به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۷۵۴۷۷

ستاره سابق رئال در زندان تعمیرکار شد!

ستاره سابق رئال در زندان تعمیرکار شد!
گروه ورزشی: روبینیو یکی از شش نفری بود که در پرونده آزار و اذیت و تجاوز جنسی به یک زن آلبانیایی در ژانویه ۲۰۱۳ در کلوبی شبانه در ایتالیا و زمانی که پیراهن میلان را به تن داشت از سوی دادگاه متهم شناخته شد.
این بازیکن در ماه مارس برای سپری کردن ۹ سال حکمی که در دادگاه عالی تایید شده بود راهی زندان شد و حالا روزنامه سان خبر داده است که او در زندان در حال یادگیری یک حرفه جدید است که مربوط به رشته برق و الکترونیک و تعمیرات دستگاه‌هایی مانند رادیو و تلویزیون است.
این بخشی از برنامه دادستانی برزیل برای زندانیان است تا بتوانند پس از رهایی از بند زندگی جدیدی را برای خودشان آغاز کنند و وکیل این بازیکن درباره شرایطش در زندان گفت: «روبینیو سرش را پایین انداخته و در حال کنار آمدن با این شرایط است. او سعی دارد در زندان الگو باشد و هیچ مشکلی با دیگر زندانیان ندارد.
او سعی دارد سرش را گرم نگه دارد. در دوره برق و الکترونیک پایه ثبت نام کرده است تا یاد بگیرد که چطور باید رادیو و تلویزیون را تعمیر کرد. او ۶۰۰ ساعت دوره آموزشی از راه دور برای کسب مهارت در این زمینه خواهد داشت. سخت است بگوییم که او از این شرایط لذت می‌برد اما مطمئنا به این بازیکن برای گذر زمان کمک زیادی می‌کند.»
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها