به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۰:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۷۱۹۳۰

وداع با پیکر شهید رئیسی فردا در مشهد

وداع با پیکر شهید رئیسی فردا در مشهد
گروه سیاسی: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: پیش از اذان مغرب فردا (پنج‌شنبه، ۳ خرداد) پیکر پاک و مطهر حضرت آیت‌الله رئیسی در جوار مولا و مقتدای خودشان امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.
محسن منصوری  با قدردانی از مردم برای حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، گفت: از ابتدای صبح فردا(پنج‌شنبه، ۳ خرداد) به استان خراسان جنوبی رفته و برنامه‌ها از ۷:۳۰ صبح آغاز شده و ۸ صبح پیکر تشییع می‌شود.
منصوری اضافه کرد: علت انتخاب خراسان جنوبی به‌خاطر تعلق خاطر آیت‌الله رئیسی به این استان است و این‌که ایشان نماینده خبرگان این حوزه بوده و توجه خاص به استان خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند به دلیل محرومیت‌ها در آن منطقه و مردم متدین و انقلابی داشتند.
وی ادامه داد: بعد از سفر بیرجند، پیش‌از ظهر فردا(پنج‌شنبه، ۳ خرداد) به سمت مشهد مقدس حرکت کرده و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) مراسم استقبال از کاروان شهدا و شهید رئیسی آغاز می‌شود و به سمت حرم حرکت می‌کنیم. یکی دو برنامه هم در حرم مطهر امام رضا (ع) داریم.
منصوری گفت: ان‌شاءالله پیش از اذان مغرب فردا (پنج‌شنبه، ۳ خرداد) پیکر پاک و مطهر حضرت آیت‌الله رئیسی در جوار مولا و مقتدای خودشان امام رضا(ع) به خاک سپرده می‌شود.
وی در پایان بیان کرد: طبیعتا برنامه خاکسپاری شهدای دیگر در شهرستان‌ها و استان‌ها، متفاوت خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها