به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۶:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۷۲۲۳۳

درگیر قرمز و آبی بودیم زیباترین گل فصل را ندیدیم

درگیر قرمز و آبی بودیم زیباترین گل فصل را ندیدیم
گروه فیلم: در این فصل دو گل تماشایی از میانه زمین توسط امیر نوری در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس و فریبرز گرامی در هفته بیست و ششم در بازی ذوب آهن مقابل پیکان به ثمر رسیده بود، اما بدون شک تماشایی‌تر از هر دو گل قبلی را امروز محمدامین کاظمیمان در دیدار آلومینیوم برابر گل گهر سیرجان به ثمر رساند.
....
امین کاظمیان که برخلاف دیدارهای قبل دور از ترکیب بود و مقابل گل گهر از روی نیمکت کار را آغاز کرد، در شروع نیمه دوم جای محمدمهدی لطفی را گرفت تا نخستین تعویضی آلومینیوم باشد.این بازیکن کرمانی که انگیزه زیادی در تقابل با تیم استان خود داشت، نمایش پرتلاشی در خط حمله تیمش مقابل گل گهر سیرجان ارائه داد و بارها خط دفاعی این تیم را با حرکات سریع خود آزار داد که پس از یک شوت خطرناک توانست در دقیقه ۱+۹۰ یک سوپرگل به ثمر برساند.
 
 
 
کاظمیان در شروع وقت‌های تلف شده دفع توپ بهروز نوروزی فرد را در مقابل محوطه جریمه خودی گرفت و با دو دریبل دیدنی خودش را به قوس میانه زمین خودی رساند که شوت پای چپ استثنایی او از بالای سر محمدرضا اخباری عبور کرد و به تور دروازه رسید. مهاجم سبزپوشان اراکی با دید عالی روی خروج اشتباه محمدرضا اخباری یک شوت فوق العاده از زمین خودی زد تا گل سوم آلومینیوم را بزند و خیال‌شان را بابت کسب سه امتیاز مهم راحت کند.

گل امین کاظمیان در حالی از نیمه خودی با دید بالای این بازیکن وارد دروازه گل‌گهر شد که نگاه تمامی علاقمندان به فوتبال معطوف به نمایش باورنکردنی دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و همینطور نتیجه بازی نساجی و استقلال در قائمشهر بود. حالا با مشاهده این گل می‌توان با جرات بیشتری هفته بیست و هشتم را یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین هفته‌های لیگ برتر توصیف کرد؛ هفته‌ای که پس از ماه‌ها صدر جدول از رنگ آبی به قرمز تغییر پیدا کرد و شاید زیباترین گل فصل هم در مسابقه‌ای به ثبت رسید که کسی به آن توجهی نداشت و در سرنوشت صعود و سقوط هم تاثیرگذار نبود، اما شاهد یک نمایش جسورانه از هر دو تیم آلومینیوم و گل‌گهر بودیم که در پایان با پیروزی 3 بر 2 شاگردان مجتبی حسینی تمام شد.
 
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها