به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۴۷۴۸۸۹

چراغ سبز برای «تلفن سیاه»

چراغ سبز برای «تلفن سیاه»
گروه فرهنگی:دومین قسمت درام دلهره آور و ترسناک «تلفن سیاه» هم چراغ سبز تولید را از سوی شرکت بلوم هاوس دریافت کرد. این فیلم را اسکات دریکسن می‌سازد. به گزارش صبا، این فیلم را بلوم هاوس با همکاری و مشارکت کمپانی یونیورسال تولید می‌کند.
 
اتان هاوک و میسن تامس دو بازیگر اصلی قسمت اول، در قسمت دوم هم نقش‌های قبلی خود را تکرار خواهند کرد.کارگردانی «تلفن سیاه ۲» را، اسکات دریکسن به عهده دارد که فیلمنامه‌اش را با همکاری سی رابرت کارگیل نوشته است.

مدیران بلوم هاوس و یونیورسال خلاصه داستان قسمت تازه را در اختیار رسانه‌های گروهی و علاقمندان ژانر ترس و دلهره قرار نداده‌اند.با این وجود، به راحتی می‌توان حدس زد که این داستان، دنباله‌ای بر ماجراهای ترسناک نسخه اصلی خواهد بود و زندگی و آینده کاراکترهای درگیر در آن را دنبال خواهد کرد.

داستان نسخه اصلی که سال ۲۰۲۲ اکران عمومی شد و در کمال تعجب و حیرت همگان تبدیل به فیلمی بلاک باستر شد، درباره یک قاتل زنجیره‌ای کودکان است که قربانیانش را در زیرزمینی مخوف زندانی می‌کند.

قربانی کودک این قاتل به واسطه تلفن سیاهی که در اتاق قرار دارد، می‌تواند با قربانیان مرده قبلی این قاتل ارتباط برقرار کند تا بتواند راهی برای فرار از زیرزمین را پیدا کند.اتان هاوک نقش این قاتل زنجیره ای را در نسخه اصلی بازی کرد و در قسمت دوم هم دوباره در قالب همین شخصیت منفی نقاب پوش ظاهر خواهد شد.

نسخه اصلی با هزینه اندک ۱۲ میلیون دلاری خود، توانست بیش از ۱۶۰ میلیون دلار در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا فروش کند و لقب شگفتی سینمایی سال را از آن خود کند. منتقدان سینمایی هم نقدهای مثبتی برای فیلم نوشتند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری تلفن سیاه ۲ تعیین نشده است. احتمالا این فیلم برای اکران عمومی در بهار سال آینده میلادی آماده می شود.شرکت بلوم هاوس که متخصص ساخت درام های ترسناک معمایی است، تلفن سیاه ۲ را با هزینه ای ۱۵ میلیون دلاری تهیه می‌کند.چند روز قبل هم اعلام شد این شرکت مستقل سینمای با همکاری کمپانی یونیورسال، در تدارک ساخت قسمت دوم «پنج شب در فردی» است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها