به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۵۵۸۹۹

واكنش ملوان به خداحافظي مهرداد اولادي

گروه ورزشي: مالک باشگاه ملوان انزلی گفت: مهرداد اولادی بیشتر از ۱۲ درصد از قراردادش را از باشگاه دریافت کرده است.
سیروس محجوب، در مورد خداحافظی مهرداد اولادی در فوتبال و اینکه او گفته است فقط ۵ درصد از مبلغ قرارداد او به او دستمزد داده شده گفت: اینکه اولادی اعلام کرده است از فوتبال خداحافظی می‌کند مسئله شخصی است البته ما هنوز با او صحبت نکرده‌ایم شایعات زیادی هم در مورد او مطرح شد که به آنها هم توجهی نکردیم. ما منتظریم شرایط روحی اولادی مناسب شود تا با او صحبت کنیم. البته او بیشتر از ۱۲ درصد از مبلغ قراردادش گرفته است ولی در پرداختی جدید به او پولی نداده‌ایم.

وی در مورد اینکه بازیکنان می‌گویند محجوب مقصر ناکامی نیست و به او به قول‌هایش عمل کرده اما تیم نتیجه نمی‌گیرد گفت: من این را باید بگویم که هواداران ملوان دیگر حوصله شنیدن حرف ندارند باید عمل کنیم. من هم به عنوان مالک باشگاه اشتباهاتی داشته‌ام و اشتباهات خودم را در برخی از تصمیم‌گیری‌ها قبول دارم. از هواداران ملوان هم عذرخواهی می‌کنم البته عذرخواهی در فوتبال فقط به معنای واژه نیست بلکه باید تدبیر هم به خرج داد و باعث شد که نتایج تیم بهتر شود. من خودم به ملوان آمدم و تصمیم گرفتم باشگاه را اداره کنم. کسی مرا وادار به این کار نکرد. اکنون باید تلاش کنم تا تیم به جایگاه واقعیش برسد.

وی افزود: شاید اگر هر مدیر دیگری به جای من بود روز گذشته بین تماشاگران نمی‌رفت و نمی‌نشست اما من باز هم این کار را کردم زیرا من هم در کنار تماشاگران و هواداران ملوان هستم و هم حامی تیم ملوان. من فوتبال را با تمام وجودم دوست دارم و تصمیماتی هم که می‌گیرم و رفتارهایی که کردم این علاقه را نشان می‌دهد. اولادی برای ملوان زحمت کشیده و بازیکن ارزشمندی است اما اینکه او می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند یک تصمیم شخصی است که ما به این مسئله ورود نمی‌کنیم. با این حال بعد از مساعد شدن حالش با او صحبت خواهیم کرد.

محجوب در مورد شایعه مذاکره با لوکا بوناچیچ گفت: ما هیچ مذاکره با این مربی انجام نداده‌ایم ولی همواره چه تیم در بحران باشد و چه در آرامش ممکن است گزینه‌هایی مطرح شود شاید یک مربی به یکباره تصمیم بگیرد که از تیم جدا شود مثل یک بازیکن به هر حال این مسائل رد فوتبال طبیعی است اما در حال حاضر من همچنان از تیم و کادر فنی حمایت می‌کنم.