به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۷۲۱۴۹

رسمی: ژاوی هرناندز از بارسلونا اخراج شد

رسمی: ژاوی هرناندز از بارسلونا اخراج شد
گروه ورزشی:ژاوی هرناندز با تایید باشگاه بارسلونا از سمتش برکنار شده است.به گزارش ایسنا، باشگاه بارسلونا به صورت رسمی پایان همکاری با ژاوی هرناندز را اعلام کرد.در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: «خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، به ژاوی اطلاع داد که او فصل آینده هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت. او یکشنبه شب برای آخرین بار برابر سویا روی نیمکت حضور خواهد داشت. بارسلونا مراتب سپاسگزاری‌اش را از ژاوی برای اقداماتش به عنوان یک مربی ابراز می‌کند و برای او آرزوی موفقیت دارد.»
 
ژاوی در اواسط فصل اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل بارسا را ترک کند. با توجه به تغییر نتایج تیم پس از اعلام جدایی ژاوی، خوان لاپورتا به عنوان ریاست باشگاه چند هفته پیش تصمیم گرفت این مربی را منصرف کند و او برای فصل بعد در تیم بماند.

علیرغم موافقت ژاوی با درخواست لاپورتا، او در نشست خبری قبل از بازی مقابل آلمریا از شرایط اقتصادی باشگاه گلایه کرد که موجب عصبانیت رئیس باشگاه شد و این بار آن‌ها تصمیم به برکناری این مربی گرفتند.
بر همین اساس ساعتی قبل جلسه‌ای با حضور ژاوی، لاپورتا و دکو به عنوان مدیر ورزشی برگزار شد که طی آن این مربی جوان از برکناری‌اش باخبر شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها