به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۶۸۲۴۷

پس لرزه تنش‌های بازار طلا در بازار ارز

پس لرزه تنش‌های بازار طلا در بازار ارز
گروه اقتصادی: ​قیمت دلار در چهارمین روز معاملاتی هفته با روند افزایشی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش قیمت دلار بیش از هزار و ۵۰۰ تومان افزایش دارد. معامله‌گران علاوه بر انتظارات تورمی اعتراضات طلافروشان در برخی شهر‌ها را دلیل رشد قیمت دلار می‌دانند.

به گزارش تجارت نیوز،قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با افزایش قیمت بازگشایی شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در کانال دوم کریدور ششم قرار دارد. این اسکناس با همان روندی که به کف کریدور ششم عقب‌نشینی کرد، در حال پیشروی به کانال‌های قیمتی بالاتر است.

بررسی بازار ارز حاکی از این است که تقاضای زیادی وارد بازار شده است. معامله‌گران می‌گویند این رشد تقاضا متاثر از ترس معامله‌گران خرد از افزایش قیمت دلار و کاهش داد و ستد در بازار طلاست. آن‌ها تعطیلی برخی واحد‌های طلافروشی در شهر‌های بزرگ و ایجاد تنش در بازار طلا را دلیل رشد قیمت دلار می‌دانند.

درهم به کانال ۱۷ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم امروز با افزایش ۴۶۰ تومانی با رقم ۱۷ هزار و ۱۶۰ تومانی در حال معامله است. تتر با رقم ۶۱ هزار و ۹۰۰ تومانی در حال معامله است.قیمت پوند انگلیس با رشد ۵۵۰ تومانی روی رقم ۷۸ هزار و ۵۹۰ تومانی ایستاده و یورو نیز روز سه‌شنبه با افزایش هزار تومانی با رقم ۶۷ هزار و ۶۰ تومان در حال معامله است.گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان عرضه شد.
برچسب ها: قیمت دلار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها