به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۴۷۱۹۶۲

5 تا از بهترین برند ایمپلنت دندان+ مزایا و معایب

گروه سلامت: با پیشرفت فناوری در حوزه دندانپزشکی، شاهد شیوه‎های نوین درمان مشکلات دهان و دندان هستیم. ایمپلنت دندان نیز یکی از مطمئن‎ترین را‌ه‌های جایگزینی دندان‌های آسیب‎دیده یا ازدست‌رفته است که در همان ابتدای مسیر، مورد استقبال شدید افراد مختلف قرار گرفت؛ به‎گونه‎ای که امروزه شرکت‌های متعددی در سراسر جهان دست به تولید قطعات ایمپلنت دندان زده‎اند؛ به همین جهت ممکن است برای یافتن بهترین برند ایمپلنت دندان دچار سردرگمی شوید.
ایمپلنت آبادان
ایمپلنت آبادان
 ازآنجایی‌که یکی از موفق‎ترین کلینیک‎های دندان‌پزشکی در ایران، مجموعه دکتر راستگو است که تا به امروز در حوزه ایمپلنت دندان بسیار موفق عمل کرده است، سعی داریم در این مقاله به بررسی برندهای ایمپلنت مورد تأیید این مجموعه بپردازیم؛ بنابراین، اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که با دندان‌های پوسیده یا جای خالی دندان سروکله می‌زنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین پاسخ جهت گذر از این چالش مهم را با کمک کادر مجرب ایمپلنت آبادان دکتر راستگو پیدا کنید.

کلینیک آبادان دکتر راستگو
پیش از آنکه به بررسی برندهای ایمپلنت این مجموعه بپردازیم، بهتر است کمی بیشتر با این مجموعه و رسالتی که به عهده گرفته است، آشنا شوید. درواقع اصلی‎ترین خدمات کلینیک دکتر راستگو، ایمپلنت آبادان است؛ به همین منظور جمعی از بهترین متخصصین ایمپلنت، در این مجموعه جمع شده تا بسته به وضعیتی که دارید، بهترین جایگزین را برای دندان‌های ازدست‌رفته شما انتخاب کنند.
از مهم‌ترین مزایای این کلینیک دندانپزشکی، استفاده از متریال باکیفیت در تمامی روند درمان است که با تخصص کادر مجرب این مجموعه، خروجی درمان، چیزی جز رضایت شما را به دنبال نخواهد داشت؛ به‌طورکلی اگر ایمپلنت دندان به‌صورت اصولی و توسط دندانپزشکان باتجربه انجام شود، می‎توان آن را درمان دائمی برای دندان‌های از بین رفته دانست؛ به همین دلیل است که ایمپلنت آبادان، معتبر شده است.
حال که با این مجموعه بیشتر آشنا شدید، در ادامه به بررسی بهترین برندهای ایمپلنت موجود در ایران پرداخته‌ایم که در اغلب کلینیک‌های دندانپزشکی من‌جمله کلینیک دکتر راستگو کاربرد دارند.

بهترین برندهای ایمپلنت دندان
همان‎گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، امروزه برندهای مختلفی در حوزه ایمپلنت دندان فعالیت می‎کنند که محصولات هرکدام، ویژگی‌های منحصربه‎فردی دارند؛ اما چیزی که این روزها بیشتر به چشم می‎خورد، ایمپلنت کره‌ای یا آلمانی است که می‏توان گفت در بیشتر کلینیک‎های دندانپزشکی ایران مورداستفاده قرار می‎گیرند. برای شناخت بیشتر برندهای ایمپلنت، در این قسمت به بررسی تعدادی از مطرح‌ترین ایمپلنت‎ها پرداخته‌ایم.

ایمپلنت Bego
یکی از موفق‎ترین برندهای آلمانی ایمپلنت که موردتأیید ایمپلنت آبادان است، برند Bego است که از مهم‌ترین مزایای آن، تولید قطعات در شرایطی کاملاً تمیز و عاری از آلودگی است. ایمپلنت‎های این برند آلمانی از تیتانیوم گرید چهار ساخته شده که برای کاشت آن از اباتمنت زیرکونیوم استفاده می‌شود؛ علاوه بر این موارد، باتوجه‎به ویژگی‎هایی که این ایمپلنت دارد، با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود.

ایمپلنت Medintika
یکی دیگر از باکیفیت‎ترین ایمپلنت‎های خارجی، متعلق به برند آلمانی Medintika است که به سبب مزایایی نظیر بالابودن درصد موفقیت روند کاشت ایمپلنت و پایین‎بودن میزان تحلیل استخوان، با قیمت بیشتری نسبت به برند قبلی، عرضه می‎شود. البته اگر با مشاورین مجموعه ایمپلنت آبادان نیز مشورت کنید، متوجه خواهید شد ماندگاری و کیفیت این برند قابل‌مقایسه با برند Bego نیست و در صورت استفاده از این ایمپلنت، احتمالاً با رضایت بیشتری کلینیک را ترک خواهید کرد.

ایمپلنت Osstem
یکی از معروف‎ترین برندهای کره‎ای است که ایمپلنت‎های تولیدشده توسط این شرکت، دارای تأییدیه انجمن غذا داروی آمریکا است؛ به همین دلیل در سطح کیفی بسیار بالایی قرار داشته که می‎تواند با اغلب برندهای ایمپلنت دندان در اروپا نیز رقابت کند. یکی از کاربردی‎ترین انواع ایمپلنت‎های این برند معروف کره‎ای در ایران، نوع SLA است که تاکنون موردتأیید بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است.

ایمپلنت Megagen
یکی دیگر از بهترین ایمپلنت‎ها مربوط به برند کره‎ای Megagen است که در همان سال‌های اول فعالیت خود محصولات بسیار باکیفیتی ارائه کرده و موفق به دریافت مجوز FDA شد؛ درواقع تنها همین مجوز می‏تواند نشان‎دهنده میزان مرغوبیت این نوع ایمپلنت باشد؛ علاوه‌برآن، قیمت مطلوب این ایمپلنت کره‎ای، منجر به انتخاب آن از سوی بسیاری از دندانپزشکان و متخصصین فعال در حوزه ایمپلنت ایران شده است.

ایمپلنت Straumann
یکی دیگر از ایمپلنت‎های معروف در ایران، ایمپلنت سوئیسی Straumann است که بر اساس اصول به‎روز مهندسی طراحی شده و بیشتر برای مراجعینی که کمبود تراکم استخوان فک دارند، مورداستفاده قرار می‎گیرد. از مهم‎ترین مزایای این محصول، کاهش احتمال شکست کاشت ایمپلنت است؛ به همین جهت، برای مراجعین سالمند یا میان‌سالی که از پوکی‌استخوان رنج می‏برند، بسیار مناسب است.



کدام یک از ایمپلنت‎ها مناسب‎‌ترین است؟
هر یک از ایمپلنت‎های مذکور ویژگی‌های منحصربه‎فردی دارند و نمی‎توان گفت کدام یک از آن‎ها مناسب‎ترین گزینه برای جایگزینی دندان‎های ازدست‌رفته هستند؛ چرا که تشخیص این موضوع تنها توسط متخصص مربوطه امکان‎پذیر است و اوست که با بررسی وضعیت شما، سازگارترین نوع ایمپلنت را انتخاب خواهد کرد.
به‌طورکلی می‎توان گفت برندهای آلمانی از کیفیت بالاتری نسبت به برندهای کره‎ای برخوردار هستند؛ اما به سبب تأثیر این موضوع بر پایین آمدن قیمت ایمپلنت‎های کره‎ای، در بعضی مواقع بسته به وضعیت بیمار، ممکن است انتخاب متخصص، ایمپلنت کره‌ای باشد. برند سوئیسی Straumann نیز به دلیل سطح کیفی بالایی که دارد، در دسته ایمپلنت‎های گران‌قیمت قرار می‎گیرد که این موضوع می‏تواند از جمله عیب‎های این برند محسوب شود.
شما کاربران عزیز می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نموده و با مشاوران مجرب کلینیک دندانپزشکی دکتر راستگو ارتباط برقرار کنید. در نهایت می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود، گزینه مناسبی انتخاب نمایید.

جمع‎بندی
امروزه به دلیل فراگیرشدن ایمپلنت دندان به‎عنوان درمان دائمی جهت جایگزینی دندان‎های ازدست‎رفته یا بسیار آسیب‎دیده، شرکت‎های مختلفی مسئولیت تولید قطعات مربوط به این شیوه درمانی را به عهده گرفته‎اند؛ به همین جهت در این مقاله سعی کردیم از تجارب کلینیک موفق دکتر راستگو استفاده کرده و برترین برندهای ایمپلنت که مورد‌تأیید این مجموعه هستند را به شما معرفی کنیم.
درواقع ایمپلنت آبادان توسط جمعی از باتجربه‎ترین دندانپزشکان و به مدیریت دکتر راستگو اداره می‎شود که تاکنون در زمینه ایمپلنت دندان بسیار موفق بوده‎ است؛ به‌طورکلی هدف این مجموعه، ارائه خدمات درمانی و زیبایی در سطح بالایی از کیفیت به مراجعین ساکن در آبادان است تا با طی‌کردن اصولی روند درمان، بهترین نتیجه را دریافت کنند. به همین جهت اگر با مشکلات این‎چنینی سروکار دارید، توصیه می‎شود به وب‎سایت این کلینیک معتبر مراجعه کرده و در خصوص ایمپلنت دندان در این مجموعه اطلاعات کسب کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها