به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۴۵۶۰۵
خوشبختانه! در دریای مازندران ُمرد

حکایت حاج خانم دکتر نماینده مجلس

حکایت حاج خانم دکتر نماینده مجلس
✍️ علی صارمیان 
نمبدانم چند سال پیش بود که یک آقای نجات‌غریق، کنار دریای مازندران  متوجه می‌شود که بانوان یک خانواده که لب ساحل با لباس در حال شنا بوده‌اند، دچار موج دریا می شوند و نجاتگر می‌خواهند. مرد نجات‌گر متوجه موضوع می‌شود و دو خانم را نجات می‌دهد ولی دو خانم دیگر غرق می‌شوند و می‌میرند.  
مسول مربوطه در گزارش به رسانه می‌گوید که بله نجات‌غریق زن نبوده و نباید شنا می‌شد و یک مرد دو نفر را نجات داده و خوشبختانه دو نفر دیگر مرده‌اند‌! (خوشبختانه از دهنش می‌پرد یا مافی‌الضمیرش آشکار می‌شود که: (دست نامحرم خوشبختانه بالاخره به این زنها نرسید. دیگر به بقیه‌اش فکر نمی‌کند.)
حالا حکایت این نماینده مجلس حاج خانم دکتر زهره الهیان است. 
می‌گوید: خوشبختانه سه میلیون از کودکان موبایل نداشتند و الحمدلله از فضای نرم افزار آموزش پرورش دور بودند و آلوده مستهجن نشدند. بقیه خبر را مثل آن مسول اصلا بهش فکر نکرده است. 
سه میلیون بی‌سواد می‌مانند. (با توجه به اینکه اکثریت فریب خوردگان فساد  و تن فروشان  طبق آمار تحصیلات پایین دارند و همین خانم الهیان می‌تواند آمار را از مرکز پژوهش‌های مجلس بگیرد.)  
به نظرتان نظام، به این خانم چه درجه‌ای نظام داده است. در معرفی او آمده، در فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و به عنوان رئیس گروه آینده‌نگری و نظریه‌پردازی، مشغول به فعالیت بوده. نماینده مجلس و وزیر پیشنهادی امور اجتماعی. 
بگذارید یک جمله از ایشان بیاورم که چگونه این بانوی مجلله که سقف ذهنش این است ، نورچشم نطام می‌شود: «الهیان نماینده تهران در مجلس یازدهم گفت: جریان غربگرا که در دوران مسئولیتش در کشور توان خود را معطوف به مذاکره با آمریکا کرده و توجهی به ظرفیت‌های داخلی نداشته است، حق اظهار نظر در مورد دستاورد‌ها وموفقیت‌های کشور را ندارد.»
.........
می بینید؟ این اسم رمز است. غرب! این خانم... دقیقا می‌داند چطور دل نظام را به دست بیاورد. غرب. غرب. غرب. هرکاری مجاز است. فقط کافیست بگویی من غربی نیستم و یا مخالفان من غربی هستند. 
.....
آیا ما که اشکمان از بی‌عقلی و حماقت درآمده به نظرتان غربی هستیم؟ 
به نظرتان ما کجا اشتباه کردیم. چگونه الهیان‌ها آمدند. چه شد؟ ما که مَشغول جنگ و بدبختی‌های بعدش بودیم. کجا را غلط پیش‌بینی کردیم. 
چگونه می شود یک نفر از جاماندگی سه میلیون نفر  کودک ایرانی اظهار شعف کند. مهم تر، چگونه نظام به این افراد خود را وابسته کرده است؟ قصه‌ای است پر آب چشم...

این خانم در یک جامعه شایسته سالار حداکثر خانم جلسه‌ای می‌شد
یک کاربر توییتر فارسی هم نوشت: ایشان «زهره الهیان» از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. ایشان یکی از آن ۲۹۰ نفری است که قرار است با تدوین قوانین خوب، زیست جهان فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بهتری را برای ما هشتاد میلیون ایرانی با سطوح فکری متفاوت و تنوعات فرهنگی و اعتقادی و سیاسی فراهم نماید. حال کافی است نام ایشان را یکبار در گوگل تحقیق کنید. تمام سخنان و دغدغه‌های ایشان دخالت در حوزه زندگی خصوصی مردم و گاهی هم دفاع از روسیه پوتین و بشار اسد و.. است.
ایشان در یک وضعیت شایسته‌سالار احتمالا «خانم جلسه‌ای» می‌شدند که برای دوستان و همسایگان خود از فضیلتهای شوهرداری و ثواب توجه به همسر می‌گفتند. 
اما چه کنیم و چه بگوییم که هزاران و شاید دهها هزار متخصص حقوق و سیاست و هنر و فرهنگ و اجتماع بیکار و ناامید یا به کنجی خزیده‌اند و یا غمگین و خسته آواره گوشه‌ای از جهان هستند و ایشان نماینده مجلس قانونگذار ماست...
برچسب ها: زهره الهیان

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۲:۵۰
دانش آموزان آینده سازان ایران فردا هستند و معماران بعدی کشور عزیزمان هستند عقب ماندگی تحصیلی 3میلیون نفر از فرزندان ایران برای یک نماینده مجلس نباید جای شعف و غرور باشد مگر هرکس که با آموزش مجازی دوران کرونا را پشت سر گذاشت مستهجن است آن وقت این دانش آموزان دیگر به درد نمی خورند (390273)
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۳:۱۷
بعضی خبرها نیازی به کامنت تند ندارند. یعنی شما هر قدر کامنت تند و توهین آمیز نسبت به این خانم بنویسی از اصل این خبر توهین آمیزتر نیست. هر قدر به یک اصولگرا توهین کنی از این توهین آمیزتر نیست که به او بگویی اصولگرا، هر قدر به یک اصلاح طلب توهین کنی از این توهین تندتر نیست که به او بگویی اصلاح طلب، هر قدر به یک نواصولگرا توهین کنی از این توهین بدتر نیست که به او بگویی نواصولگرا. ............ (390274)
ایرانی پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۳:۲۷
این روزها خیلی اشک می ریزم، گاهی اوقات درونم می جوشد و از آرام کردن خودم به جائی نمی رسم ، چه ها به حال این سرزمین آورده اند مدعیان مبارزه با غرب ، روز به روز خبرهای ناامیدکننده تر و تصمیمات مغزهای فرسوده و وامانده از عقلانیت ما را به کنج عزلت می کشاند ، خدا می داند راه چاره ای برایمان نمانده جز صبر و صبر و صبر و تا به کی... نمی دانم... نمی دانم؟؟؟ (390276)
گرفتار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۴:۴۹
بفرمایید این سؤال را ار............. (390286)
یوسف خیاط
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۶:۵۰
با سلام
این چرت و پرت ها چیه که به خورد مردم می دهید؟
سوژه دیگری پیدا نکردید؟
آن کاربر توییتر هم زر زده است مثل شما!
دنبال رفع مشکل مردم و مملکت باشید نه چرت و پرت بافی! (390293)
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۷:۲۸
والله آدم نمیدونه چی بگه این خانم دکتر تشریف دارند!؟ (390297)
زیزلیرل
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۱۸:۲۶
حاج خانم ر.......

چیطوری؟ خوبی ............ (390304)
حسن
Romania
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۲۲:۰۰
...عجب خانوم (390321)
چیچک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۲۳:۱۶
تعوذ بالله بگو خوشبختانه داریم منقرض میشیم . خیالمون راحت (390330)
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۰۹:۲۹
مردم ماندن از امید ولی......... (390341)
۱۴۰۱/۰۴/۱۶ ۱۸:۰۸
اگر امثال این دار و دسته واقعاً قبول دارند موبایل برای کودکان مضر است، آیا حاضر میشوند بچه های خودشان را از داشتن موبایل منع کنند. این اشخاص کسانی است که معتقدند گرسنگی و محرومیت و مرگ حق است ولی برای بچه همسایه؛ خداوند سایه چنین موجوداتی را .......... (390380)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۷ ۱۰:۲۲
آخرش نفهمیدیم این ... شخصیت حقیقی است یاکه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (390402)
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۴:۲۰
چرا باید ............. در این مملکت مسئولیت سیاسی داشته باشن ابن شخص.........را زیر سئوال برده ............ (390484)
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۶:۵۶
........... برای دو روز در قدرت ماندن تن به هر حقارتی میدن و هر اراجیفی را برزبان میرانند (390663)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها