به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۷۰۱۶۷

جلالی: بازیکنان سایپا فراتر از انتظار بودند

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به درخشش بازیکنان این تیم در مقابل فولاد گفت: از بازیکنان جوانم رضایت کامل دارم.
جلالی: بازیکنان سایپا فراتر از انتظار بودند
مجید جلالی بعد از کسب پیروزی خانگی در مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان جوان تیم سایپا در بازی امروز بازی بسیار خوب و فراتر از حد انتظار ارائه دادند.وی افزود: نتایج تلاش بازیکنان جوان خیلی زودتر از آن چیزی که مورد انتظار بود به ثمر نشست و من امروز از بابت این موضوع خیلی خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه تغییر نسل در این تیم خوب پیش می‌رود، گفت: بازیکنان جوان سایپا می‌توانند ذخیره مناسبی برای آینده فوتبال کشور باشند.
جلالی با اشاره به درخشش بازیکن 16 ساله این تیم عنوان کرد: بازیکنان سایپا در این بازی فراتر از انتظار ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه داور این دیدار بسیار خوب از پس این بازی بر آمد گفت: متأسفانه نتایج کسب شده در 2 بازی گذشته ناشی از نوع قضاوت بود وگرنه سایپا با بازی امروز نشان داد قضاوت خوب می‌تواند روند رو‌ به رشدی برای این تیم داشته باشد.
جلالی با اشاره به اینکه سایپا در کل بازی مسلط بر توپ و میدان بود، گفت: بازیکنان این تیم امروز علیرغم غیبت 6 بازیکن تیم نتیجه بسیار خوبی در زمین رقم زدند.

وی با بیان اینکه سایپا با استفاده از جوانان خود در حال رسیدن به تکامل است، گفت: سایپا با این بازیکنان در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
جلالی با بیان اینکه بازیکنان جوان می‌توانند ‌آینده‌ساز فوتبال کشور باشند، گفت: باخت‌های گذشته مقابل تیم نفت و استقلال غرامت استفاده از بازیکنان جوان بود.

سرمربی سایپا ابراز امیدواری کرد: تیم سایپا با استفاده از بازیکنان خود بتواند جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر به دست آورد.
مرجع : تسنیم