به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۹۳۷۶۲
تفاوت‌هاي مقابل دوربين و پشت دوربين؛

اخلاق‌مداري صداوسيمايي از دربي تا برجام!

اخلاق‌مداري صداوسيمايي از دربي تا برجام!
گروه سياسي: ویدیویی از فردي بنام "علی ضیا" از مجریان صداوسيما بعد از گل پرسپولیس در دربي سرخابي پايتخت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که این مجری با جمعی از دوستان و هواداران تیم به خوشحالی و شادی غیراخلاقی می‌پردازند. در پي موج انتقادات و حملات به اين فرد در شبكه هاي اجتماعي، اين مجري تازه به دوران رسيده، ناچار شد با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از پرویز مظلومی مربی استقلال معذرت خواهی کرده و بنويسد: فقط ميخوام منو ببخشيد چون برام خيلي مهم هستيد و محترم ممنونم از مهربوني و بزرگواريتون.

اقدام اين مجري از خودراضي كه امثال او به خاطر تنگ شدن فضاي كار در صداوسيما براي برنامه سازان، بازيگران، كارگردانان و مجريان با سابقه و مردمي، فرصت عرض‌اندام، را پيدا كرده و با ادا و اطوارهاي كوچه بازاري و سبك، سعي فراواني در مطرح كردن خود را دارد، بار ديگر ثابت كرد چهره واقعي چسبيده‌ها به اين رسانه عمومي در ظاهر و باطن چقدر با هم فاصله دارد! جالب اينكه اين فرد، در بسياري از برنامه‌هاي گفتگوي سيما، در مقابل دوربين سيما براي بينندگان و مصاحبه شوندگان؛ چنان چهره‌اي اخلاق‌مدار را ايفا مي‌كند كه در نوع خود كم نظير است اما در پشت دوربين به چنين حركات غيراخلاقي مبادرت مي‌ورزد!

گفتني اينكه، فارغ از تركتازي مجريان و برنامه سازان دست چندم و ضعيف در صدا و سيما وضعيت در حوزه هاي ديگر از جمله بخش سياسي اين رسانه و ميدان‌داري افراد موسوم به دلواپس (حاميان احمدي‌نژاد و جليلي) در اين رسانه عمومي به حدي سقوط كرده كه صداي اصولگرايان را هم در آورده است. در همين رابطه، بهروز نعمتی نماینده  اصولگراي مجلس، با اشاره به جلسه صبح يكشنبه فراکسیون رهروان ولایت با رئیس صداوسیما با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در این جلسه انتقادات متعددی به دکتر سرافراز شد. به ویژه درباره به کارگیری برخی افراد همچون معاون سعید جلیلی (پیمان جبلی، معاون خبر صداوسیما) که در حال حاضر در یکی از معاونت های صداوسیما مسئولیت دارد.

وی افزود: نمایندگان به این موضوع اعتراض کردند که چگونه شما با وجود افرادی شایسته و بی حاشیه، از افراد حاشیه دار در یکی از مهم ترین معاونت های صداوسیما استفاده کرده اید؟ از نظر نمايندگان ادامه فعالیت وی به صلاح نیست. سئوال دیگر ما از آقای سرافراز این بود، چرا وقتی محمد نهاوندیان و تیم اقتصادی دولت به کمیسیون برجام دعوت شدند، اخبار آن جلسه را انعکاس ندادید؟

نعمتی تصریح کرد: سئوال دیگر ما از رئیس رسانه ملی در این زمینه این بود که با وجود مشخص بودن تعداد مخالفان برجام، چرا در رسانه ای که باید ملی باشد، صدای مخالفان بلندتر از صدای موافقان بود؟ در حالی که از صداهای دیگری که در مجلس وجود داشت و صدای اکثر نمایندگان هم بود، غافل شدید؟ وی در پاسخ به اینکه رئیس صداوسیما گفته است که 1800 دقیقه موافقان برجام بیشتر صحبت کرده اند، گفت: نه اینگونه نیست و این ها توجیهاتی است که وی در جلسه امروز برای عملکرد نامطلوب رسانه ملی ارائه داد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین به رئیس صداوسیما اعتراض کردیم که چرا شما کمیسیون برجام را که یک کمیسیون مقطعی بود آنقدر جدی گرفتید که هنوز آقای زاکانی را اخیرا به عنوان رئیس کمیسیون برجام به برنامه گفتگوی ویژه خبری صداوسیما دعوت می کنید. در حالی که دیگر چنین کمیسیونی با این نام در مجلس وجود ندارد و در حال حاضر دکتر بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعضای این کمیسیون مسائل مربوط به اجرای برجام را دنبال می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که مجلس به لحاظ قانونی می تواند به صداوسیما فشار بیاورید که رویکرد خود را تغییر دهد یا صحبت نمایندگان در حد پیشنهاد یا توصیه است؟، گفت: ابزارهای قانونی بسیار خوبی در اختیار مجلس است که اگر نیاز باشد از ابزارهایی همچون تحقیق و تفحص از مجموعه صداوسیما و تهیه گزارش برای قرائت در صحن علنی و افکار عمومی استفاده خواهیم کرد.

کارن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۰:۴۴
نوش دارو پس از مرگ سهراب.خسته شدیم خدا (326152)
صدف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۳:۱۵
هنوز حرکت زشت این مجری از خود راضی رو در مصاحبه با نفر اول کنکور انسانی فراموش نکرده ایم. (326218)
مجتبی
United Kingdom
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۸:۴۱
در باره خبر سونامی سرطان : قیمت بنزین در ایران حتی به نسبت سایر کالاها در خود ایران ارزان است، ( معادل آبمعدنی ) ، و این باعث استفاده بسیار بی رویه از خودروهای شخصی و تبدیل شهرها به پارکینگی آلوده به دود بیماریزای ماشین ها و ذرات سرطانزا ی لنت شده و مردم بی اطلاع از سرنوشت غم انگیز خود در این شهرها دلشان خوش است که هر نفر یک ماشین دارند ، دهها تاکسی در مبدا منتظر تاکسی هستند ولی مسافر ندارند چون هر بچه ای هم با ماشین شخصی پی انجام کارهایش میرود چون بنزین ارزان است و برایش صرف می کند (326251)
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۹:۵۵
مگه چیگفته بود؟
میشه توضیح بدی؟ (326258)
Reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۶:۲۲
خسته شدم از این مسخره بازی ها که همه چیز را به سیاست ربط می دین علی ضیا هم مثل هر ادم دیگه ای اشتباه می کنه (326243)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۹:۴۹
سلام دوست عزیز من با نظرتون موافقم علی ضیام مثل هم ما انسان و ممکن اشتباه کنه نمی دونم چرا بعضی از ادما منتظرن تا از کسی ایراد بگیرن واقعا برا همچین ادمایی متاسفم (326257)
مونا
Spain
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۱:۰۴
البته اینم بگیم که حالا که علی ضیا خاشعانه داره عذرخواهی میکنه و ابراز پشیمانی میکنه جا داره او را ببخشند، چون خیلی عذر خواهی کرد انصافا (326154)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۱:۰۱
در اون جایگاه باید خیلی مواظب می بود (326202)
هاله نور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۱:۱۱
احتمالا موافقان بصورت نامریی بوده اند کسی اونها راندیده (326155)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۱:۵۱
در رویکرد بد و نا عادلانه صدا و سیما در کل چند سال اخیر هیچ شکی نیست، در مورد کمی وجود مجریان قابل و ورود چهره هایی سبک هم حق با شماست... اما دیگه یه خورده زشت برای خبر گذاری قابلی مثل بهار از هر فرصتی به این شکل سبک برای انتقاد استفاده کنه، انگار بیشتز این که موضوع این کلیپ مهم باشه فقط صرفا دنبال بهانه می گشه نویسنده مطلب...بهتر نیست انتقادات، مقالات یه مقداری سطح بالاتر باشن... (326156)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۱:۵۵
در ضمن اینکه من اصلا بحثم تایید کار ایشون نیست اما ممکن که هرکسی توی جمع خصوصی در اثر هیجانات صحبت های اینچنینی رو انجام بده...آیا برای خود شما پیش نیومده...ایشون که شان و جایگاه مقام سیاسی یا مذهبی خاصی ندارند... (326157)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۱:۵۶
ا انقدر شلوغش نکنین یارو معروف شد من اصن اینو ندیده بودم تا خالا... (326158)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۲:۱۵
من فکر میکنم شاید ما و کره شمال تنها کشورهایی
هستیم که همه شبکه ها دولتیه و من فکر میکنم برای
این قرن و انسانها دیگه دوران تک صدایی تموم شده
پس چه بهتر که با راه اندازیه کانالهای خصوصی همه سلیقه ها
رو مد نظر قرار بدیم و الا تنهای تنها خواهید ماند.سپاس (326160)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۲:۴۱
چرا وقتی میگه 1800 دقیقه موافقان بیشتر صحبت کردند، دلیل منطقی در جواب او ندارید؟
از نطر شما همه مردم ماهواره دارند، پس چرا هر ساعت صدا و سیما رو تخریب میکنید؟ (326161)
شهرام26
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۲:۵۹
چرا تو مملکت ما همیشه و همه چیز قدیمیش بهتر بوده ؟ واقعا چرا؟

یاد مرحوم منوچهر نوذری با برنامه مسایقه هفته بخیر ,«نام‌ها و نشانه‌ها» با اجرای شادروان رضا معینی, «یک مسابقه، سی سوال» با اجرای شادروان حسین باغی و مسابقه «جدول‌های تصویری» که اجرایش را زنده‌یاد کمال‌الحق ‌سلامی‌{شاید تنها مجری پارسی گوی از اول تاسیس صدا و سیما و آخرینش تا کنون} برعهده داشت.

و دیدنیهایی که با صدای گرم جلال مقامی , دیدنی بود. (326162)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۴:۱۸
اين نوع برخورد سياست زده شما درباره اشتباه اون مجرى قابل قبول نيست و دسته کمى از کارهاى صدا و سيما نداره (326163)
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۴:۲۶
بسیار مطلب زیبا و بجایی بود.
صدا و سیما دیگه واقعاً داره شورش رو در میاره.
همش اخبار تکراری.دروغ. (326164)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۶:۱۰
سلام ،اشکالی نداره ملت ما آگاه هست ،نگاهی به انتحابات بیاندازید ، تازه کسی تلویزیون نگاه نمیکنه (326166)
یه اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۶:۵۷
(اين مجري از خودراضی...با ادا و اطوارهاي كوچه بازاري و...) آیا این ادبیات مناسبه یک سایت خبری هستش؟خیلی از ماها وقتی هیجان زده میشیم شاید کاری رو کنیم که بعدا پشیمون بشیم و این عکس العمل آقای ضیا که بنده هم به ایشون نقد زیادی (خصوصا بعد فیلم رستاخیز) دارم,ولی این که یک جوون مثل خیلی از ماها یک کار هیجانی انجام داده که اگه تو ورزشگاه همین کار رو انجام میداد خیلی طبیعی بود,اینقدر بزرگش کنیم,دور از انصاف و مرام اصلاح طلبیه. (326168)
مهسا اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۷:۰۸
اصلاً كاري به قرمز و آبي ندارم. ولي همين آقاي مجري!!! متظاهر وقتي جلو يه تعداد بچه هيئتي و مذهبي قرار مي گيره ميشه ذاكر و مداح اهل بيت.! و يه موقعي هم از قانونِ حاميانِ‌احمدي نژاد استفاده مي كنه. چه قانوني؟؟؟ تحقـــــــير و تمســـــــخرِ ديگران در رسانه ي واقعاً‌ ميلي!!! (326169)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۷:۲۶
واعضان کاین جلوه بر محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند (326171)
بانو
Romania
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۷:۲۷
من استقلالی هستم و از شیوه بیان این مجری هم پیش از این ماجرا بدم میومد ولی در نوشته بالا بزرگنمایی شده خوندم فکر کردم چه جمعی بوده جام و..... شادی هواداران دیگه و اگه استقلال می برد من بیشتر از اینا شادی میکردم (326172)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۵:۴۸
این اشتباه است که همه چیز را سیاسی بکنیم. شما به این موضوع صرفا از دید سیاسی برخورد کرده اید و از دید اخلاقی-اجتماعی به آن نگاه نکرده اید.
درد اصلی شما این نیست که اخلاق له و فدا شده بلکه مشکل شما این است که چرا دیگران که به نظر شما باید باشند نیستند.
صداسیمای هم خیلی داره بی راه میره و سیاست کاری زیادی دارد نشان می دهد. (326239)
مهدی م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۷:۴۳
حداقل می ذاشتی موهایی رو که در منا تراشیده بودی در می اومد اونوقت اینجوری بد اخلاقی می کردی. (326174)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۷:۴۴
ضرغام تی وی رفت سرافراز تی وی آمد...هر دم از این باغ بری میرسد. (326175)
رضا.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۷:۵۹
افکارفرقه گرایانه برصداوسیما حکم فرماست وبانصیحت درست نمیشود. (326179)
نسیم صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۸:۰۷
صدا و سیما؟؟؟
مگه کسی هم، اینا رو نگاه می کنه؟؟؟ (326180)
رضا.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۸:۲۸
ریاه ونفاق درجامعه بیدادمیکند. (326181)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۸:۵۸
خیلی فکرش نکنید دیگه اکثر ملت به صدا و سیما اعتماد ندارن بذار هر چی میخوان بگن چون باز حرفاشون اشتباه در میاد و همین باقی مونده ها رو هم از دست میدن (326182)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۰۱
بنظر من این انتقاد به جا نیست دریک کافی شاپی در تهران حدود 100 نفر از جوانان جمع شده بودند و یک فوتبال را دسته جمعی دیدند و خودشون را تخلیه کردند . در همه جای دنیا هم وجود داره
اما انتقاد از صدا وسیما شاید اولین مجری که با ضرغام اختلاف پیدا کرد سر مسائل سیاسی همین آقای علی ضیا بود و بارها تن ندادن به خواست رسانه ی میلی باعث شد از برنامه قطع ارتباط کند .تنها کسی که از احمدی نژاد انتقاد میکرد دراون سکوت خفقان علی ضیا بود! البته رسانه ی میلی ارزش صحبت کردن درباره اش نداره (326183)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۹:۵۹
اگه رسانه ی به قول شما "میلی" ارزش صحبت شدن نداره پس چرا حرف زدی ؟! اگه فکر میکنید کسی تلویزیون ایران رو نمی بینه ، پس چرا این همه بهش می پردازید و نظر میدین ؟! شما نگاه نکن عزیزم، نظر هم نده، غصّه هم نخور! از اون طرف میگین تلویزیون ایران اَخه و از اون طرف میگید کسی نگاه نمی کنه. پس دیگه چرا بهش میپردازید؟ غصّه تون چیه الآن؟! (326259)
علی س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۰۶
متاسفانه صدا و سیما درکل عملکردبی طرفانه و عادلانه ای نداره و کاملا" مشهوده که جانبدارانه و جناحی عمل میکنه درخصوص نحوه پخش حبر و همچنین گزارشها و تفسیرها هم میشه دیدو شنید و سالهاست که دچار افراط و تفریط شده دربزرگنمایی فرد یا جناحی چنان دچارمبالغه و افراط میشه و برعکس اگه خواست کسی یا گروهی هم بکوبه چنان تحقیر و اتهام میزنه که بیننده و شنونده مطمئن میشه این صدا و سیما مردمی و ملی نیست بلکه مربوط به گروه خاص است که نه تنها برای رضای خدا و خلق خدا ست بلکه درراستای تسویه حسابهای شخصی عمل میکنه. (326184)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۰۸
من جای اقای ضیاء بودم،از هیچ شخصی عذرخواهی نمی کردم،چون مابایدحریم خصوصی افرادو درنظربگیریم،ایشون روی انتن تلویزیون این کارونکرد تو یه جمع دوستانه بود،
توروخدااینقدر به حریم خصوصی هم دیگه وارد نشیم، (326186)
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۲:۴۹
کافه مکانی عمومی است نه خصوصی. (326216)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۶:۱۲
اگر آن جمع آنقدر که شما می فرمئید دوستانه بوده چرا فیلم وکلیپش به بیرون درزکرده؟؟؟؟ (326242)
هادی
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۴
هرچی فحشه بهش دادین روزنامه اخلاق مدار.ممنون که در اشاعه فرهنگ و اخلاق پیشرو بودید. (326189)
امیر
Germany
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۵
ادبیات شما توی اطلاع رسانی این خبر هم دستکمی از ادبیات علی ضیا نداره! (326190)
غرور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۸
عمرا بشه سمت صدا و سیما رفت .
زمان محمود مجلس مردمی تر بود .راحت مجلس رو کنار زد . زمان روحانی که دولت مردمی تره . مجلس شاخ وشونه می کشه .
آدم یادش میافته که زمان محمود همین آقایون مجلس نبودن . خندش میگیره . حالا هم که مجلس از ترس مردم ساکت شده . صدا و سیما .شروع کرده چی بگیم . همین چرخه ادامه داره پس کو انقلاب . این که شد بازی یک عده تو قدرت .
مردم کجا هستن ؟
فقط پای صندوق رای ؟ (326191)
فرشاد خیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۱۹
اینکه صدا وسیما هزار و یک مشکل داره و مسبب اصلی بد اخلاقی های جامعه است شکی نیست اما این هجمه و تخریب بولدوزری شما علیه یک مجری جوان به خاطر یک اشتباه خودمصداق بداخلاقی ست درحالیکه این مجری به اشتباه خود اعتراف نیز کرده.اینکه شما از کسی خوشتان نیایدو او را چسبیده به سیما بخوانیدوهرگونه هجمه ای علیه او واردسازید صحیح نیست.به نظرشما آیافردوسی پور یامرتضی حیدری یافرزاد حسنی و...هم چسبیده به سیما هستند؟من نمی گویم نیستند ممکن ست باشند اما شما چه فکر می کنید؟خوشحال میشوم نظرتان را درباره دیگر چسبیده (326192)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۹:۳۰
قطعا هستند (326252)
َشیدا
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۲۳
این رسانه ملی هم که دیگه واقعا شورشو درآورده (326193)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۳۹
بابا این سرفراز همون روز که تو جلسه معارفش گفت عزت زیاد؟؟ معلوم شد کیه اینو عزت ضرغامی کفو هم هستن تا یه فرد روشنفکر باسواد و فراجناحی انتخاب نشه وضعیت همینه (326194)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۴۱
متاسفانه اخلاق و ادب و علم و خصوصا" سواد در این زمانه نه تنها هیچ ارزشی ندارد که به یک ضد ارزش تبدیل شده است. (326195)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۰۹:۵۲
شادی غیر اخلاقی ؟ کجاش غیر اخلاقی بود ؟ چون شما با صدا و سیما مشکل دارین این بابا رو باید بکوبونید انصاف داشته باشید لطفا مثل صراط و رجا و کیهان نباشید . انصاف داشته باشید انصاف چیزی که رقبایتان ندارند (326196)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۰:۰۲
صدا و سیمای میلی که باید دانشگاه می بود به دبستان جناحی تبدیل شده است که در همه ابعاد سقوط کرده است. ...؟ صدا وسیما فقط صدا و سیمای همان 4 میلیون نفر طرفدار افراط و تحجر و دلواپسی است. (326197)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۷:۳۳
یاد اظهار نظرهای مشاورین رئیس جمهور روحانی افتادم که نصف ملت رو ... می دانست. (326248)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۰:۲۹
بابا یه بار بیاین کمپین نگاه نکردن به تلوزیون میلی را راه بندازیم شاید جواب بده (326198)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۲:۲۶
الان همچین مردم تلویزیون ملی را نگاه نمیکنند.
اگر ازشون نظر سنجی بشه طوری که اسمشون محفوظ بمونه اکثرا اصلا نمیدونن که برنامه های تلویزیون ملی چی هست (326212)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۴:۵۵
نگاه نمیکنند ! پس این همه قیل قال چه معنا دارد؟ نتیجه میگریم اکثر مردم نگاه میکنند بدون داشتن ماهواره. اون اندک که ماهواره دارن کانال های داخلی هم دنبال میکنند (326233)
-------
Romania
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۰:۴۷
مجلس ومردم بایدبه صداوسمافشاربیاورندکه رفتارش راازمیلی بودن ملی کند (326200)
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۰:۵۷
من خودم پرسپولیسی هستم ولی ازاین حرکت زشت ضیا واقعا بدم اومد. درضمن من خیلی وقت پیش نسبت به ادب و نزاکت این آقا معترض بودم. چون در برنامه خوشا شیراز ایشون سرقضیه سریال سرزمین کهن که به بختیاریها توهین شده بود اصلا بدون اینکه کوچکترین اطلاعی داشته باشند که چرا این سریال پخشش قطع شد اظهار نظر کردن. فکر میکرد بخاطر لهجه بود که بختیاریها اعتراض کردن اصلا نفهمید که به خاطر توهینی بود که به اونها شده بود همش پشت سرهم میگفت ببینیدقمیها چقدر آدمهای فهیمی هستن به خاطر لهجشون اعتراض نکردن ولی سرزمین کهن. (326201)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۱:۰۵
خود راضی کسانی هستند عفت عمومی که حجاب است رعایت نمیکنند همین بازیگران که خروجی سینما و تلوزیون هستند چرا از این افراد انتقاد نمیکنید شاید باب میل سیاست شما باشند میدونیم از کجا سوز میاد بهار نیوز نظر مرا در راستای آزادی بیان به اشتراک بگذارید (326203)
رجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۱:۰۶
صدا وسیما به شدت به اصلاح نیاز دارد (326204)
مهدی
United States
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۱:۱۳
این نمونه های کوچکی از باطن صدا و سیما و به عبارت دیگر کل مملکت ماست..کشوری با ظاهر و باطن متفاوت.... (326205)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۱:۲۶
من به نظرم صدا وسیمای خیلی ها را به خاطر علایق سیاسی ممنوع الکار کرده اینم ممنوع الکار کنه این ادم تازه مکه هم رفته (326207)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۲:۰۳
آقای ترکان یک بحثی در خصوص نامه 4 وزیر به رییس جمهور مطرح کرده بود صدا وسیما دو روز تمام در کلیه بخشهای خبری و زیر نویس در شبکه خبر آن را پوشش داد آنهم با عنوان مشاور رییس جمهور. آیا اگر مشاور احمدی نژاد هم نظر شخصی خودش را بیان میکرد اینهمه پوشش داده میشد. (326209)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۲:۲۷
مجریان صداوسیما این جوری هستند؟از این کلمات استفاده می کنند؟!!! (326213)
مینو
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۲:۲۸
شما عادت کردید از هر موضوع پیش پا افتاده ای سوء استفاده ی سیاسی ببرید..ماجرای خندوانه و ژوله هنوز یادمون نرفته (326215)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۴:۰۷
حالا یک اشتباهی کرد پشیمان شد قرار نیست بازیچه جناح بندیهای سیاسی و خوراک منتقدات عملکرد صدا و سیما بشه...این بنده خدا بخاطره یک جوگیری ساده انواع و اقسام فحاشی در صفحات اجتماعی به خوانوادش شده.... (326226)
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۴:۱۷
تندرو تر از ضرغامیه (326228)
جدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۴:۳۳
هرکی اصلاح طلب نیست بایدکشته بشه (326229)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۴:۴۲
بخت تیم محبوب من پرسپولیس اینقدر خوابیده که مجریان صداوسیما طرفدارش شدن. (326231)
بهاریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۵:۰۲
یک بحث ساده و پیش پا افتاده را با برجام که منافع ملی عزت ملی در گرو آن است قیاس میکنید چقدر سهل اندیش سهل انگارید به دنبال سیاسی کردن موضوع(که هر چیزی بر علیه رسانه ملی باشد)ب هستید شما دارید فرض بر بی اخلاقی را با بداخلاقی میکوبید نظر مرا هم به اشتراک بگذارید ببینم چقدر انتقاد پذیرید (326234)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۵:۵۹
این جور تیتر زدن و نوشتن های شما هم به اخلاق نزدیک نیست.
همون خبر مربوط به غرویان و اظهار نظر جدید ایشون رو یه مقایسه بکنید به عمق فاجعه خودتون پی می برید (326241)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۸/۱۱ ۱۷:۰۲
اونم عین ما یک ادمیزاده ..اون در شرایطی بوده که اینطور خوشحالیش رو بروز داده ،نمیگم کار خوبی کرده.شاید استقلالیها در طول بازی خیلی نیشو کنایه بهش زده باشند.. دمش گرم همین که غرورش بهش اجازه داده با این همه حواشی از پرویز معذرت خواهی کنه جای امیدواری داره .انشالله که دیگه تکرار نمیکنه.. (326245)