به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۶۶۶۶۹
روزنامه‌های اصلاح‌طلب زیاد است

بادامچيان: اصلاح‌طلبی را مطلقا قبول نداریم!

گروه سیاسی: یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان اصلاح‌طلبی را قبول نداریم٬ چون آن را فاصله‌دار با خط انقلاب می‌دانیم اما اصلاح‌طلبان غیر از جریان اصلاح‌طلبی هستند.
بادامچيان: اصلاح‌طلبی را مطلقا قبول نداریم!
اسدالله بادامچیان درباره فعالیت‌های اصولگرایان در مسیر وحدت٬ و اینکه در گذشته هم اصولگرایان فعالیت‌ داشته‌اند ولی موفقیت‌آمیز نبوده٬ گفت: همه امور در دنیا نسبی است و همیشه هم نمی‌شود قیاس به گذشته کرد چون ممکن است در شرایطی٬ موضوعی موفقیت‌آمیز باشد و در شرایط دیگر نه. وی ادامه: اصولگرایان نسبتا در این موضوع موفق بوده‌اند٬ هرچند منظور از وحدت این نیست که همه جریان‌ها و گروه‌های اصولگرایی دور هم جمع شوند٬ چون ممکن است در این بین کسانی با هم اختلاف داشته باشند و شرکت نکنند ولی این موضوع به وحدت کلان ضربه نمی‌زند و حفظ می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که امروز در شرایط فعلی برای رقابت با جریان مقابل اصولگرایان راهکار جدیدی دارند٬ گفت: هر زمانی شرایط و موقیعت خودش را دارند و نمی‌شود همیشه در گذشته زندگی کرد. ولی مهم آن است که در هر زمان به تکلیف عمل کنیم. درباره جزئیات دیدار حزب موتلفه و حزب پایداری گفت: در این دیدار که از دو طرف اعضای شورای مرکزی حضور داشتند. ما در راستای اهداف خودمان که تنظیم مسیر وحدت است٬ با همه گروه‌ها دیدار داشته‌ایم از جمله با پایداری و ایثارگران دیدار داشته‌ایم.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: ما در جلسه‌ای که با احزاب کشورهای اسلامی داشتیم سعی کردیم همه احزاب و جریان‌ها را دعوت کنیم و این دیدار منحصر به حزب موتلفه نباشد٬ زیرا معتقدیم کشور را با ارزش‌های انقلابی می‌شود اداره کرد٬ اما در عین حال در مسیر اداره باید با همه گرو‌ه‌ها و جریان‌ها کار کرد. بادامچیان تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلبی را قبول نداریم چون آن را فاصله‌دار با انقلاب می‌دانیم اما اصلاح‌طلبان غیر از جریان اصلاح‌طلبی هستند. شهروندان این کشور و دارای حقوق شهروندی هستند و مشاهده می‌کنیم حقوق شهروندی آنها اجرا می‌شود و حتی روزنامه‌های زیادی دارند؛ روزنامه‌های آنها بیشتر از اصول‌گرایان فعال است!
مرجع : ایلنا

kj
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۲:۲۰
شما چه کاره هستی که بخوای قبول داشته باشی یا نداشته باشی؟! (280246)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۴:۴۱
موافقم براستی که اصولگرایان هنوز هم معتقدند قدرت و منصب از ان انهاست! (280316)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۴:۴۲
از این بشر اصلا خوشم نمی یاد حس می کنم هیچی سرش نمی شه، اصلاح طلبی یعنی رفع اشکال امور و. . . پس همه امور باید با اشکال بمانند و درست نشوند .؟ (280318)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۵:۴۹
ما هم شما را مطلقا" قبول نداریم . در عوض به اصلاحات عشق میورزیم .شما از هر چی بدتان میاد مامردم خوشمون میاد نمیدانم چرا ما مردم با شما خلاف جهت هم حرکت میکنیم .مثلا" شما در روز بگید روزه ما حتما" خواهیم گفت شب است! (280353)
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۲:۲۲
پس اصولگرایی که 8 سال گذشته مفاسد اقتصادی تاریخی برای کشور به جای گذاشت را قبول داری ؟ (280250)
محمود دزفولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۹:۳۹
یادته زمان احمدی نژاد می گفتی مردم تو بالکن خونه شان مرغ پرورش بدن با سبزی و زندگی کنن. (280446)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۲:۴۴
احتمالا منظور ايشان از اصلاح طلب ، آقا صادق خرازي و خانم الهه راستگوست نه!؟ (280257)
رسلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۲:۴۷
بابا ابنا دیگه کی هستن؟ منطقو نگاه کن! اصلاح‌طلبان غیر از جریان اصلاح‌طلبی هستند. سوفسطاییان رو پشت سر می ذارن اینا! از گفتن هرچی سفسطه و مغلطه ابا ندارن! (280258)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۲:۴۸
ملت هم شمارو قبول ندارند آغا (280259)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۲:۵۵
موتلفه پس ازفوت پدرفکری و عملی شان ( آقای عسکراولادی) به شدت مشی تندروی را به خودگرفته و مواضع چندماه اخیرشان قرابت بسیاری با پایداریها دارد- بهجز نبی حبیبی- که این نگران کننده است.چون وحدت موتلفه با پایداری = وحدت اصولگرایان سنتی و صاحب منصب با آنهاست که بر وجهه و اعتبار این جریان لطمه می زند و میزان اعتدال گرایی درمیان اصولگرایان را تقریبا به مرزصفر خواهدکشاند.
درضمن اصلاح طلبی نیازی به تایید شما ندارد.تایید اصلاح طلبی ازمردم است. (280264)
منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۳:۱۱
انشاءالله در آینده نزدیک با وحدت همه گروههای واقعی حامی نظام و ولایت مملکت را از وجود افراد نا باب پاک و انقلاب را به جایگاه اصلیش خواهیم رساند. (280273)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۳:۱۱
خوب اصلاح طلبان هم شمارا قبول ندارند ولی ازفاق می کنند و لفظ مطلقا را بکار نمی برند. اما یک سوال: شما که وزن سیاسی خود واقبال مردم بخود و جریان سیاسی خودتان را میدانید وبار ها در مقاطع مختلف آنرا آزموده اید چگونه است که اینگونه آمرانه واز موضع بالا با دیگر رقبا برخورد میکنید؟؟ انگار نه انگار که همه تریبونهای در اختیارتان بکمک رانت سیاسی ودوپینگ برقرار شده است. آیا همین امر حاکی از فقدان هوش سیاسی و نداشتن تحلیل درست از اوضاع داخل وبین المللی نیست؟؟ (280274)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۳:۱۵
خب دیگه! اوامری دیگری باشه حاجی!؟؟؟ شما همون مشایی را که زاییدیدن کلی هزینه بر مملکت تحمیل نمودین بس نیس!؟؟ (280277)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۳:۱۵
آقای بادامچیان فرمودید که (هر زمانی شرایط و موقعییت خودش را دارد و نمیشود همیشه در گذشته زندگی کرد) مرد مومئن این همان بدنبال اصلاح بودن است و یا همان اصلاح طلبی است چه دلیلی دارد که اسم دیگری برایش بگذاریم. و بیاییم بگوییم که ( من اصلاح طلبی را قبول ندارم ) اصولگرایان در 8 سال احمدی نژاد زندگی و چرخ اقتصاد ملت را به فلاکت کشیدند و این برای هر کسی روشن است ایا وقت آن نرسیده است که بخود آیید و همراه و همفکر مردم باشید؟ و اندکی هم بفکر آخرت خود باشید و تا دیر نشده از مردم عذر خواهی کنید و آخرت خود ... (280278)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۳:۱۸
مگه كسي خود شما را قبول داره؟ (280280)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۳:۳۵
اگررانت سیاسی به کمک اصولگرایان نیاید،مجلس دهم ومجلس خبرگان رهبری درتسخیراعتدال گرایان خواهدبود. (280286)
آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۴:۰۸
ولي ما شما را قبول داريم . زنده باد مخالف من (280298)
ذذذذذ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۴:۱۰
شما غیر از خودتون کیو قبول دارید؟ اصلا کی شما رو قبول داره؟
جالبه موقع سهم خواهی که میشه موتلفه به عنوان تک پسر خانواده میاد جلو که ای انقلابو من درست کردم و من سرپا نگه داشتم ولی موقع مشکلات اروم میرن یه گوشه می شینن تا باز موقعش که شد بیان بیرون. (280299)
محمد از بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۴:۳۲
جان هر کی دوست داری بیا و قبول داشته باش!! حالا ما اصلاح طلب ها چی کار کنیم که شما اصلاحات رو مطلقاً قبول ندارید؟!! خواهش می کنم یه تجدید نظری بفرمایید!! خخخخخخخ (280309)
ج.ع
United States
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۴:۴۲
افساد طلبی را چی؟؟؟؟؟!!!!! (280320)
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۵:۰۲
واپسگرایی وتحجر چطور (280333)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۵:۰۹
شماها مرغ شکم پر می خورید.عاشق گرانی و هرج و مرج و جنگ و تحریمیدتا مردم رو سرکیسه کنید .احمدی نژاد خیلی بهتون حال داد . یه شبه دلاراتون شد سه برابر. زمینهاتون شد شش برابر. (280338)
حجت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۵:۱۵
سلام افکاراشتباه ضررش کلی است به جای تاییدوتکذیب یکدیگر به خود بپردازیم تا در رفتار وگفتار صادق شویم آن وقت همه چیز اصلاح می شود،نام اصلاحات واصولگرایی چیزی را درست نمی کند. (280341)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۸:۱۵
بادام جان چند سال پیش گفتید اصلاح طلبان مردند حالا میگید قبولش ندارید بدرک که قبولش ندارید اصلا مثلا موتلفه چند کیلو هست که اصلاح طلبی رو قبول نداره (280410)