به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۴۷۲۱۲۵

بازیگر مشهور بالیوودی راهی بیمارستان شد

بازیگر مشهور بالیوودی راهی بیمارستان شد
گروه فرهنگی:«شاهرخ خان» ستاره بالیوود پس از دچار شدن به گرمازدگی در احمدآباد هند روانه بیمارستان شده است.این بازیگر ۵۸ ساله در حال تماشای یک بازی کریکت در استادیوم نارندرا مودی بوده است.
 
 
 
هندوستان تایمز» گزارش می‌دهد که این بازیگر به بیمارستان تخصصی کی‌دی منتقل شده و همسرش «گوری خان» و «جوهی چاولا» از او عیادت کرده‌اند. بازیگر فیلم «پاتان» (Pathaan) به همراه خانواده‌اش در این استادیوم دیده شده و در حالی که هواداران نام او را فریاد می‌زدند دور افتخار زده است.یکی از منابع آژانس خبری «ایانز» می‌گوید: «این بازیگر در دمای هوای ۴۵ درجه سلسیوس در احمدآباد دچار کم آبی بدن می‌شود. او تحت مراقبت‌های پزشکی است هرچند وضعیت جسمانی پایداری دارد. اطراف بیمارستان تدابیر امنیتی افزایش پیدا کرده است.»
 
‎دمای هوای دهلی این هفته به ۴۸ درجه سلسیوس نزدیک شده که رکود جدیدی برای امسال و ۷ درجه بالاتر از میانگین دمای این مقطع از سال در هند است. دمای هوای احمدآباد چهارشنبه این هفته رکورد ۴۵.۹ درجه را ثبت کرد. گرمای هوا امسال جان پنج نفر را در هند، ۳۰ نفر را در تایلند و ۲۸ نفر را رد بنگلادش گرفته در حالی که در شمال هند به دلیل گرمای شدید هوا «وضعیت قرمز» اعلام شده است.
مرجع : سینماگرام
برچسب ها: شاهرخ خان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها