به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۵۷۷۹۰

لو: ایرلند جلوی دروازه اتوبوس پارک کرده بود!

گروه ورزشی: سرمربی آلمان با ناراحتی از گل خوردن تیمش در دقایق پایانی عنوان کرد ایرلند جلوی دروازه اتوبوس پارک کرد و از تنها شانس خود به گل رسید.
لو: ایرلند جلوی دروازه اتوبوس پارک کرده بود!
آلمان در سومین دیدار خود در انتخابی جام ملت‌های اروپا برابر ایرلند به تساوی یک بر یک رسید. یوآخیم لو، سرمربی آلمان پس از توقف تیمش برابر ایرلند گفت: این نتیجه‌ خیلی ناراحت کننده است. همه ناراحتیم. وقتی تا ثانیه های پایانی از حریف خود جلو هستیم و به یکباره دروازه خود را باز شده می‌بینیم خیلی تاسف می خوریم، ولی فوتبال همین است. آنها از تنها شانس خود استفاده کردند. ایرلند در طول 90 دقیقه‌ تنها یک شانس گل داشت که از آن هم به گل رسید، ولی تیم من از ابتدای مسابقه شانس های زیادی برای گلزنی داشت.

سرمربی تیم ملی آلمان با انتقاد از مدافعان تیمش گفت: در دقایق پایانی بچگانه عمل کردیم و همین باعث شد دروازه‌مان باز شود. نباید اجازه می دادیم ایرلند به گل برسد. سه ماه پس از قهرمانی در جام جهانی، آلمان در حال حاضر خودش را در میانه جدول گروه D انتخابی جام ملت‌های اروپا می بیند. ژرمن‌ها با سه امتیا‌ز کمتر از اسکاتلند و لهستان همراه با ایرلند در رده سوم قرار دارند.

یوآخیم لو درباره قرار گرفتن تیمش در میانه‌های جدول انتخابی جام ملت‌های اروپا، گفت: هیچ توضیحی برای این موضوع ندارم. ما باید در این دیدار پیروز می شدیم که این اتفاق رخ نداد. در دقایق پایانی باید توپ را نگه می داشتیم. می توانستیم با مالکیت توپ برنده از میدان خارج شویم ولی متاسفانه در خط دفاع با اشتباهاتی که انجام دادیم حریف را صاحب موقعیت کردیم. اصلا نمی خواستیم بازی به این شکل تمام شود. می دانستیم که بازی با ایرلند سخت و دشوار است. آنها مقابل دروازه خودشان اتوبوس پارک کرده بودند و ما در طول 90 دقیقه‌ تلاش کردیم تا روزنه‌ای در خط دفاع آنها ایجاد کنیم. ها‌فبک های من در این دیدار خیلی جنگیدند و با صبوری توانستیم به گل هم برسیم اما برتری خودمان را از دست دادیم. آلمان از 3 دیدار خود در انتخابی جام ملت‌های اروپا صاحب 4 امتیاز شده است.
مرجع : ایسنا