به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۶۸۳۱۹

آخرین خبر از وضعیت سلامتی سعید آقاخانی

آخرین خبر از وضعیت سلامتی سعید آقاخانی
گروه فرهنگی:نشست خبری سریال «نون‌خ» پس از گفت‌وگوی هنرمندان و عوامل این مجموعه تلویزیونی با مردم در سامانه ۱۶۲، مقابل رسانه‌ها نشستند تا به سؤالات پاسخ دهند. اما در کنار سعید آقاخانی و چند تن از بازیگران دیگر، امیر وفایی هم که نام او از قبل برای حضور در این نشست اعلام شده بود به پرسش و پاسخ با خبرنگاران نرسید.

در کنار مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال، مسعود کریمی خضرا به عنوان مدیر گروه طنز مرکز سیمافیلم به نشست خبری آمده بود. همچنین صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی هم پاسخگوی اهالی رسانه شدند. نشست خبری با موفقیت این سریال در جذب مخاطب و پیشرفتِ‌در این حوزه نسبت به فصل گذشته آغاز شد. 
 
 

سؤال خیلی از خبرنگاران و اتفاقاً مردم در سامانه 162 بود به ساخت فصل ششم «نون‌خ» برمی‌گشت. فرجی در این باره چنین گفت: درباره سری ششم صحبت کردن زود است. آقای آقاخانی پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است.

تهیه‌کننده سریال همچنین درباره آخرین وضعیت سعید آقاخانی و مصدومان «نون‌خ» چنین توضیح داد: هفت نفر دست و پایشان شکست. آقای آقاخانی هم از ارتفاع سقوطی داشت که 10 روز بستری بود و او را در ادامه فیلمبرداری با عصا دیدیم و باعث شد کمی نقشش تغییر کند. خوشبختانه الان ایشان سلامت هستند و مشکلی ندارند. فرجی همچنین در خصوص اینکه آیا قرار است فیلم سینمایی «نون‌خ» ساخته شود یا خیر، افزود:  درمورد سینمایی کار نه صحبت خاصی شده و نه تصمیمی برای ادامه ساخت این سریال در ورژن سینمایی گرفته شده است.
برچسب ها: سعید آقاخانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها