به روز شده در ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۷۵۴۸۳

تماس عربستانی‌ها با بارسا: این سه ستاره چند!

تماس عربستانی‌ها با بارسا: این سه ستاره چند!
گروه ورزشی: شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که شایعات بسیاری درباره اجبار مدیران این باشگاه به فروش ستاره‌های این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد و گمانه زنی‌های زیادی هم درباره اینکه کدام یک از بازیکنان قربانی این وضعیت خواهند شد صورت گرفته است.
یکی از بازیکنانی که عملکرد خوبش در ترکیب بارسا در طول فصل گذشته باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذبش باشند آرائوخو است اما حالا به نظر می‌رسد که باشگاه‌های عربستانی علاوه بر او به دنبال به خدمت گرفتن چند ستاره دیگر از خط دفاعی بارسا هم هستند.
روزنامه اسپورت خبر داده است که چند باشگاه عربستانی تماس‌هایی با مدیران بارسا داشته و از آنها درباره احتمال فروش آرائوخو، کریستنسن و کنده سوال کرده‌اند تا نشان دهند که شرایط این سه ستاره را زیر نظر دارند و مایل هستند مذاکرات برای به خدمت گرفتن آنها را آغاز کنند.
این در حالی است که بارسا تمایلی به فروش هیچ یک از آنها در پنجره تابستانی پیش رو ندارد اما در صورتی که پیشنهادی هنگفت و قابل توجه دریافت کند حاضر است نظرش را تغییر دهد و پیشنهاد دریافتی را بررسی کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها