به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۹ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۶۰۲۵۷

زیر سوال بردن دانشگاه آزاد سیاسی است

گروه سياسي: با توجه به اعلام طرح تحقیق و تفحص در مجلس عملکرد دانشگاه آزاد را با فاطکمه راکعی از فعالان سیاسی و نماینده مجلس ششم بررسی کرده ایم.
زیر سوال بردن دانشگاه آزاد سیاسی است
فاطمه راکعی درباره اعلام این طرح درمجلس و بازتابش در جامعه گفت: در این شکی نیست که تحقیق و تفحص حق مجلس است. اما در خیلی از مجموعه ها مشکلاتی هست که برای برطرف کردن این مشکلات نه طرحی داده می شود نه تحقیق و تفحصی شکل گرفته است. این موضوع را در دولت قبل به خوبی می توان شاهد بود. او افزود :امکان دارد مشکلاتی که از دانشگاه آزاد گرفته می شود در مجموعه های دیگر نیز وجود داشته باشد که نه تنها دیده نشده، بلکه کسی هم به آنها نمی پردازد.

راکعی درمورد تاثیر این طرح نسبت به فعالیت دانشگاه آزاد ادامه داد: در حال حاضر 32 سال از فعالیت این مجموعه بزرگ و مفید می گذرد و همه شاهد عملکرد خوب این سیستم بوده ایم. زیر سوال بردن دانشگاه آزاد کمی سیاسی به نظر می رسد. البته من به شخصه امیدوارم که اینطور نباشد. راکعی با اشاره به سطح علمی دانشگاه آزاد افزود: خدمات دانشگاه آزاد در مورد ارتقاء سطح علمی جامعه برای همه روشن است و مشغله بسیاری از خانواده ها را در مورد ادامه تحصیل فرزندان، حل کرده است. اگر واقعا مسائلی وجود دارد که خارج از اساسنامه دانشگاه آزاد و یا برخلاف آیین نامه های داخلی رخ داده است، می توان به مجموعه متذکر شد و یا با مذاکره حل کرد. اینکه یک دانشگاه بزرگ و موفق را بعد از این همه سال، به این شکل زیر سوال ببرند متاستفانه به شائبه سیاسی مسئله بین مردم دامن می زند.
مرجع : ايسکا نيوز