به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ - ۰۱:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۴۲۰۱۱

انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی

گروه دانش: یکی از مهمترین مسیر هایی که دانش آموزان باید آن را طی کنند تا به رتبه برتر شدن برسند ، برنامه ریزی است. مطمئناً برنامه ریزی بدون داشتن منابع درست و متناسب با رشته تحصیلی و سطح علمی که در آن قرار دارید کار بیهوده و اصلا غیر ممکن می باشد. در نتیجه دانش آموزان باید به این نکته توجه کنند که ابتدا باید به دنبال یافتن منابع متناسب و کاربردی رشته خود باشند.
انتخاب بهترین منابع کنکور تجربی
به همین منظور ما در این مقاله بهترین منابع کنکور تجربی  را به دانش آموزان معرفی می کنیم. علاوه بر این معرفی بهترین منابع کنکور تجربی در این مقاله برای سطوح مختلف تحصیلی و دانش آموزان مختلف در نظر گرفته شده است. یعنی برای دانش آموز ضعیف تر منابع مخصوص خود و برای دانش آموز قوی تر منابع خود را در نظر گرفته ایم.
بسیاری از دانش آموزان کنکوری گمان می کنند هرچه در اطراف خود کتاب های زیاد و حجم بسیار بالا جمع کنند نتیجه بهتری خواهند گرفت. اما در واقع اینطور نیست تنها چیزی که لازم است شما در مطالعه خود داشته باشید این است که دقت کنید تا منابع درست را انتخاب کنید.
اگر دانش آموز رشته تجربی هستید و میخواهید بهترین منابع کنکور تجربی در سطوح مختلف تحصیلی را بشناسید این مقاله را از دست ندهید.
 
بهترین منابع دین و زندگی کنکور برای سطح قوی
اولین چیزی که در مطالعه درس دین و زندگی باید مورد توجه قرار گیرد مطالعه کامل و دقیق درسنامه کتاب درسی است. با توجه به این نکته یکی از بهترین منابع کنکور تجربی  در درس دین و زندگی برای سطح قوی کتاب دین و زندگی دوجلدی سفیر خرد است چرا که این کتاب درسنامه کامل و تست های چالشی بسیاری  دارد.

بهترین منابع دین و زندگی کنکور برای سطح متوسط و ضعیف
بهترین کتاب دینی کنکور که میتوانیم برای دانش آموزان سطح ضعیف و متوسط  معرفی کنیم کتاب دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز است.  که در آن کلیه آیات و احادیث به طور مفصل مورد بحث قرار گرفته اند. همچنین در این کتاب به تعداد لازم تست در آن وجود دارد که باعث افزایش تسلط دانش آموز بر مباحث مختلف می شود. و دانش آموز یاد میگیرد چگونه ارتباط بین معانی آیات و درسنامه ها را پیدا کند.
علاوه بر مطالعه درسنامه کتاب درسی برای درس دین و زندگی لازم است منبعی را به عنوان بهترین منبع دین و زندگی کنکور برای مبحث پیام آیات احادیث و روایات انتخاب کنیم.
به همین منظور ما کتاب پیام آیات دین و زندگی مهر و ماه را معرفی می کنیم. در این کتاب در مورد کلیه آیات موجود در کتاب درسی صحبت شده است.

بهترین منابع کنکور تجربی  در درس فارسی برای سطح متوسط و قوی
کتابی که به عنوان بهترین کتاب فارسی کنکور دانش آموزان سطح متوسط و قوی معرفی می کنیم کتاب های موضوعی نشر الگو است. کتاب های موضوعی نشر الگو شامل کتاب قرابت معنایی که به صورت درس به درس ابیات را توضیح داده است ، کتاب آرایه های ادبی دارای درسنامه و تعدادی تست می باشد ، کتاب دستور زبان فارسی که تستهای متناسب با کنکور را دارد همچنین کتاب لغت و املا  است.
 
بهترین منابع فارسی کنکور برای سطح ضعیف
بهترین کتابی که به دانش آموزان سطح ضعیف در درس فارسی به عنوان بهترین منابع کنکور تجربی می توان معرفی کرد کتاب های هفت خان خیلی سبز است. که شامل مباحث آرایه های ادبی ، دستور زبان فارسی ، لغت و املا و قرابت معنایی است.

بهترین منابع کنکور تجربی  در درس عربی برای سطح قوی
برای دانش آموزانی که در رشته تجربی  سطح بالایی در درس عربی دارند و می خواهند با سوالات چالشی آن آشنا شوند تا خیالشان از بابت سوالات کنکور راحت باشد کتاب عربی جامع کنکور نردبام خیلی سبز رو معرفی میکنیم این کتاب جزو منابع دانش آموزان رتبه برتری رشته تجربی سالهای گذشته بوده است.

بهترین منابع کنکور تجربی در درس عربی برای سطح متوسط و ضعیف
بسیاری از دانش آموزان رشته ریاضی در سطح متوسط و ضعیف از درس عربی قرار دارد لازم است کتابی را به عنوان منبع خود انتخاب کنند که کلیه مطالب لازم برای سوالات عربی کنکور را توضیح داده است و به طور مطلق به نکات کنکوری نپرداخته و کتاب کامل و جامع تلقی می شود به همین منظور پیشنهاد ما کتاب خیلی سبز جامع عربی است.

بهترین منابع  درس زبان برای سطح متوسط و قوی
کتاب مبتکران کتابی است که بیشتر به دانش آموزان با سطح خوب و عالی توصیه می شود. این کتاب از بخش‌های مختلفی چون گرامر ، درک مطلب ، کلوز تست و لغت تشکیل شده است. در بیشتر رشته ها جزو منابع دانش آموزان رتبه برتری بوده است. این کتاب هم به لحاظ درسنامه و هم به لحاظ تست بسیار قوی است و همراه با یک واژه نامه رایگان عرضه می شود.

بهترین منابع کنکور تجربی  در درس زبان برای سطح ضعیف
برای بیشتر دانش آموزانی که سطح قوی در درس زبان ندارند بهترین کتابی که می توان به عنوان منبع زبان انگلیسی در نظر گرفت کتاب جامع کنکور خیلی سبز است. این کتاب بخش های مختلفی همچون گرامر ، لغت ، درک مطلب و کلوزتست تقسیم میشود. همچنین به همراه این کتاب ، یک کتاب به عنوان واژه نامه رایگان عرضه می شود.

 بهترین منابع درس فیزیک برای سطح قوی
درس فیزیک یکی از دروس تاثیرگذار و مهم رشته تجربی  است. برای دانش آموزانی که در این درس سطح خوبی دارند کتاب نشر الگو و معرفی می کنیم. چرا که این کتاب تست های چالشی قوی زیادی دارد و بهترین کتاب فیزیک تجربی باعث افزایش تسلط دانش آموز بر مباحث کتاب میشود.

بهترین منابع کنکور تجربی در درس فیزیک برای سطح متوسط
برای آن دسته از دانش آموزانی که در حد متوسط فیزیک را بلدند. کتابی را معرفی می کنیم که بتواند نیازهای آنها را برطرف کرده و آنها را به سمت قوی هدایت کند. کتاب پیشنهادی ما کتاب  فیزیک میکرو طبقه بندی گاج است.

بهترین منابع درس فیزیک برای سطح ضعیف
دانش آموزانی که در سطح ضعیف از فیزیک قرار دارند و حتی در حل مسائل ابتدایی نیز مشکل دارند باید کتابی را مطالعه کنند که مفاهیم و مباحث را خیلی ساده توضیح داده باشد و قدم به قدم به پیشرفت دانش آموز کمک کند. پیشنهاد ما برای این دانش آموزان کتاب فیزیک خیلی سبز است.

بهترین منابع کنکور تجربی  درس شیمی برای سطح قوی
برای دانش آموزانی که درسته برای درس شیمی قرار دارند کتاب شیمی جامع IQ گاج را به عنوان بهترین کتاب شیمی کنکور معرفی می کنیم. تا با تست های قوی و چالشی خود دانش آموزان را برای کنکور آمادگی لازم و بسیار بالایی برساند.

بهتری کتاب شیمی کنکور
بهترین منابع کنکور تجربی در درس شیمی برای سطح متوسط
برای این دانش آموزان نیز باید کتاب معرفی شود که درسنامه کامل داشته باشد. تا همه مطالب را زبان ساده و روان به دانش آموزان آموزش دهد پیشنهاد ما کتاب شیمی مبتکران است. که خود در چهار جلد و برای سال های دهم ، یازدهم و دوازدهم طراحی شده است.

بهترین منابع کنکور تجربی  در درس شیمی برای سطح ضعیف
برای این دانش آموزان لازم است کتاب معرفی شود که به آنها کمک کند مطالب درس را بهتر یاد بگیرند. به همین منظور ماکتاب خیلی سبز جامع شیمی را به آنها معرفی میکنیم.

بهترین منابع ریاضی کنکور تجربی برای سطح متوسط و قوی
اگر از جمله دانش آموزانی هستید که به سادگی می توانند با سوالات چالشی ریاضی رو به رو شوند و در سطح متوسط و متوسط به بالای این دست قرار دارند به شما کتاب تست جامع مهر و ماه را معرفی میکنیم. از جمله ویژگی های مفید این کتاب این است که درسنامه مختصر و مفیدی دارد و روش تقسیم بندی دروس آن به صورت موضوعی و مبحثی است. و در انتهای هر فصل خلاصه ای از مطالب مهم آن و آزمونی از آن قرار دارد. اما نکته مهم این است که بیشترین تمرکز این کتاب بر تست های سطح بندی شده است.

بهترین منابع کنکور تجربی در درس ریاضی برای سطح ضعیف
اگر از دانش آموزانی هستید که همواره از ریاضی به عنوان یک غول می ترسند و به دنبال حل مسائل ریاضی و تمرین های آن نمی روند برای شما یک پیشنهاد خوب و راه‌حلی مناسب برای بهترین کتاب ریاضی تجربی داریم اگر شما منابعی را انتخاب کنید که متناسب با کتاب درسی و شما طراحی شده اند و یک درسنامه کامل از هر درس دارد می توانید تا حد زیادی مشکل خود را حل کنید. آدما به شما کتاب ریاضی میکرو طلایی گاج است. این کتاب با استفاده از درسنامه کامل خود می تواند تا حد زیادی مشکلات دانش آموزان را حل کند و استارت شروع حل تمرین را برای آن ها بزند. همچنین کتاب دارای تعداد زیادی سوال تشریحی و تستی است که می‌تواند تسلط دانش آموز و مباحث را افزایش دهد.

بهترین منابع کنکور تجربی در درس زیست شناسی برای سطح قوی
یکی از منابعی که دانش آموزان رتبه برتری برای درس زیست شناسی از آن استفاده کرده اند و به نتیجه مطلوب خود رسیده اند کتاب زیست IQ گاج است این کتاب تنها می تواند به عنوان یک بانک تست قوی مورد استفاده قرار بگیرد. چون این کتاب کتابی است که درسنامه ندارد اما تست های مهمی را در خود جمع آوری کرده است. همچنین تست ها سطح بندی شده هستند و تست های مهم تر با علامت مشخص شده اند. پس اگر دانش آموزی هست که در درس زیست شناسی مشکل خاصی در کتاب درسی ندارید توصیه می‌کنیم از این کتاب غافل نشوید.

بهترین منابع کنکور تجربی در درس زیست شناسی برای سطح متوسط
اگر دانش آموزی هست که در درس زیست شناسی سطح متوسط دارید برای شما کتاب زیست خیلی سبز جامع کتاب مناسبی است. این کتاب تست های بسیار متنوعی دارد و مطالب را به صورت ترکیبی مد نظر قرار داده است. همچنین به شما توصیه می کنیم اگر در ابتدای کار تست زنی هستید از این کتاب استفاده کنید و برای افزایش تسلط خود این کتاب را چندین بار بخوانید.

بهترین منابع کنکور تجربی در درس زیست شناسی برای سطح ضعیف
حتی اگر در درس زیست شناسی سطح خوبی ندارید نگران نباشید تنها چیزی که لازم است این است که شما منابعی را مطالعه کنید که متناسب با سطح تحصیلی خودتان است. همینطور می‌توانید قدم به قدم پیشرفت کنید به نقطه دلخواه برسید برای دانش آموزانی که سطح زنگ تری در درس زیست شناسی دارند کتاب میکرو جامعه گاج را معرفی می کنیم. این کتاب هم اینطور می تواند به عنوان منبع دوم نیز استفاده شود و در کنار سایر منابع برای درس زیست شناسی انتخاب کرده اید مطالعه شود. اما اگر سطح ضعیفی دارید اولویت شما باید این کتاب باشد.

بهترین کتاب زیست کنکور
اگر دوست دارید خرید کتاب کنکور تجربی را با ارزانترین قیمت انجام دهید، توصیه میکنیم به کتابسرای آنلاین دورخیز سر بزنید. کافیست روی خرید کتاب کنکور کلیک کنید یا با شماره 09105001060 یا 28421071-021 تماس بگیرید. ارسال کتاب ها به سراسر کشور در سریعترین زمان با بالاترین تخفیف.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها