان محدودی هم برای اصلاح قرارداد 6 بازیکن این تیم تعیین کرد.
باشگاه سپاهان که رای کمیته استیناف را هم عادلانه نمی‌دانست، رای را به دادگاه عالی ورزش برد و امروز پس از چندین ماه جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون برگزار شد و قرار است به زودی در این رابطه رای نهایی صادر شود.
باشگاه سپاهان اطلاعات زیر را از خروجی جلسه برگزار شده روی سایت و سایر رسانه‌های رسمی خود قرار داده است:
*جلسه استماع پرونده شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه CAS برگزار شد.
در این جلسه تیم حقوقی و بین‌الملل باشگاه سپاهان ضمن طرح شکایت خود، ادله *حقوقی مورد نظر را در رابطه با شکایت از فدراسیون فوتبال در خصوص مسئله سقف بودجه ارائه کردند.
*همچنین در این جلسه که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، قاضی CAS پس از استماع لایحه شکایت سپاهان از نمایندگان فدراسیون فوتبال خواست دفاعیات خود را ارائه نمایند.
*پس از ارائه دفاعیات نمایندگان فدراسیون فوتبال و رد و بدل شدن موارد حقوقی، رأی دادگاه CAS در خصوص این پرونده متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها