به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۷۰۷۸۴

رکورد باورنکردنی: کورتوا هنوز بهترین است!

رکورد باورنکردنی: کورتوا هنوز بهترین است!
گروه ورزشی: رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته سی و ششم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان آلاوس بود و توانست با نتیجه ۰-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد تا روند خوبش در مسابقات این فصل را همچنان حفظ کرده باشد و یک پیروزی دیگر را هم در کارنامه‌اش به ثبت برساند. 
کورتوا پس از رهایی از بند مصدومیت در حال بازگشت به روزهای اوج است و با تصمیم کارلو آنچلوتی در این دیدار هم در ترکیب اصلی رئال در دروازه قرار داشت و توانست نمایش بسیار درخشانی را ارائه کند تا مشخص شود که همچنان باید او را بهترین دروازه‌بان دنیا دانست.
سایت تحلیل داده و آمار اوپتا اعلام کرد که این ستاره بلژیکی در بازی شب گذشته برابر آلاوس موفق شد ۱۰ مهار در جریان بازی انجام دهد و اجازه باز کردن دروازه تیمش را به حریف نداد تا برای اولین بار پس از ایکر کاسیاس که در سال ۲۰۰۸ برابر رئال ساراگوسا چنین رکوردی را به ثبت رساند موفق به انجام چنین کاری شده باشد.
به نظر می‌رسد که آمادگی کورتوا روز به روز بیشتر می‌شود و شاید این موضوع کار سرمربی ایتالیایی رئال را برای انتخاب از بین او و آندری لونین در فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند که دوازدهم خرداد برگزار خواهد شد بسیار دشوار کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها