به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۵ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۵۱۴۹۴

رد مسایل مطرح شده درباره بی آبي تهران!

گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران شایعات مطرح‌شده مبنی بر بی‌آب‌شدن تهران در صورت تکمیل‌نشدن طرح انتقال آب سد ماملو و پایان ذخایر سدهای لار و لتیان در پایان تابستان را تکذیب کرد.
رد مسایل مطرح شده درباره بی آبي تهران!
محمد پرورش، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: خشک‌سالی‌های پی‌درپی و افزایش چشم‌گیر دمای هوا در کنار رعایت‌نشدن الگوی مصرف آب باعث شده است با کاهش قابل ملاحظه منابع آبی مواجه شویم و به همین علت از مدت‌ها پیش از طریق رسانه‌ها از مشترکان درخواست کرده‌ایم با ٢٠درصد کاهش مصرف ما را در مقابله با بحران کم‌آبی یاری کنند. او ادامه داد: سامانه شرق تهران به علت کاهش شدید ذخایر سدهای لار و لتیان با کمبود نگران‌کننده‌ای روبروست که تلاش داریم با اقداماتی مانند انتقال آب از سامانه غرب و تعدیل فشار و تکمیل خط انتقال آب سد ماملو به تهران این مشکل را برطرف کنیم.

مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: طرح انتقال آب سد ماملو به تهران تا اواسط مهرماه تکمیل می‌شود و بسیاری از دغدغه‌های ما در زمینه تامین آب شهروندان برطرف خواهد شد. پرورش در پایان بار دیگر تصریح کرد که در صورت رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان و کاهش ٢٠درصدی مصارف نگرانی در زمینه تامین آب تهران وجود نخواهد داشت.
مرجع : ایسنا