به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۶۸۳۳۱

هواوی نرم‌افزار GoPaint را منتشر می‌کند

هواوی نرم‌افزار GoPaint را منتشر می‌کند
گروه فناوری: هواوی اپلیکیشن اختصاصی جدیدی را به‌صورت اولیه معرفی کرده و گفته است که آن را در تاریخ ۷ می (۱۸ اردیبهشت) منتشر می‌کند. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا خلاقیت‌های جدیدی را در تبلت‌ هواوی به‌نمایش بگذارند.
GoPaint یک نرم‌افزار نقاشی محسوب می‌شود که به‌طور خاص برای تبلت‌ها طراحی شده است. هنوز جزئیاتی در مورد این اپلیکیشن وجود ندارد؛ اما براساس گزارش‌ها، مجموعه‌ای از قلم‌ها و ابزارهای هوشمند طراحی را شامل می‌شود.
مشخص نیست که آیا هواوی از اپلیکیشن GoPaint به‌طور انحصاری در تبلت‌ها استفاده می‌کند یا به کاربران اجازه می‌دهد آن را در گوشی هواوی تجربه کنند. احتمالاً همه‌چیز در رویداد Innovative Product Launch مشخص خواهد شد.هواوی در سال ۲۰۲۳، کمپین جهانی GoPaint را راه‌اندازی کرد که از حمایت گسترده‌ی کاربران در سراسر جهان برخوردار شد. کاربران بسیاری صرفاً برای لذت‌بردن از خلاقیت و کشف مهارت‌های جدید در این رقابت شرکت کردند.
رویداد مورد بحث منبع الهام هواوی بود و اکنون آماده است تا از طریق اپلیکیشن جدید GoPaint این لذت را برای تمامی کاربران خود به ارمغان بیاورد.
تصاویر تبلیغاتی GoPaint نشان می‌دهند که این اپلیکیشن برمبنای موضوع «خلق زیبایی» ساخته شده و برای توسعه‌ی این اپلیکیشن، هواوی با بهترین گروه‌های هنری همکاری کرده است که گامی به‌سوی نوآوری محسوب می‌شود؛ به‌خصوص برای کسانی که عاشق نقاشی‌اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها