به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ساعت ۰۲:۱۶
کد مطلب : ۴۷۲۰۵۸

بازدید وزیر دفاع اسرائیل از سواحل نوار غزه

بازدید وزیر دفاع اسرائیل از سواحل نوار غزه
گروه بین‌الملل: وزیر دفاع اسرائیل، پس از بازدید از سواحل نوار غزه، از استقرار نیروهای اضافی در رفح برای "ایجاد شرایط برای بازگشت گروگان‌ها" سخن گفت.
یوآو گالانت، روز پنجشنبه از روی یک قایق گشتی در غزه افزود که ارتش در حال تقویت نیروهای خود در زمین و هوا است و به اهداف خود می‌رسد و باقیمانده توانایی‌های نظامی حماس را نابود می‌کند تا شرایط لازم را برای بازگرداندن گروگان‌ها به خانه‌هایشان فراهم نماید.
پیش از این، تلویزیون اسرائیل گفته بود که ارتش، عملیات خود را به مناطق جدیدی در شهر رفح در جنوب نوار غزه گسترش داده و در حال نزدیک شدن به مرکز شهر است. این مقام اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی در حال حاضر در محله برزیل و محله شبوره که نزدیک مرکز رفح هستند، عملیات می کنند. ارتش در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان عملیات‌های جنگی، مواد منفجره و راکت‌اندازها را پیدا کرده و چندین شبه‌نظامی کشته شدند.
همزمان با عملیات رفح، نبردها در شمال و مرکز نوار غزه با شدت بیشتری ادامه دارد. دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اعلام کرد که ارتش در روزهای اخیر مجموعه‌ای از حملات هدفمند را در منطقه بیت حانون برای از بین بردن نفرات حماس و مکان‌یابی و تخریب زیرساخت‌های مسلح و همچنین زیرساخت‌های زیرزمینی انجام داده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها