به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۳۹۰۹۸

چگونه رنگ مو را پاک کنیم؟ روش سریع پاک کردن رنگ مو

گروه کسب و کار: برای خانم‌ها رهایی از رنگ مویی که به آن علاقه‌ای ندارند، بسیار مهم است
چگونه رنگ مو را پاک کنیم؟ روش سریع پاک کردن رنگ مو
برای خانم‌ها یکی از اقدامات مهم برای زیباتر به نظر رسیدن استفاده از رنگ مو است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از انتخاب رنگ موی خود ناراضی بوده و در عین حال نگران دشواری تغییر رنگ مو باشید. اما دیگر نیازی به نگرانی نیست. چرا که روش‌های مختلفی برای پاکسازی و تغییر رنگ مو وجود دارند که حتی می‌توانند رنگ موهای دائمی را هم ریموو کنید. در این مطلب به شما می‌گوییم که چطور باید رنگ مو خود را پاک کنید.

راهکارهایی که به صورت قطعی رنگ موی شرابی شما را پاک می‌کنند
رنگ مو شرابی یکی از جذاب‌ترین و در عین حال چالش‌برانگیزترین رنگ در بین رنگ موها است. اما در صورتی که جسارت این کار را داشته‌اید و می‌خواهید تنوعی به رنگ‌موهای خود دهید می‌توانید این روش را پیش بگیرید. اما در همین ابتدا توجه داشته باشید که ممکن است برای پاک کردن رنگ مو شرابی چندین بار تلاش کنید. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی تغییر رنگ موی شرابی و سایر رنگ موها می‌توانید با دریافت مدرک آموزش رنگ مو از آموزشگاه آرایشگری دوبانو رنگ‌ها را به صورت حرفه‌ای شناخته و چگونگی استفاده از انواع پایه‌های رنگی و کاتالوگ‌خوانی رنگ موها آشنا شوید.

برای پاکسازی سریع رنگ موی شرابی باید این اقدامات را انجام دهید:
•    به این منظور به شامپو، دکلره و اکسیدان 2 نیاز دارید
•    مواد گفته شده را باید با به نسبت مساوی با یکدیگر ترکیب کنید
•    با برس مخلوط تهیه شده را به موهای خود برسانید
•    با کلاه یک بار مصرف موهای خود را پوشانده و برای مدتی صبر کنید
•    در صورتی که کمی تغییر را احساس کردید باید موهای خود را شسته و چند روز بعد برای پاکسازی مجدد اقدام کنید. به این ترتیب مطمئن خواهید که آسیبی به موهایتان وارد نشود

آموزش رنگ مو

برای پاکسازی رنگ موی مشکی به پودر دکلره سفید و اکسیدان 2 نیاز است
شاید شما هم وسوسه شوید که موهای خود را به حالت مشکی پرکلاغی دربیاورید. اما بهتر است پیش از اقدام به این کار بدانید که پس از این نمی‌توانید موهای خود را با رنگ‌هایی دیگر زبیا کنید. مگر اینکه رنگ مشکی را از روی موهای خود پاک کنید و سپس اقدام به تغییر رنگ کنید.
دومین روش اقدام به پاک کردن رنگ مو مشکی است. در صورتی که می‌خواهید سریع‌تر برای تغییر رنگ مو اقدام کنید به شما این روش را پیشنهاد می‌دهیم. به این منظور باید شخصا کار را برای عملیات دکوپاژ موی مشکی آماده کنید.  شما با شرکت در دوره‌های زیبایی مو آموزشگاه آرایشگری زنانه دوبانو غرب تهران اطلاعات جامعی را در خصوص این رنگ مو، پایه آن و روش‌های تغییر رنگ مو مشکی را به دست بیاورید.

برای تغییر رنگ موی مشکی باید طبق دستورالعمل زیر پیش بروید:
•    ابتدا مقادیر مساوی از پودر دکلره سفید، اکسیدان شماره 2 و شامپو را باید با همدیگر مخلوط کنید
•    ترکیب مذکور را بر روی موهای خود قرار بدهید
•    موها را با استفاده از کلاه نایلونی بپوشانید و برای دقایقی صبر کنید
•    در بیشتر موارد باید نیم ساعت منتظر باشید تا رنگ مشکی به تدریج کم‌رنگ شود
•    حال می‌توانید موهای خود را بشویید

کاربرد ویتامین C در پاکسازی رنگ موهایی که سایه‌ای تیره دارند
استفاده از ویتامین C یکی از روش‌های مطمئن برای از بین بردن رنگ‌ها، به ویژه رنگ‌هایی که سایه تیره دارند است. زیرا ویتامین سی اسیدهای دارد که می‌تواند مولکول‌های رنگ را اکسیده کرده و رنگ‌های تثبیت شده را در موهای شما حل کند.

برای این کار باید طبق دستورالعمل زیر پیش بروید:
•    یک دسته قرص ویتامین سی را در کاسه‌ای ریخته و به آن آب داغ اضافه کنید. سپس آن‌ها را با استفاده از قاشق به خوبی خرد کنید تا یک خمیر غلیظ ایجاد شود
•    مقداری شامپو به ترکیب قبل اضافه کنید
•    خمیر را به موهای مرطوب خود مالیده و اجازه بدهید تا به مدت یک ساعت بماند
•    بعد از قرار دادن خمیر یک کلاه دوش روی سر خود بگذارید
•    خمیر را به طور کامل شسته و موهای خود را مثل همیشه شامپو بزنید

 پاک کردن رنگ مو

شامپو ضد شوره و جوش شیرین تاثیر بالایی در از بین بردن رنگ مو دارند
برای پاکسازی رنگ مو ابتدا باید شامپو ضد شوره سر را از داروخانه یا فروشگاه معتبری تهیه کنید. شامپوهای مخصوص شوره سر در مقایسه با شامپوهای معمولی غلظت اسید بالاتری دارند و به کمک این خاصیت سموم اضافی موجود در کف سر از بین می‌بروند و همین موضوع باعث جلوگیری از پوسته پوسته شدن سر می‌شوند.
برای پاکسازی رنگ مو با شامپو ضد شوره و جوش شیرین مراحل زیر را دنبال کنید:
•    دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را به شامپو شوره اضافه کنید
•    موهای خود را با شامپوی گفته شده دو مرتبه بشویید
•    در هر نوبت شستشو کف باید 5 تا دقیقه روی موهای شما باقی بماند
•    استفاده از جوش شیرین به جای بیکینگ. زیرا جوش شیرین به علت خواص متعددی که دارند می‌تواند تاثیر بالایی در پاک کردن رنگ مو داشته باشد

با یادگیری روش‌های ریموو رنگ مو از رنگ مو جدید خود لذت ببرید
شما برای از بین بردن رنگ دودی روی موها و همچنین رنگ‌های مو فانتزی مثل صورتی می‌توانید از روش‌های گفته شده در این مطلب استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از واریاسیون طلایی و شامپو، یک محلول رقیق برای پاکسازی رنگ موی خود ایجاد کنید. مجموعه دوبانو یکی از معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری در شهر تهران با داشتن بیش از 270 دوره آموزشی و 2500 کارآموز موفق است. آموزشگاه دوبانو تمامی لایسنس‌های مورد نیاز مثل لایسنس مربیگری، مدارک بین‌المللی پداگوژی و مدارک بین‌المللی آکادمی پرسونال را کسب کرده است.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها