به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۷۲۱۲۰

طارمی در میلان به دنبال خانه مناسب می‌گردد

طارمی در میلان به دنبال خانه مناسب می‌گردد
گروه ورزشی:روزنامه گاتزتا نوشت که مهدی طارمی طی هفته‌های اخیر در جست‌وجوی یک منزل مناسب جهت اسکان در میلان بوده است.به گزارش "ورزش سه"، کار انتقال مهدی طارمی به اینتر تمام شده است و تنها اعلام رسمی این خبر توسط رسانه‌های رسمی باشگاه مانده است. او به نخستین بازیکن ایرانی تبدیل می‌شود که برای افعی‌ها به میدان خواهد رفت.

روز گذشته نیز فدریکو پاستورلو، ایجنت معروف دنیای فوتبال، تصویری از خودش در کنار مهدی طارمی را در اینستاگرامش منتشر کرد که مکان آن، میلان درج شده بود.هر چند که پاستورلو پس از گذشت دقایقی این پست را از صفحه شخصی خود پاک کرد ولی فابریتزیو رومانو در توییتر خود اعلام کرد که طارمی تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و قرارداد او با اینتر نیز به امضا رسیده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

امروز نیز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در این خصوص نوشته است: دیدارهای طرفین در پرتغال و امضای قرارداد انجام شده است. مهدی طارمی بازیکن جدید اینتر است. در واقع، تنها چیزی که باقی مانده، اعلام رسمی است که توسط گاتزتا دلو اسپورت تایید شده است.دیروز این بازیکن ایرانی به همراه ایجنت فدریکو پاستورلو، مردی که بر انتقال او به اینتر نظارت داشت، در میلان بود. مهاجم 31 ساله ایرانی هیچ تماسی با اعضای تیم اینتر پس از تمرین با خانواده‌هایشان که در کمپ آپیانو جنتیله حضور داشتند، نداشت و حتی به مقر ویاله دلا لیبرازیونه هم نرفت.

حضور او در میلان فقط به دلیل مسائل تدارکاتی بود چرا که طارمی چند هفته‌ای است که به دنبال خانه‌ای در اینجا می‌گردد تا بتواند اقامتش را در این شهر آغاز کند.مدیران نراتزوری و به ویژه آسیلیو همیشه از توانایی طارمی در پوشیدن لباس مهاجم اول و دوم قدردانی کرده‌اند.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها