به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۵
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۴۹۱۰
به بهانه یک‌سالگي 24 خرداد؛ خطر جاي ديگرست!

آنان با دستوری آمده‌، به‌ نهیبی خواهند رفت...!

گروه سياسي: ماجرای دولت روحانی و پرداختن به اتفاقات و مباحثی که در یکسال گذشته پدید آمده است عبرت آموزند. گاهی سخنان روحانی فقط در قالب اندرزگویی و شعار بوده و خود می‌داند که قدرتی بر عمل به آنها ندارد اما همین که از سر آگاهی و با اعتقادی درونی بیان می‌کند و نیکی می‌جوید و صلاح می‌خواهد خود غنیمتی است اما مردم را کافی نیست.
آنان با دستوری آمده‌، به‌ نهیبی خواهند رفت...!
علیرضا کفایی

مردم به آنچه می‌گذرد بخوبی مي‌نگرند و بدرستی قضاوت مي‌کنند و بر آنچه انتخاب کرده اند وفادارند اما آنچه که مردم از ماحصل رای خود انتظار دارند نه در بحثهای کلامی و دعوای بهشت و جهنم پدید مي‌آید و نه در سخن سرایی و صرف بازگویی دردها! بلکه درمان درد مي‌جویند و آسایش، آرامش، امنیت، رفاه، آینده و امید مي‌خواهند. تردیدی وجود ندارد که گروهی در پی آن هستند تا دولت را در رسیدن به اهدافی که دارد ناکام کنند و با تمام توشه و توان خود به میدان آمده اند تا به هر شکل ممکن دولت را زمین گیر نمایند.

بخوبی هم مي‌دانند که موفقیت آنها یعنی نابودی مردم و بازگشت به دوران بحران. حقیقت بینی و نیک اندیشی و پارسایی نزد این گروه نقشی است بر دیوار و بس. وارد دعوای این جماعت، مساوی است با از دست دادن فرصت‌ها. تنها بر یک چیز پایداری دارند و آن هم ایجاد بحران و حرکت در مسیری بر خلاف رای مردم. در میان این گروه، ناپرهیزگارانی هستند که منبر ارشاد را آلوده ساخته و بی محابا تهمت میزنند و به تباهی فتوا مي‌دهند و با پریشان گویی حکومت و عدالت را ملوث و آیین رسول را مشبه کرده و هزاران رخنه در دین انداخته اند تا مردم حیران و سرگشته شوند و از اصل ماجرا دور افتند. نباید در برابر این متعصبان کوتاه آمد و عقب نشینی کرد بلکه باید با جدیت با آنها مقابله کرد و چون نظامی در مخزن الاسرار یکبار دیگر پیامبر را خواند که برخیز و:
بازکش این مسند از آسودگان
پاک کن این منبر از آلودگان
خانه غولند بپردازشان
در غله دان عدم اندازشان

اگر آقای روحانی و اصلاح طلبان در مقابل این تفکرات آنارشیستی ایستادگی نکنند و یا ماجرا را به سکوت برگزار کنند چه بسا به فاشیسم بیرحمی منجر شود که قبل از این هم و مشخصاً از دوم خرداد 76 به این سو مکرر به آن هشدار داده شده بود. تفکری جزمواره که دیگران را به " چاکری و بندگی و مدیحه گویی خود مي‌طلبند و برای آنکه اندیشه خشک خویش را چونان تنها اندیشه درست بر کرسی نشانند، با قدرت حکومتی بر هر فکر دیگر مهر جرم و جنایت مي‌کوبند و به آزادی انسانی اعلان جنگ مي‌نمایند". اما تا دنیا دنیاست جان‌های آزاده ایی خواهند بود که در برابر تجاوز به آزادی انسانی گردن بکشند و استوار بایستند و از دست اندازی قهرورزان یکسونگر و تمامیت خواه بر حق و حقوق انسانی جلوگیری کنند.

این گروه گرچه بسیار فعالند ولی با گذشته ایی که از خود به میراث دارند و با تر دامنی از آلودگی فکری و سیاسی و حمایت از غارتگران و دروغگویان نزد ملت شناخته شده هستند و از این رو بود که با قهر مردم مواجه شدند و اکنون در فکر انتقام از ملت هستند، و به دلیل همین برملا شدن هویتشان نمی توانند خطری برای دولت و ملت باشند هرچند جعل هویت کنند و خود را دلواپس انقلاب و مردم بدانند. گرچه با سنگ اندازی در رسیدن مردم به موفقیت چالش ایجاد مي‌کنند اما خطر عمده‌ای نیستند و همانطور که با دستوری آمده‌اند به نهیبی خواهند رفت.

خطری که امروز دولت آقای روحانی را تهدید و مانند یک کودتای مخملی عمل مي‌کند تفکر خاصی است که آرام آرام گسترش مي‌یابد و از طرفی بدلیل آنکه دولت را بیشتر درگیر دیپلماسی هسته ایی و بهبود وضعیت معیشت مردم مي‌بیند، فضا را مهیا دیده است تا مرموزانه و با استفاده از نیروهایی که رنگ و لعابی به خود زده‌اند و در واقع سربازان خاصی هستند که با آموزش‌های لازم با مارک‌هاي موردپسند جامعه، از قبل آماده شده‌اند تا در چنین مواقعی آنها را وارد میدان کنند و هم و غم خود را بر این قرار دهند که با فریبی بزرگ آنچه را که مردم به آن رای داده و برگزیده اند مسخ نمایند.

این تفکر ویرانگر که اگر با آن برخورد نشود و از نفوذ آن جلوگیری نگردد در مدت کوتاهی بخشهایی از جبهه اعتدال و اصلاحات را که در دام آنها گرفتار آمده‌اند از درون تهی می‌کند و اندیشه اعتدال و اصلاح را دچار مسخ و دگرگونی مي‌کند متاسفانه در مرکز دولت و در مقابل چشمان رئیس جمهور فعال است. شاید آقای روحانی به زعم خود دلایل موجهی در انتخاب و انتصاب برخي وزیران داشته باشد و یا انتخاب آنان را نوعی استراتژی لازم برای گذر از بحران و کم کردن حساسیت مخالفین و امنیتی ها بداند و یا شاید معامله ایی با مجلس و ... صورت پذیرفته باشد و یا....، اما آقای روحانی نباید فراموش کند که از دل آرای مردمی واجد اکثریت شد که علاوه بر بیزاری از سیاستهای دولت قبلی، با خاطره ایی که از دوم خرداد داشتند و به امید توسعه همه جانبه و پایدار و اعتمادی که به اصلاح طلبان داشتند او را برگزیدند. که در این برگزیدن نقش آقای سید محمد خاتمی و مدیریت وی و حمایت آقای هاشمی بسیار حائز اهمیت بود. لذا انتخاب فردی که درست در نقطه مقابل قرار داشت عاقلانه نبود.

مصداق اين گفته در سراسر كشور عيان و قابل استناد است: انتصابهای نامانوس در استانداریها و به تبع آن در فرماندایها ضمن اینکه با تفکر دولت و آرای مردمی همخوانی ندارد چنانکه شاهد هستیم موجب بروز تنش و ایجاد غائله و هیاهو بر علیه دولت و اصلاح طلبان در بعضی از شهرها شده است، باعث خواهد شد که دیپلماسی هسته ایی که از طرف دولت برنامه ریزی و تعقیب می شود تحت الشعاع قرار گیرد.

میدان دادن استانداری‌ها و فرمانداریها به گروه‌های مخالف دولت و محدود و بسته کردن فضا برای حاميان دولت خصوصا اصلاح‌طلبان خلق الساعه نیست و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که آنرا به گروههای خودسر ارجاع داد. تا چراغ سبزی دریافت نکرده باشند و دستوری در کار نباشد هیاهو ایجاد نمی شود. متاسفانه در استانها و شهرهای دورتر از پایتخت و محرومتر این فضای بسته برای فعالیت اصلاح‌طلبان و حامیان دولت مشهود تر است زیرا صدای مردم در این مناطق کمتر و یا دیرتر به گوش می‌رسد و اختناق شدید تر است.

این استانداران و فرمانداران همانطور که در بالا اشاره کرديم سربازان خاصی هستند که با آموزشهای لازم با مارک و اعتدال و اصلاحات از قبل آماده (بزك!) شده‌اند تا در چنین مواقعی وارد میدان شوند و انجام وظیفه نمایند که عموماً از طرف راه یافتگان مجلس و هماهنگی برای آن فریب بزرگ و مسخ و قلب واقعیت‌ها تلاش مي‌کنند. راه یافتگانی که متاسفانه با مکر و حیله خود را اصلاح طلب و حامی دولت معرفی کردند و اکنون با همان حربه، در جای جای پستهای حساس، افرادی را با طعم و رنگ خود نشانده اند و عرض خود می‌برند و زحمت ملت مي‌دارند.

خطری که بر آن تاکید و هشدار داده می‌شود نه از ناحیه جبهه پایداری و یا گروههای مخالف و افراطيون است که آنها برای مردم شناخته شده هستند بلکه این است که در مرکز دولت یعنی وزارت کشور و با همکاری راه یافتگان در مجلس که ماموریتی خاص دارند، حامیان دولت آرام آرام به انزوا کشیده می‌شوند و دولت را از عقبه خود جدا مي‌کنند و البته از استان‌ها و شهرهای کوچک و محروم و دور از تهران شروع کرده اند!

لازم است به این نکته توجه شود که سیاست داخله و خارجه باید در یک طیف باشند، تعلل و یا ناهمگونی در یکی باعث ناکامی در دیگری خواهد بود. دولت برای رسیدن به توافق با غرب باید از حمایت داخلی برخوردار باشد، گرچه گروه‌های افراطي سعی دارند دولت را فاقد پشتوانه داخلی نشان دهند اما در واقع هم غرب می‌داند و هم مردم می‌دانند که عملکرد این گروه‌ها آنچنان اهمیتی ندارد و فقط جار و جنجال و هوچیگری است و پشتوانه و حامی اصلی دولت مردم هستند و اگر آنها کنار کشیدند و دچار یاس شدند برای دولت مشکل جدی ایجاد خواهد شد.

دولت باید بر شعارهایی که به واسطه آنها از مردم رای گرفته است تمرکز نماید که از آن جمله حقوق شهروندی، کم کردن فاصله طبقاتی، بهبود وضعیت معیشت، پایین آوردن تورم، حل معضل بیکاری، باز کردن فضا و آزادیهای قانونی، آزادی زندانیان سیاسی، رفع حصر و... که این شعارها، امروز مطالبه ایی است ملی و اگر دولت نتواند در تحقق آنها موفق شود با چالش جدی در عرصه داخلی روبرو خواهد شد كه نشانه‌هاي ابتدايي و اوليه‌ آن را در يكسالگي 24 خرداد به عينه از زبان مردم مي توان شنيد. امري كه اتفاقا كعبه آمال افراطيون هم هست، يعني «نوميد ساختن حاميان روحاني از توانمندي دولت او. به عبارت صريح تر يعني اينكه هيچ چيز قرار نيست تغيير كند؛ به تعبيري انگار نه خاني آمده و نه خاني رفته...!»

از اینروست که می‌گوئیم با این کارگزاران در استانها و شهرها و با امید بستن به راه یافتگانی که در حال انجام ماموریتی خاص هستند، رسیدن به این مهم مشکل به نظر می‌رسد و دولت و شخص رئیس جمهور مي‌بایست هرچه زودتر در سامان دادن به امور و عزل افراد فرصت طلبی که خود را به دروغ حامی نشان داده اند و نصب نیروهایی که واقعاً حمایت کننده هستند اقدام کند.
البته هر فرد منصفي كاملا واقف است كه مشکلات یک شبه حل نمی‌شود مخصوصاً وقتی غارت‌ها و دروغگویی های دولت قبل یکی پس از دیگری افشا می‌شود ولی از طرف دیگر هم باید پذیرفت با این نوع عملکردها، امید بستن به راه یافتگان فرصت طلب هر کاری که دولت در رفع نقایص و بر آوردن وعده هایی که داده است انجام دهد شکننده خواهد بود.

صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۰۹:۳۸
روحانی میتونه در پناه کارهای منطقی و نگاه تخصصی و بدون هیاهو موفق باشه... زیاد نباید به حاشیه ها توجه کنه... ما هم ازش حمایت می کنیم... (235126)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۶:۲۰
باید کاری کنه که بعد 4سال 18میلیون رای بشه 30میلیون واین کار شهامت لازم داره ........ (235216)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۲۳:۰۵
مثل اینکه شما مطلب رو کامل نخوندی,برگرد به چند خط مونده به آخر که نویسنده گفته :و اگر دولت نتواند در تحقق آنها موفق شود با چالش جدی در عرصه داخلی روبرو خواهد شد كه نشانه‌هاي ابتدايي و اوليه‌ آن را در يكسالگي 24 خرداد به عينه از زبان مردم مي توان شنيد. (235317)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۰۹:۵۶
دوستان برنامه شنبه چه ساعتی شروع میشه ؟
سخنران شخص آیت الله هاشمی خواهند بود ؟
لطفا اگه کسی میدونه ما رو در جریان قرار بده .
مرسی (235128)
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۱:۳۳
دوستان بله انگاری لغو تجمع شنبه در تهران صحت داره .اعصاب آدم خورد میشه بخدا (235140)
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۰:۰۸
نویسنده ظاهراً هنوز اشراف کامل و کافی بر نتایج انتخابات و اتفاقات بعد از آن ندارد ...!! طوری از قهر مردم با مخالفان روحانی و طرد ایشان حرف میزند که انگار روحانی با نود درصد آراء ! به پیروزی رسیده و اکنون درصدی تک رقمی بعنوان مخالفان دولت و مردم رودر روی ایشان قد علم کرده اند ... آقای محترم از کل پنجاه میلیون رای هیجده میلیون به زور کسب کردید ! و تازه شواهد هم نشان میدهد کلی در این نزدیک به یکسال ریزش داشته اید ... !!!
دستور به قلع و قمع کسانی که در حلقه سی و دو میلیون نفری قرار دارند ، آیا غیر از ... (235129)
طرفدار روحاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۴:۱۸
روحاني برنده شد اما دليلي نمي شود بر نتيجه اعتراضي نباشد . بنظر من آراء روحاني خيلي بيشتر از اين پنجاه و يك درصد بود. (235174)
بی اطلاع غیرمردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۳
میگم امیر خان شما به کجاها وصالی که این همه موثق حرف می زنی اخوی!!!!!!!!!!!!! (235193)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۴۸
آمارهایت از جنس آمارهای محموده! (235202)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۲۲:۵۱
تو ایران تمام آمارها همینطوره (235307)
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۰:۱۴
سازمان بیمه سلامت را دریابید (235130)
ایرانی
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۰:۲۱
یکسال هست فقط شعار (235131)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۴۹
توقع کارهای خلق الساعه نداشته باشید. دولت باید با "تدبیر" و "عقلانیت" مسائل را ریشه ای حل کند. نباید توقع تحول ضرب الاجل داشت که چنین چیزی اصولاً با تدبیر نمی سازد. (235204)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۰:۲۴
کاملا درست و بجاست بنظرم اگر هم دولت مجبور به نگهداری این دو اصولگرا در کابینه ی خود است جایشان را عوض کند. آقای جنتی را به وزارت کشور (که تجربه ی خوبی نیز در آن دارد) و رحمانی فضلی را به یک دستگاه دیگر منتقل کند (235132)
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۱:۵۵
الآن کاملأ مشخص است که وزیر کشور یک فرد تحمیلی به این دولت است و با وجود معاونان این وزارتخانه هیچ جای امیدی برای اصلاح آن نمی باشد همچنانکه آقای ... استعفا داد و رفت او فهمید که وزارت کشور جولانگاه مخالفین اعتدال است .
دوم اینکه یکی از برخوردهای قانونی که با افراد پررو و طلبکار می شود کرد این است که دولت کثافت کاریهای این افراد در دولت گذشته را برای افکار عمومی افشا نماید و حتی علیه آنها اعلام جرم نماید حتی اگر از مصونیت قوه قضائیه هم برخوردار باشند .
سوم اینکه این گروه شاخه های جدیدی از انجمن ... (235141)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۰:۲۷
ميدونيد مشکل کجاست شما ااطرافيان دولت دکتر روحاني نيز دم از دشمن ميزنيد کلا اوضاع ترسيم دشمن ولي بنده ملت بي گناه يک سمت مي بينم شما اصلاح طلب و اصولگرا سمت ديگه حالا بعضي وقتا توي تقسيم قدرت دعواتون ميشه مردم ايران جو گير فکر ميکنند دعوا سر رفاه مردمه ..... (235133)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۴:۱۳
برو بینیم بابا با این توهماتت
یعنی قدرت ارزش سالها زندان رفتن و هزینه دادن و تهمت و افترا شنیدن داره؟ جریان اصلاحات جریانی اصیل و با هدف تامین منافع ملی و تنش زدایی در سیاست خارجه و تعامل سازنده با سایر کشورها و تامین حقوق و آزادی های قانونی مردمه. شما لطف کن در این سایت که سایتی مستقل با گرایش اصلاحاته تشریف نیاور. (235170)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ ۰۱:۴۹
چی می گی بابا (235386)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۰:۲۸
آقا من یه خبرایی در مورد لغو همایش تهران شنیدم . امیدوارم که صحت نداشته باشه وگرنه خیلی مایوس کننده است (235134)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۱:۰۰
از وضعيت اقاي مهدوي کني چرا اطلاع رساني نمي کنيد واقعا چرا پس هيچ عدالتي نداريد (235135)
واویلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۵
ببخشید از کی تا حالا عدم اعلام یک خبر بی عدالتی محسوب می شود؟!!! (235195)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۵۱
به زندگی فکر کن. (235205)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۱:۰۳
وزیر کشور و دادگستری و اطلاعات مایه یاس و سرخوردگی ما هواداران و رای دهندگان به روحانی است. (235136)
برادر شهيدجنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۴:۲۵
تحميلي بودن وزاراء كشور و دادگستري را به دولت كاملا قبول دارم ولي وزير اطلاعات عملكردش حكيمانه و خوب است . ضمن آنكه با وجود اطلاعات غير دولتي موازي ، انتظار بيش از اندازه از آقاي علوي عادلانه نيست . در ضمن شبه نظاميان ، مترصد موقعيتي براي خاكسپاري اين وزارت خانه مردم نهاد ( اطلاعات ) هستند. (235176)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۱:۰۵
عاشق دولت روحانيم عراق تصرف ميشه سوريه جنگ ارزش ريال مياد پايين عالي عالي همايش کيه? (235137)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۱۳
مطالبه بزرگ ملت ازاين دولت فقط شکستن حصر نخست وزير امام است.ما به تحققش اميد داريم.اماچه زود دير ميشود. (235148)
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۶
داداش این تنها یکی از مطالبات است (235196)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۵۲
نه فقط این. همه مطالباتی را که آن میر عزیز برای سر بلندی ایران دارد ما هم داریم. (235206)
مهدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۲:۵۵
جناب آیت الله روحانی, تنها روحانی ای است که من توی سخنرانی هاش کمتر می بینم از قرآن و احادیث معصومین حرف بزنه. توقع ما از حاج آقاها اینه که حرف خدا و پیامبر رو بزنن و عمل کنن. و الا عالم بی عمل خواهند بود... ! گاهی شک میکنیم که اصلا ایشون آیت الله هست یا نه؟!!! (235151)
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۳:۴۸
اینروزا هر کی از خدا و امامان و امام زمان بگه بهش انگِ ارتباط با امام زمان میزنن. نمونه ش جناب احمدی نژاد که بخاطر عرض ارادت به امام عصر چقدر کوببده شد!!! گناهش این بود که اول حرفاش میگفت: "اللهم عجل لولیک الفرج و اجعلنا من اعوانه...".
البته از روحانیت معزز بیشتر توقع هست که طبق قرآن و حدیث حرکت کنند. بنابر همین نکته بنظرم انتقاد جناب مهدا وارد هست و ریاست محترم جمهوری باید بیش از این با تکیه بر منابع دینی حرف بزنند.
با تشکر از دست اندر کاران بهار (235168)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۸
راست میگی واقعا!از قرآن ساخت دست برخی آدم ها حرف نمیزنه اما از قرآن کلام خدا خیلی هم استفاده میکنه. (235197)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۵:۵۴
تظاهر به ائمه کردن و صد و هشتاد درجه مخالف ائمه حرکت کردن خوبه؟!
مهم اینه که ایشان در راستای همان پاک اندیشی ائمه اطهار حرکت کنه ولو آنکه مکرر مدعی نام مبارک آنان نباشه.
به عمل کار برآید (235207)
ادریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۶:۴۲
شما دختری یا پسر ؟:دی
ببین عزیزم مثله بعضی ها خوبه که بگه با شلاق باس برین بهشت؟!
روحانی خودشو جایه مردم گذاشته و حرف مردم رو میزنه...اینو هنو متوجه نشدی؟؟؟
ما هر چی میکشیم از دست شما کوته فکراس که افکار سنتی دارین!بیدار شو عزیز ! (235221)
ساعد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۳:۰۰
همایش؟!! مثلا چی رو میخواید ثابت کنید با همایش؟!!! رإی پنجاه درصدی تون رو میخواید به رخ جهانیان بکشید؟!! اونم پنجاه درصدی که الآن احتمالا ده درصد بیشتر نباشه در حال حاضر!! (235152)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۳:۱۳
منهم باشما موافقم این گروه جزرجز خوانی کاردیگری بلد نیستند هربار وهرجادست این گروه تندرو واعقاب وانضارشان بوده جزویرانی نتیجه دیگری نداشته اینها دین را سیاست رااقتصاد و..همه راوسیله ایی میکنند برای خودکامگیشان اگرفرصت بدست بیاورند چیزی ازداعش کم ندارند نااهلانی هستند که امام بزرگوار توصیه کردند که مبادا انقلاب بدست آنها بیفتد (235158)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۳:۵۲
واقعا نويسنده حرف دل ملتي را زده است كه از أين افراطي هاي ويرانكر دل بر خوني دارند اقاي روحاني تا دير نشده است أين وزيران ضعيف و بي كفايت را بركنار كنيد ومردم را خوش حال نماييد ديكر فرصتي برأي ازمون و خطا نمانده است تا دير نشده است برأي نجات كشور فكري بكنيد (235169)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۶:۴۱
من فقط از نویسنده گلایه دارم نمی دانم عامدانه یا نا آگاهانه داره تخم نفاق و بد بینی بین مردم مسلمان ایران می پاشد. انشاالله که حرف هاش از روی کینه و دشکنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد.اگر هست خدا هدایتش کند. (235220)
01001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۶:۴۹
من امروز سخت نگران میر حسین هستم .براس سلامتی اش دعا کنیم (235223)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۷:۰۱
آقای روحانی پارسال گفته بودند جشن پیروزی را موقعی میگیرند که نرخ تورم تک رقمی شده باشد ایا اکنون نرختورم تک رقمی شده که جشن میگیرند (235227)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۷:۲۱
قربون ریس جمهور . پس اونایی که سال 88 به حداکثری ها بی احترامی کردند دهن خود را ببندند (235233)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۷:۴۴
سلام. جانا سخن از زبان ما می گویی. واقعا مردم فقط دنبال تغییر رئیس دولت و بعضی از وزرا بودند؟ ما که توی شهرهای کوچک زندگی می کنیم هیچ تغییری رو ندیدیم. همان مسولان قبل با همان نگاه و طرز تفکر.راست گفتین گویا نه خانی اومده نه خانی رفته... شاید از بس شیب ملایمه تا آخر دولت باید منتظر باشیم. (235243)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۸:۱۱
خطر دیگروجود نیروهای خودسر که ازاحمدی نزاد به ارث رسیده در استانداریهاهستند باتوجه به رفتارشون دراتفاقات اخیر وعدم همراهی با حامیان دولت ولغو همایش ها ولغو سفرها چه لزومی داره دلواپس های پایداری دربدنه دولت باشند مخصوصا جاهای حساس ..اقای روحانی باید فکری به حال وزیر کشور کرد الان تواستان قم بیشتر نیروهای پایداری درراس هستند وحامیان شما درحاشیه دراین مدت کسانی مدیر شدن که زمان احمدی نزاد که بهموربود محال این نیروها رابذارند جناب روحانی یک بازرس بفرستید استانداری قم ببینید نیروهای باتجربه ودلسوز وتوانمند ... (235249)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۱۹:۰۹
من خودم به روحانی رای دادم ولی تنها چیزی که روحانی خیلی ضعیف عمل کرد قیمتهای اولیه زندگی است که اصلا به فکرش نیست همین سبد کالا خودش درسیما اعلام کرد که تا شب عید دو بار به مردم تعلق میگیره سه ماه از سال گذشته هنوز هم خبری نیست بخدا کمرمان از گرانیهاخم شده دیگه طاقت نداره این قولهای الکی را دولت قبلی هم میداد ما ایرانیها متاسفانه با احساس رای میدیم چاره جز این نداریم (235260)
حرفهای قشنگ قشنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۲۰:۱۳
آقای روحانی سیاستمدار حرفه ایی است.

ایشان برای اصلاح طلبان فقط حرف (حرفهای قشنگ) میزنه!

اما برای اصولگرایان فقط عمل (عمل قشنگ) انجام میده! (235270)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۲ ۲۲:۳۵
سلام دوستان ، به علت شركت در همايش انتظار و اميد و سه ساعت تأخير پرواز برگشت چند دقيقه پيش به منزل رسيدم ، برنامه با شكوهي بود ، همراهان دولت واعضاي ستاد روحاني از أقصى نقاط ميهن پهناور در اين همايش شركت كرده بودند ، توفيق دولت فقط و فقط با همراهي مردم ممكن است ، پس بايد حمايت مردم بيش از پيش ادامه يابد. (235303)
خطاب به بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۳ ۰۰:۲۳
بهار نیورز همواره اخبار جهت داری منتشر میکنی و اهداف پشت پرده ای داری بدان روزی دستت رو خواهد شد و روسیاه خواهی شد انشالله
خداوند دجال اخرالزمان را محو و نابود کند همان ها که بی دینی و فساد و فحشا را ترویج میکنند. (235358)