به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۷۰۷۳۳

اندی سرکیس به مردی با دستان معجزه‌گر پیوست

اندی سرکیس به مردی با دستان معجزه‌گر پیوست
گروه فرهنگی:اندی سرکیس که قسمت تازه «سیاره میمون‌ها» را با موفقیت روی پرده سینماها دارد، قرارداد بازی در یک فیلم تازه را امضا کرد. این فیلم با حال و هوایی تعلیقی و با نام «مردی با دستان معجزه‌گر» وارد مرحله تولید می‌شود.به گزارش  صبا، داستان اکشن معمایی «مردی با دستان معجزه‌گر» در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و از حال و هوایی روانکاوانه برخوردار است.
 
کارگردانی فیلم به عهده اورن مورمن است و وودی هارلسون در آن، نقش مقابل سرکیس را بازی خواهد کرد.
به گفته تهیه‌کنندگان مردی با دستان معجزه‌گر، فیلمنامه آن با نگاهی به یک رخداد واقعی نوشته است. اتفاقی تاریخی که در سال ۱۹۳۹ رخ داد، دستمایه فیلمنامه اصیل و غیراقتباسی خود مورمن شده است.در داستان فیلم، سرکیس در قالب کاراکتر هنریش هیملر فرمانده اس اس نازی و یکی از عوامل اصلی قتل‌عام‌های دوران جنگ جهانی دوم ظاهر می‌شود.

وودی هارلسن هم فلیکس کرستون یک دکتر ماهر و دست طلایی است که به عنوان پزشک شخصی هیملر مشغول به کار می‌شود.در شرایطی که قاره اروپا در تب جنگ می‌سوزد و ارتش هیتلری هر روز به نقطه‌ای جدید در خاک این قاره حمله می‌کند، سلامتی هیملر به خطر افتاده و دکتر کرستون وظیفه سختی را در مقابل خود می‌بیند.بازی خطرناکی بین این آغاز می شود و کرستون خود را در مقابل دوراهی انجام وظیفه و احساس مسئولیت در قبال جامعه بشری می‌بیند.

در این بازی خطرناک، دکتر بخت برگشته تلاش می کند هیملر را بر علیه هیتلر بشوراند تا مانع از کشتارهای بیشتر مردم بی گناه شود.اندی سرکیس بازی در نقش تازه را یک چالش سخت برای خود می بیند و اظهار امیدواری کرده بتواند تصویری درست از هیملر جلوی دوربین سینما ارائه دهد.این بازیگر بخاطر پذیرش نقش هایی غیرمتعارف و متفاوت در بین تماشاگران سینما شهرت دارد.از بازی در نقش کاراکتر عجیب و غریب گولوم در سه گانه فرانچایز «ارباب حلقه‌ها» تا تریلوژی «سیاره میمون‌ها» و ایفای نقش یک میمون شورشی، سرکیس تحسین منتقدان و تماشاگران جدی سینما را برانگیخته است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها