به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ - ۰۸:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۷۲۲۸۴

هواداران دوباره از لیونل مسی عصبانی شدند

هواداران دوباره از لیونل مسی عصبانی شدند
گروه ورزشی:لیونل مسی در بازی این هفته تیمش مقابل ونکوور غایب خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از مسابقات ام ال اس قرار است اینتر میامی به ونکوور سفر کند تا در کانادا برای حفظ مقام صدرنشینی خود تلاش کنند. با این حال مشکلاتی که لیونل مسی از لحاظ جسمانی در مدت اخیر تجربه کرده، با توجه به اینکه مسابقات کوپا آمریکا 2024 در پیش است، فوق ستاره آرژانتینی را مجاب کرده تا در این سفر از همراهی اینتر میامی امتناع کند.

به دلیل فاصله زیادی که میامی و ونکوور در دو کشور آمریکا و مکزیک دارند، شرایط به نحوی است که او خیال همراهی تیمش را نداشته باشد و در طرف مقابل ونکوور که یکی از 3 باشگاه فعال در لیگ ام ال اس محسوب می‌شود، برای پذیرایی از قهرمان جهان همراه با یارانش برنامه خاصی داشت، اما او اکنون هواداران این تیم را ناامید کرده است.

این باشگاه در بیانیه‌ای نسبت به عدم تمایل مسی برای سفر به کانادا اعلام کرد: متاسفانه ما هیچ کنترلی روی تیم حریف نداریم و ما همیشه خواسته‌ایم که بهترین بازیکنانمان مقابل بهترین حریف ممکن قرار بگیرند. می‌دانیم که هواداران ناامید زیادی وجود خواهند داشت اما ما متعهد هستیم که این یک تجربه ویژه برای همه باشد. 

این موضوع باعث شده مجدد هواداران کانادایی از مسی عصبانی باشند چون این دومین بار در مدت زمان حضور لئو در این لیگ است که از سفر به کانادا سر باز می‌زند و باعث شده هوادارانی که پیش از این برای خرید بلیت این بازی اقدام کرده بودند، به صورت رسمی خواستار بازگشت پولشان شوند.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها